IX ÉPOCA

5.5.08

Callejeros

A emisión da reportaxe sobre o Casco Vello de Vigo no programa Callejeros de Cuatro, pon de manifesto o cinismo xeral ou a estupidez dos nosos gobernantes e dos liderillos veciñais do barrio, no acto de rasgarse as vestiduras. A Caballero, que do Casco Vello debe saber máis ou menos o mesmo cá boa parte da poboación (aproximadamente nada) só se lle ocorre matar ao mensaxeiro e di que "enviará unha protesta á cadea de TV".
A case 10 anos da finalización do programa europeo Urban, tres alcaldes e unha alcaldesa despois, a ausencia dun auténtico programa integral de rexeneración urbana é tan evidente como a ruina, degradación e exclusión social que presiden a vida do Casco Vello máis alá da Praza da Constitución. Pero estes seguen coa cantinela de que mercando casas no barrio da Ferrería (só unhas 38 das 200 que prometeran a estas alturas, como vén de denunciar o jetas de Chema Figueroa) arranxarán a situación.
Ou son ilusos, ou cegos ou, sinxelamente, só confían no mercado, na providencia divina, en pasarelas máxicas ou no rexistro da propiedade, como fórmulas orixinais para a rehabilitación da castigada e triste zona antiga da nosa cidade.
E do que se fixo fóra en casos similares, só se quedaron cos coloríns da Vetusta... e é que non lles dá para máis a escasísima cultura urbana e a ignorancia radical que preside as súas vidas.

23 comentarios:

Voltaire-Vigo dixo...

Atenta parroquia!!

La comitiva de LA UNIVERSIADA, que recientemente visito y “papo” en nuestra ciudad, para evaluar el estado de la misma, como candidata a celebrar el evento, tras ver el programa emitido por la cadena de TV. “CUATRO” en pasado viernes por la noche, sobre el estado en que se encuentra el CASCO VELLO, sus carencias, abandono y miserias, decidió, cursar escrito al hermano de Caín y a su socio de DESPILFARROS, anunciándoles la suspensión de la candidatura de nuestra ciudad y recomendándoles a que los 500 millones que se iban gastar en la PARAFERNALIA, los dediquen a solventar las MISERIAS y CARENCIAS de nuestra ciudad, para que no volvamos a ser la VERGÜENZA NACIONAL.

Lo malo es que ya van unos cuantos miles de euros quemados…

Eso sí, nunca se sabrá cuantos.

Voltaire-Vigo dixo...

Querido Pablo, tesme que perdoar, xa me parecía raro que non fixeras mención o programa da catro, pero como vexo que traballas de noite xa que a unha da mañana inda non o tiñas metido, metin meu comentario no de abaixo.

Bueno, el tema no es ese, la cuestión es que en tu comentario, tratas injustamente a CHEMITACHALETDEBORREIROS al llamarlo “jetas” y eso no me parece nada, pero que nada bien…

El, no es un jetas, es un PROFESIONAL de la MENTIRA, como la mayoría de los políticos que mantenemos en nuestra ciudad. Preocupado ahora en una labor muy “interesante” con doble vertiente:

1º ¡¡RECUPERAR LA ALCALDIA!! Al viejo estilo, ¡¡Todos tenemos un precio, todo se compra y se vende…!!! Cantaba Víctor Manuel, en los años setenta. De las letras de esa CANCIÓN, aprendieron muchos de nuestros políticos un MONTÓN… Si las urnas no dan la mayoría, se compran y se venden puestos, cargos, prebendas etc. etc. ¿Qué crees tu, estimado Pablo, que hacían, el otro día nuestro personaje, en Oporto (Hotel de lujo) Con la que iba para DELFINA, y la dejaron con la “LETRINA” de la DEPURADORA? En “amena” conversación…?

2º ¡¡CARGARSE LA FACHA!! Del Opus, para más referencias, que lo anda despellejando y contando “sus” CORRUPTELAS, dentro y fuera del propio partido, con el objetivo de ser ella, la autentica numero dos y estar pegadita como a ella le gusta a CORY, por si algún díaaaaaaa, esta asciende y queda vacante la plaza de can-didata… El, que es PERRO VIEJO, intentan matar dos pájaros de un tiro… Ya lo hizo junto con el “jefe” en otro municipio de la provincia. De aquella, EL TRAIDOR, tan solo les costo un puestito de trabajo para la hija. Con esta… Que iba para “DELFIN” les costara un poco más caro, pero pueden RECUNCAR y de paso, a la “facha” DESPLAZAR…

La del Opus, que ya lo sabe, no se corta un pelo e incluso habla de lo del Chalet… Pasando el puente… Romano.

¡¡HOSTIAS LA QUE SE PUEDE ARMAR!!

Continuara…

NOGUEROLES dixo...

EL AIRE ES GRATIS

Es un hecho insólito sin precedentes, la mentalidad nunca mais se escandaliza por el suave y ligero programa de CALLEJEROS.
Es comodo quejarse, ya nos tienen acostumbrados, no es accidental ni marginal, va en su linea central de vivir y ocultar las grandes brechas politica y sociales y ellos sin alternativas viables y lo que es peor no pueden culpar a Xunta do PP.
El panorama desolador del casco vello viene de muchos años atras.
¿Qué hemos aprendido de este episodio?
Que la mentalidad nacionalista-socialista-nuncamais; piensa y determina que el Casco Vello ES, hosteleria, plaza de la Consti, pintxo barato de mejillones y la bochornosa milonga de la Fiesta da Reconquista con su olor a chorizo frito.
Quieren vivir esa fantasia, pero tambien nos quieren seducir para distraernos de nuestras propuestas y exigir sus compromisos politicos.
Como dice Nuestro Gran Poeta CARLOS OROZA " No podemos retroceder con ninguna confianza a la dichosa ignorancia de nuestro pasado animal".
Librenos Dios de la mediocridad de los politicos municipales.
Fue luminoso el programa CALLEJEROS sin entrar a desmenuzar el pastel o la tarta economica; el argumento fué demoledor así como el desmontaje semantico de Estamos Preparados.
Nos toca soportar ser la especie pensante, y esto significa que todos tenemos que utilizar nuestro conocimiento lo mejor posible para adaptar nuestros politicos y nuestras practicas de manera que logremos hacer frente a nuestros imperativos biologicos.

NO PODEMOS RETROCEDER.
Lo cierto es, como compensación a la dificultad de atraer visitantes y clientes para el casco vello, se deberia exigir la impecable e inmediata rehabilitación urbanistica y para que no se diga otra causa frecuente de quejas es la ausencia de relaciones sexuales satisfactorias.
Uno de los logros culturales de este siglo ha sido el redescubrimiento de la importancia de tener buenas relaciones sexuales para llevar una vida satisfactoria.

El Casco Vello no es una Taberna¡¡¡

Os peixes a arder.

Marcos Andion dixo...

La inveterada manía de matar al mensajero fue escenificada recientemente con ocasión del programa en cuestión. Que si fue parcial, que era cierto pero no reflejaba toda la "realidad" del Casco Vello...
Serán pailáns: el reportaje en cuestión, como su propio nombre indica, no tuvo nunca por objeto otra cosa que mostrar la "vida" de esas personas que, en Vigo, en Barcelona o en Matalascabrillas del Monte, tienen únicamente la calle como espacio vital.
Venir ahora con que, si se ha hecho un esfuerzo de rehabilitación, o que si eso da "mala imagen" es de una estupidez digna de otros foros.
Los que vimos el reportaje, sin que tuviéramos que "justificar" nuestra existencia, reconocimos la realidad que las imágenes y los comentarios reflejaban. Los ínclitos miembros de nuestro gobierno local sólo habilitaron su "sensibilidad" para escenificar este ESCÁNDALO DE DÉBILES, del cual, como ya he expresado en ocasiones anteriores, sólo es reponsable el escandalizado.
En Vigo o en Permambuco hay gentes excluidas de lo que consideramos "normalidad". Escandalizarse por ello y, sobre todo, andarse con eso de "quejarse" al mensajero es de un aldeanismo vergonzoso.
El verdadero y lícito escándalo es el que están protagonizando quienes, además de no entender nada, prefieren que la mierda se meta debajo de la alfombra, en lugar de pasar el aspirador y depositar la basura en el contenedor. Claro que, "alomojó" lo que pasa es que iban a hacer eso y se encontraron con que el flamante contenedor soterrado seguía con el precinto que ellos mismos le pusieron.
Imagino yo otro programa, un fascinante "reality show", en el que las cámaras recorriesen los escenarios, físicos y mentales, de algunas corporaciones locales. Un reportaje que mostrase, con la crudeza que el asunto requiere, cómo hacen (de verdad, no como ellos quisieran que se mostrase) su trabajo quienes tienen encomendada la buena administración de nuestros bienes. Entontes sería casi toda la población (aún quedan buenas gentes que siguen "tragando") la que haría patente su protesta.
Señor "Abesanti Cabamínguez" que escenifica la cúpula de esta esquizofrenia municipal: déjese usted/es de bobadas y aplíquese a hacer imposible (por falta de material para ello) que alguien pueda repetir un reportaje como ese. Y párense a pensar que los cruceristas que acceden a la zona por la flamante pasarela del Centro Comercial A Laxe no necesitan de la tele para comprobar lo que hay allí.
¡Qué verguënza! No, no me refiero al reportaje, sino a los escandalizados por él.

Voltaire-Vigo dixo...

Ojito parroquia!! Al parecer quien paso la iformación a los de "CUATRO" fue el "listo" de CHEMITACHALETENBORREIROS, para joder a los del hermano de Caín y su "socio-felpudo" Pero lo que no les dijo es que ellos, se gastaron los dineros en el CENTRO-CENTRO-DERECHA y se olvidaron del Casco Vello "alomojo" como dice Marcos, es que nunca pasaron por alli... Que sinverguenzas, los unos y los otros!!

Elvis Tury dixo...

Vergonzoso y asqueroso, a pesar de que ya lo sabìamos pero a ahora duele màs. Y el estùpido de Caballero amenazando, por si fuera poco. Ahora me explico porque cada vez que lo veo me acuerdo de Berlusconi. Otra cosa, ¿es verdad que revocaron la Universiada?.
Para quienes no vieron el reportaje ya està en You Tube y la Voz de Galicia lo reproduce. Y lo peor, a seguir aguantando esta peste de concello.

Anónimo dixo...

Espero non molestar, rátase do mesmo tema: sego reproducindo eiquí o "intercambio" de ideas do blog de Santi Dominguez, que escomenzara a compartir con vos no post da rampa... a pesares da data, ata a semana pasada non respostóu, e aínda que seguía pedindo pacienza, parece que dende entonces ata hoxe se acelerou bastante o temiña do Berbés: http://www.farodevigo.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008050500_2_221987__GranVigo-Concedidas-licencias-para-demoler-tres-edificios-plaza-Berbes

aleluia!?

"Pepa comentou:

15 de Abril do 2008 ás 11:20 am
Aquí de novo, Santi, ainda que non todo o rápido que quixera.
Moitas grazas polas túas aclaracións e informacións sobor as conexións do casco vello: tranquilízame que poidas controlar o que vaia acontecer no Barrio do Cura, que o seu futuro non só dependa da iniciativa privada e os seus intereses, ainda que Karpin sempre “vendeu” o seu proxecto como que “os veciños do casco vello o necesitábamos”, coido que o seu planeamento pensará máis neses privilexiados que poderán mercar ahí que nos que xa vivimos eiquí… Así que, como dicía, é un alivio saber que vas traballar por todo o Casco Vello, sen diferencias.
A figura dos “coidadores do barrio” me parece un boa idea, ainda que penso que sen ánimo de lucro xa moitos dersenrolamos tarefas similares, é que neste barrio somos moi loitadores e solidarios! ( si tedes a oportunidade de elexir ante aptitudes iguais, optade por desempregados domiciliados eiquí).
Máis interesante ainda me parece o do “plan de limpeza”, si pode presionar máis ca os veciños pra que se organice mellor ese servizo e non se esuqeza de certas zoas, coma acontece agora (no Peñasco, a pesares de chamar, o servizo de limpeza segue sen aparecer, se está pensando seriamente en “apoquinar” e mercar mataherbas, coma xa se fixo tantas veces), e realmente a limpeza e manteñemento facilitaría a mobilidade: algo tan sinxelo coma si se elimina o verdín das “conexións”, polo de agora diariamente eleximos itinerarios dependendo do perigoso que sexan; as barreiras non son xa as cotas ou pendentes, senón as posiblidades de esbarar ou algo tan mínimimamente exixible coma a hixiene (domingos e luns resacosos do botellón= restos de cascos de vidro, defecacións e mexos humáns).
En canto ó Berbés, si te insisto co tema é porque me asusta realmente pois dispoño dunha visión catastrófica sobre él dentre atrás, te repito que tamén recibo a visita das ratas que anidan alí abaixo e ademáis sei que neste caso os donos son coñecidos, tal como informou La Voz de Galicia http://www.lavozdegalicia.es/vigo/2008/01/23/0003_6502760.htm
Por todo iso, se isto que dices “estamos axilizando as ordes de execución que hai dictadas, pero que os propietarios non cumpriron, ben sexa para demolicións ou consolidacións de estruturas. O Concello non pode actuar sobre un edificio que ten dono, a non ser que se dean unhas circunstancias específicas que establece a lei. E nesas estamos.”, se esta frase ten algunha relación con esos 3 inmobles e podo facer algo para axilizar máis ainda a burocracia, coma denunciar ante Medio Ambente por exemplo, te agradecería que me informaras: a miña paciencia xa se agotou con este tema; fai xa un ano que se aprobou o Pepri, que supostamente era imprescindible para tocar estes inmobles, logo decidín non denunciar pois se me dixo que tardarían un mínimo de 6 meses en actuar, así que coma tamén me enterei daquéla de que os inmobles estaban mercados recentemente, quixen creer que ós novos donos lles interesaría obrar canto antes, e non quixen darlles un mal recibimento…

Non me preocupa só O Berbés, me afecta directamente pero tamén sufro polo estado xeral do barrio, aínda que teño que recoñecer que por fin se van vendo as rehabilitacións de vivendas, que tantos anos esperaron polas licencias (para min é casi un pracer escoitar os ruido das obras); vivo cada un dos recunchos desta zoa, e o barrio de San Sebastián tamén, máxima desvergonza dos políticos que ata agora o oubviaron téndoo tan preto; aproveito para pedirte que instales no entorno do mirador un dispensador de bolsiñas para as cacas dos cans que moitos paseamos alí, e por favor non te olvides de eses “veciños” tamén de Vigo cando se reestructure a zoa, os que disfrutamos da súa compañía non temos moitos lugares onde disfrutar con eles.
Discúlpame que me extenda tanto, Santi, non son quen de resumir máis, pero ata eiquí a maior parte son suxerencias que non tes que respostar, agás o tema do Berbés porque espero unha resposta máis precisa en canto a tempos estimados de resolución ou si podo facer algo, coma perxudicada; e tamén te agradecería que me informaras de cómo vai o tema da Modificación Puntual do Pepri para anular aquela conexión que se preveía dende o Peñasco, xa que non me comentaste nada na tua mensaxe anterior: ás persoas que levan este tema representando ós veciños máis afectados e á Asociación Veciñal do Barrio, Helena Maure lles informara de que se resolvería en canto se aprobara o Pxom, podes concretarme cándo pensades leva-lo tema ó pleno para a súa aprobación inicial? Te recordo que tódolos políticos da antigua corporación aprobaron o inicio do expediente na xerencia de urbanismo, a votación a favor foi unánime así que coido que de novo todos estaredes dacordo en solucionar este problema que pesa sobre nós dende hai moitísimo tempo xa.

Moitísmas grazas de novo por escoitarnos.

————–

RESPOSTA

Amiga Pepa:

A min coma a ti tamén me aleda ver que por fin empezan a verse andamios no Casco Vello. É o inicio dun proceso que todos agardavamos desde hai moito e que, por fin, arrinca. De todos os xeitos imos ter que ter paciencia porque vai levar o seu tempo. Pasando xa a respostar as túas inquedanzas, sobre o tema de O Berbés e os edificios dos que falas os propietarios están elaborando o proxecto de demolición e rehabilitación. En canto ao Peñasco como ben dixo a concelleira Elena Maure hai que agardar á aprobación do PXOM, mentras pouco se pode facer.

Un saúdo."

Anónimo dixo...

E outra suxerencia:

"Pepa comentou:

15 de Abril do 2008 ás 11:47 am
Mira tú por onde, aínda me esquecía doutro temiña, axiña comento: que me parece unha barbaridade levarse a estación de ría ata a altura de Colón, http://www.farodevigo.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008032600_2_210748__Gran-Vigo-Nouvel-para-terminal-cruceros-deportivo-sufre-recorte
sería ben terrible para o noso Casco Vello quitarlle esa afluencia diaria, espero que fagas o posible para evitalo. Ata pronto!

————

RESPOSTA

Aprezada Pepa:

A Autoridade Portuaria presentou esa proposta como un estudo sobre o que haberá que dialogar e acadar consensos. Nós estamos dispostos a dialogar sobre esa e outras cuestións como os recheos, pero sempre pensando en que o desenvolvemento do Porto ten que ser compatible coa nosa ría e coa cidade.

Unha aperta."

BUGA dixo...

LA EMPRESA QUE GESTIONA LAS PISCINAS, LLEVA UN AÑO ESTAFANDO A LOS TRABAJADORES Y AL CONCELLO, LA METIO CHEMA Y LA APOYA SANTI
50 AÑOS DE CONCESION. ¿POR QUE SERA?

Ad astra per aspera dixo...

e que ben lle viría ao casco vello o millonciño de euros que van gastar en promoción da universiada...

Eifonso Lagares dixo...

Un programa con una sola visión , la que interesa al estilo del programa.

Tenemos eso, aunque hay más.

Un saludo

Andrés dixo...

Al programa no le ha faltado razón, ya que no miente. Que hay cosas buenas en el casco vello, pues sí, pero que nadie me niegue que no tienen razón.

Ya no es la primera vez, que están los municipales, levantando a los sin techo y los toxicomanos que muchas veces están al rededor de la biblio de Joaquín Yáñez, para que no "afeen" la ciudad, por los turistas.

Que se dejen de universiadas y se dediquen a las verdaderas cosas. Asco de políticos, tanto unos como otros.

Marcos Andion dixo...

Insisto: el programa "Callejeros" no era sobre el Casco Vello, sino sobre la existencia de marginados en las ciudades. No he visto a nadie que pusiera aquí el grito en el cielo cuando se emitieron otros sobre el Raval (Barcelona) y otros núcleos de marginalidad de diferentes ciudades españolas.
Toda discusión sobre si se reflejó la realidad del barrio, o si faltaban los aspectos positivos de la zona (¿positiffos?), no revela más que incomprensión del sentido y la finalidad del programa.
O sea que tendremos que esforzarnos por soslayar los efectos de esta hipnosis general que nos están programando y ponerse a discurrir un poco.
A ver si queda claro de una vez: el programa no iba de turismo, ni de exhibición ambiental, sino de reflejo de lo que ocurre, fuera de los ámbitos de "normalidad", en las ciudades.

Pablo Eifonso dixo...

Aos excluídos gústanlle os centros das cidades. Ese estrano paradoxo polo que aman a liberdade á vez cá miseria, failles ter querencia polos espazos peonís, as bancadas de madeira, os currunchos nos que cheire á vez a koes e a cultura. Os yonkis, por razóns de economía espacial, están preto dos lugares de distribución. E nada mellor que non andar moi lonxe da rúa Ferrería, onde campan polos seus respectos os camellos e ata os donos das caravanas. Alí, no mesmo lugar onde apodrecen dende hai máis de un lustro as novas vivendas que seican eran para xoves e agora son para ninguén.
Pero os barrios en ruinas son un bo lugar para poñer de manifesto a usura: casas en ruinas alugadas a aqueles que veñen de tan lonxe que o que nós chamamos infravivenda para eles é un fogar. Claro que con isto da crise inmobiliaria non está de máis que propietarios sen escrúpulos, en lugar de cumprir coa súa obriga legal de manter as súas propiedades en correcto estado de seguridade e ornato, deciden tirarlle algo de rendemento mentres esperan, como os de APROIN Manuel Pérez ou Figueroa, a que nos deixemos de tanto purismo proteccionista e lles deixemos dunha vez "poñer en valor" as súas casas abandoadas, transformándoas en solares para construir máis volume en falso histórico.
Os marxinados, as putas, os yonkis, os alcohólocos, os inmigrantes sen recursos, fanse cargo do seu espazo, son libertos dos lugares que o Mercado lles deixa temporalmente para que cumpran coa santa misión de expulsar do barrio as veleidades conservacionistas dos catro idealistas de sempre.

Que a merda acompañe para sempre aos necios que encobren a súa responsabilidade e ignorancia con estúpidas declaracións sobre as bellezas ocultas da praza da Constitución e o carácter xenerador dos pinchos de mexillón.

Pablo Eifonso dixo...

E, mentres, os excluídos, os marxinados seguen á espera de que fagan o tantas veces prometido por Vicepresidencia, albergue público para poder durmir a súa liberdade e a súa miseria sen ter que agradecer a dios a caridade critiana dos Misioneros de los Hermanos Pobres.

Marcos Andion dixo...

Caro Eifonso: ¡Fetivamente!
Pero debes tener en cuenta que esos marginados resultan imprescindibles para las fotos navideñas. ¿Qué iba a ser de algunos/as si no tuviesen con quien escenificar (visualizar) lo solidarísimo de su talante, con luz y fotógrafos?
Fetivamente, también: los centros de las ciudades resultan el escenario "normal" de escenas como las recogidas en el programa en cuestión. Pero ellos, los marginados, no son directamente responsables del mantenimiento de la mierda; sólo son los instrumentos adecuados para que, como dices, la especulación cuente con los argumentos en que basar su voracidad.
A los otros, a los que gestionan este ordenado caos mirando para otro lado, les hemos oído ya de todo para justificarse: que si hay que esperar al Plan General, que si la propiedad privada, que si estamos en ello, que si hay que hablar con todos... Pero, que yo sepa, no dice en ninguna parte que, si se puede prohibir el uso particular de una acera para aparcar, no se puedan prohibir, o limitar, comportamientos claramente especulativos.
O es que hemos elegido mal a nuestros legisladores y a nuestros administradores o es que la cosa no tiene remedio y hay que seguir permitiendo que el sentido común siga siendo asaltado.
En todo caso, convendrás conmigo que hemos asistido a un nuevo ejercicio público de cinismo democrático, o a otro desvergonzado asalto a la razón, volviendo a matar al mensajero.

Pablo Eifonso dixo...

Non sei en que periódico destes días lín as declaracións de varios alcaldes (en Vigo, en pouco tempo, podemos falar de moitos, porque ningún repite, aínda que todos repitan o mesmo có anterior): deleznables. Sen embargo, dáme especial noxo o presidente da Asociación de Veciños que lle fai a onda ao seu colega de partido, o Santi, e afirma que as cousas non están tan mal e que semella que desta vai a definitiva. Seica toca a gaita na festa da Reconquista e nas horas libres. Toca a gaita, tócanos a gaita. Un lacaio.

Un día C.Porro retirou os bancos da praza da Princesa, mentíu descaradamente dicindo que era para reparalos (estaban novos). Non foi quen de dicir que o facía para evitar que se sentaran neles mendigos, pobres, ionquis, vellos, tolos. Agora non hai bancos en todo o centro, nese centro de flores e granito vermello construído á súa imaxe e semellanza: lindo por fóra, cheo de merda por dentro. Para que non se senten os vellos, nin as putas, nin os ionquis, nin os borrachos, nin os tolos, nin os vellos... nin para que os vellos paseen. Para non danar a vista dos catro cachorros da burguesía sobrevenida que aínda viven na milla de ouro. Nesa milla de ouro na que, dentro de poucos días, e por obra e gracia de C.Porro e Caballero, terán imposible vivir asediados pola guerra civil montada para perforar o mundo e enchelo de lucrativos parkings dos novos ricos de Tranvías. Eses sí que son baixos fondos.

Remo dixo...

Esa acción de retira-los bancos lembra-me aqueloutra que propoñía o outro ínclito: talar tódolos bosques pra que non haxa imcendios forestais.

As froles de señora Corinaporro foron "visualizando" pra entreter a vista apartada doutros escearios ata que tomaron man delas os novos xardineiros e, non sei se por incompetencia ou porque "visualizaban" no senso inconvinte, están na meirande parte cheas de merda. Fun hoxe ensinar-lle a cidade a un grupo de visitantes franceses no medio dos cuais viñan uns amigos e só no paso da Praza de Compostela a Montero Ríos pra ver os restos das "remparts", non sei canta merda había naqueles alcorques de granito do caro, nos que ata falta xa algúnha árbore.

"as cousas non están tan mal" di?... pro as que estan mal, destacan de carallo!...e por máis que se queiran achantar, móstran-se irreverentes e insubmisas, diante de quenas queira ver e non face-la vista gorda. Despois de subir a escaleira da Pedra (nada de rampa)e chegar á que chaman catedral, tentei explicar que antes era una igrexa que queimaron os piratas turcos e, pra onde estaban todos mirando?...pra casiña de "La Tacita de Oro"!! ...pra aquel bancón cheo de fentas ou cousellos e un, sinalando o teito de repillas a punto de derrubar-se. Non vos quero contar a vergoña co casteliño restorante do Castro e os alpendres engadidos.

saúdos!

Elvis Tury dixo...

Tengo una idea!!!!!!
¿Porquè no ponemos unas peixeiras, modelo años 50, con patela en la cabeza y unas cuantas sardinas dentro, sin olvidar el cuchillo, y que paseen de arriba abajo por el Berbès?. Menudo jamòn para los turistas!!!!.
La idea es gratis para la concejal del ramo.
De nada.

Voltaire-Vigo dixo...

Anda la osa!! ¿Quen me contou a min recentemente a historia esa dos bancos de plaza da princesa dos que fala pablo...

Estou segura que foi recentemente.

Teño que pensalo ben, non fora ser, que fora o propio pablo.

Elvis Tury dixo...

La verdad es que si no fuera por "Callejeros" el blog hubiera naufragado esta semana.

Voltaire-Vigo dixo...

¡¡Hombre de poca fe!!
Podemos hablar de los congresos del ps que se avecinan, donde el PRINCIPE DE LA TINIEBLAS, intenta reagrupar a sus antiguos soldados para dar dolores de cabeza a BLANQUITO y al hermano de CAÍN.

Se dice que entre los mismos podrian estas el CHATO y su tropa de celtarras, el PATILLAS entre otros y desde dentro de la organisasao, contaría con la estimable información interna del responsable de organización, el temible MOLOCHO y los del Calvario, así como con su escudero PACO EL COJO.

Che parece pouco? estimable elvis.

E si non falamos da crisi interna do PP entre CHEMITACHALETENBORREIROS e a facha do OPUS...

Mientras tanto desde Santiago, la CORONELA, observa vigilante el proceso de deterioro del hermano de CAIN y sus debiles apoyos del equipo CARMELISTA ahora fuera de estos lares..

Elvis Tury dixo...

Y que tù lo veas.