IX ÉPOCA

27.3.07

Porro prepara o destino de Mapi Egea

O Boletín Oficial de Pontevedra do día 22 de marzo de 2007, na súa páxina 59, dá conta do curioso anuncio do Concello de Vigo sobre "cambio de adscripción do posto de traballo de técnico medio de xestión de recursos e programas ao museo municipal Quiñones de León". Este posto, segundo o anuncio citado, estaba adscrito ata ese momento ao Servizo de Patrimonio Histórico. Fundaméntase este acordo da Xunta de Goberno Local de 5 de marzo de 2007, "necesidades organizativas da dita Unidade e vista a escasez de persoal técnico adscrito á mesma [ao Museo]".

Pois mira ti por onde, tal posto de "técnico medio de xestión recursos..." está vacante na plantilla municipal, pois a súa titular é nin máis nin menos que Pilar Egea Torrón, antes "técnica media de relacións públicas", e agora -non sabemos por cales estranos recovecos-, "técnica de xestión de recursos e programas" (aí es ná) e excedente para ocupar o posto de xefa de gabinete e alter-ego de C.Porro. Non dan puntada sen fío.

Terá isto que ver coas investigacións de El País e C.Porro cesará nos próximos días a Egea, para librarse ela mesma da "queima" no espiñento asunto de Abano, Significantia, Finca do Conde, ING e da publicidade institucional?; buscará un destino relaxado no pazo de Castrelos para a súa asesora absoluta, onde poda ir dende a sombra das antigas cortes dos cabalos ao sol do xardín francés, lonxe das olladas indiscretas dos funcionarios municipais?.

Falando de sombra... e o fiscal?

9 comentarios:

Anónimo dixo...

Menudo chollo tiene la Mapi...
¿Poe qué no se investiga su gestión? Y Corina Porro que no se crea que por que la aleje de ella los vigueses nos olvidaremos del tema...
Ya que tanto presume de claridad, de decencia, de legalidad, etc...que nos lo cuente. Que nos aclare a todos los ciudadanos de qué van todos esos temas turbios que la rodean...
Hay más que palmeritas y petunias en su gestión. Que no se oculte detrás de los tiestos...

Anónimo dixo...

Corina Porro prometió transparencia en su campaña. Con este asunto tiene la oportunidad de demostrar a los vigueses que lo que dice es cierto. La trasparencia no puede ser selectiva...

javier sieiro dixo...

Vds. siempre rematan con ¿ y el fiscal qué...?, puesbien claro que el fiscal anticorrupció tiene, de una vez, que intervenír, pero que sea antes de que miles de vigueses manipulados por el Faro nos la coloquen de nuevo en la Alcaldía aunque sea con la ayuda del compañeiro.Saludos. Javier Sieiro.

chapela dixo...

Con la historia de Corina, me estoy fumando un ......
No, es demasiado fàcil el chiste.
Pido excusas.

Anónimo dixo...

Puedes fumarte también un "abano"...

Anónimo dixo...

Corina Porro que prepare lo que le parezca pero esa señora Mapi tendría que irse a su casa. Si les queda algo de decencia

Anónimo dixo...

porros y abanos producen alucinaciones

Anónimo dixo...

Castrelos no es el último recurso de nadie...Necesitamos a gente preparada en el Museo Municipal. Si hay una plaza que la saquen a concurso. Hay muchos vigueses titulados en paro que suspiran por trabajar allí.
A la Mapi que la mantenga su suegra...

Anónimo dixo...

Que fácil es mentir, y despues pedir comentarios acerca de esa mentira.

La srita Mapi Egea, sociologa de renombre,y con experiencia laboral, esta seguro capacitada para cumplir con cualquier cargo que desde el ayuntamiento de vigo se le asigne.

que grave falta de informacion teneis..