IX ÉPOCA

15.6.05

¡CELTA! ¡CELTA! ....¿CELTA?

Cunha especie de "masoquismo penitente" os comentaristas deportivos gustan de atribuir ós "hinchas" virtudes como "paciencia", "fidelidade", "sufrimento". O malo é que no caso do Celta estas virtudes non teñen que aplicarse ós xogadores ou ó xogo desenvolvido. A paciencia , a fidelidade e o sufrimento han de ser aplicadas ós directivos e técnicos que de forma irresponsable levan os destinos do club. A alineación indebida de Toni ten, para máis "inri", precedentes: lembren o caso dos avais.O curioso é que agora, como daquela, o clube chama a movilización popular fronte a agresión provocada por manobras escuras.
Pois ¡xa está ben!. Estamos fartos que un presidente con aura de "self made man" -ou sexa, que empezou nesto dos negocios guiando un camionciño- dilúa a súa incompetencia desta maneira. Ten o clube endebedado e ven intentando sair do lío por camiños retorcidos. Tentou a súa entrada no Concello e na Deputación -supoño que non para arranxar os problemas dos veciños de Tomiño- e logo, promocionou un novo estadio con pelotazo incluido para ver de sair do apreto.
O malo é que políticos e institucións relevantes seguen atribuíndo a unha entidade privada a representación social da cidade. Se de verdade fora así o Sr. H. Gómez debería responder ante ós cidadáns e dimitir. Xa postos, eu prefiro que me represente Pepe que ten un quiosco de periódicos solvente e non engana a ninguén.

3 comentarios:

Anónimo dixo...

Hay formas "peores" de ver el asunto. Nadie me quitará de la cabeza que el descenso del Celta fue una decisión del propio presidente. Con un club financieramente hecho polvo, permitió una descomunal indisciplina en el vestuario al que adeudaba cantidades importantes, con las miras puestas en su "operación" financiera. Con el Celta descendido, las facilidades para la venta de jugadores eran mayores. Al mismo tiempo, y fracasado su intento de decidir en política (no le salió bien porque su partido, el PP, no logró la alcaldía y, al cabo de unos meses, se fue), lo intentó con el "pelotazo" del "Nuevo Balaídos", que tampoco le salió, pero pudo lucrarse con la venta de jugadores de los que no habría podido desprenderse si siguiese en Primera.
Ahora, y ya es casualidad, jugadores y entrenador están a punto de regresar a la Primera División y aparece, sospechosamente, el asunto "alineación indebida". ¿Se puede sospechar que el "chivatazo" partió del mismísimo Horacio, o de su entorno? Yo no lo puedo asegurar, pero todo resulta sumamente sospechoso, incluso la cara de funeral que exhibía el presidente en la noche de celebración. Pudiera ser que "la liebre" fuese el arma secreta para evitar el ascenso, porque habría que pensar que la normativa aplicable era del todo conocida por los responsables del Club. Y no deja de ser curioso el que no haya sido el Terrasa (primer encuentro en el que Toni se alineó indebidamente)quien reclamase, sino que el asunto salta únicamente cuando ya todo parece decidido.
En apoyo de esta teoría de conspiración hay circunstancias como la de qué equipo se formaría tras el ascenso, o bien ¿la tesorería del Celta está en condiciones de fichar adecuadamente? Según yo lo veo, el manejo económico ya se llevó a cabo con la venta de Lucin, Edu, Silviño, Jesuli, Juanfran o Velasco, y ya no hay demasiado negocio particular a la vista.
En pocas palabras: con "jugadas" como esta se consigue algo tan simple como que el Club paga y el presidente cobra, o así.
El caso es que nunca había visto un desastre como el del Celta en la anterior temporada, sin que "la grada" reprochara adecuadamente a la Presidencia, y cayera en la trampa, agitada por unos medios de comunicación sabedores y encubridores de los desmanes del vestuario en Sevilla y Vigo, por ejemplo.
¿Es que nadie va a poner en claro lo que sabe sobre la política liquidacionista del "self made manito"?
Manda carallo.

Anónimo dixo...

Los medios de comunicación encubren porque se deben a Caixanova, entidad a la que el Celta debe unos 2.000 millones de pesetas de las de antes y a la que nada le convienen nuevas experiencias deportivo-financieras. Ya lo dijo Alfredo Rodríguez cuando se hizo la gran venta de jugadores y ninguna adquisición. Más o menos: "si seguimos así podremos afrontar en x años (ver hemerotecas, no me acuerdo) el pago de la deuda". "Seguir así" es, desde luego, vender, no comprar.
Ya veremos

Anónimo dixo...

Sinceiramente non tedes nin idea do asunto..gostariame que o primeiro comentarista deste tema e o que me precede fosen socios do Celta para ter opinion e coñecemento de causa e non beber so das fontes que serven pra opinar os que critican o clubeporque realmente non lles importa un carallo..se é así es que realmente descoñecen o que significa o Celta, porque leva as cores q leva, q simboliza..pero iso seguro q non tedes nin idea..o mellor e q sodes da cuadrilla de Ventura Perez Mariño, a porteiro e semellantes,..pois ben o Sr. Horacio cometeu no seu dia un erro importante..meterse en politica..seguramente convenceuno o Cuiña con promesas de facilidades dun estadio novo,..pero erros cometeos todo o mundo..pero os socios e afeccioados do Celta sabemos quen é Horacio e a pesares dos seus erros, sabemos é o mellor presidente que nunca tivo o Celta na sua historia, e ista actitude cara el, ainda que se lle critique cndo hai q facelo, e compartida pola inmensa maioría da afeccion na que hai persoas de todolas opcións políticas, porque o Celta non deixa de ser un reflexo da nosa sociedade..a todo isto e para que non haxa malentendidos,,son socio e accionista do Celta, socio da Mesa pola normalización linguistica e votante do BNG, para que non podades manipular os comentarios e que a xente pense que son votante do PP camuflado de "galeguista" ou asi..lembrade o Celta e moito mais co que pensades vos..
e ademais isto dos blogs e estupendo pra rachar e criticar..non vexo nunca alguen positivo nen dando opinions constructivas..
e como cando se goberna..q difil é gobernar e que doado criticar...
Saudos