IX ÉPOCA

19.4.07

Desencanto electoral: a nosa enquisa

O comité de analise e prospectiva de Vigoblog ven de tirar conclusións á papeleira polo que dificilmente poderei resumir o resultado do fondo estudio que fixemos a partir dos datos recollidos cunha mostra de 70 respostas perfectamente representativa do universo lector deste blog. A marxe de erro porén é de mais ou menos, velaí van os tiros.
Só un 30% amosa algún tipo de definición do seu voto. Este grupo denominado "os incombustibles" esvara de forma nidia á esquerda laica. So un 1,5% pensa votar despois da misa.
O grao de compromiso é moi alto entre os nosos lectores. Só un 10% elixe á abstención. E non nos equivocamos se decimos que é unha abstención militante, unha abstención que se solapa co grupo dos "desencantados cabreados" composto por un 31% que taparán o nariz, un 13% que votan en contra e outro 13% que o farán en blanco.
O estudio remataba cunha conclusión orixinal: non nos merecemos os políticos que temos
e fai unha proposta en tempo e forma:
1. Refagan as listas electorais "dimitindo" a todos aqueles que xa ocuparon cargos, electos ou dixitais, en anteriores ocasións. Colaboren á rexeneración democrática dando razóns para a ilusión.
2. Conscentes de que a recomendación primeira é moi difícil de aceptar, deixen fora das listas a tódos aqueles que xa formaron parte de corporacións anteriores.
3. Realicese unha modificación de crédito nos presupostos municipais adicando os cartos destinados ata agora ós medios de comunicación para o sostemento do Fogar do Concelleiro Emérito. A presidencia (honoraria sen dereito a retribución) será adxudicada a Manoel Soto, formando parte da Xunta de Goberno a Sra. Porro e Villarino, os Srs. Toba, Dominguez Olveira, Figueroa, Calviño, Príncipe e Castrillo. O local social estará nas dependencias anexas á alcaldía tendo dereito a utilizar o salón de actos unha vez o mes para participar no xogo de simulación "Fagamos un pleno"

Ainda están a tempo. Fagan algo, por favor! (Que no Perli, no...No se trata de que hagas mas aceras...Es otra cosa.... A ver se me entendes)

9 comentarios:

Anónimo dixo...

El humor es una magnífica terapia para combatir la depresión y la ironía sirve para recorrer este paisaje sin que lo note el miocardio, pero esta ciudad que amamos da pena. Pena. Mucha pena y no me canso de decirlo.Me he convertido en un activista furibundo, en un prescriptor furibundo. Ya no aguanto a esta gente, que nadie me hable de ellos. No los quiero ver delante mía y el otro día pensé en reventarle la mamonada del Soto y de esa cosa llamada Maite Fernández. El Soto dando una conferencia como un gurú... eso sólo pasa aquí. El Chema y el Louzán mangoneando, Mapi y Corina mamoneando, el Santi y el Julio César Flores en globo, el insoportable y prepotente Carlos Prado mamoneando con el Abel Caballero... insoportable compañeiros, inaguantable, insufrible... rexeneración política, fora todos. Demos una oportunidad a esta ciudad para salir de las fauces de estos sinverguenzas de una vez por todas. Por favor.

Anónimo dixo...

En esa inutilidad complaciente y decorativa en la que se han convertido la mayoría de los medios de comunicación ( o reconvertido, a saber) con el dios dinero, es decir; ingresos publicitarios, como bandera pirata sobre sus flamantes cabeceras, este humilde Vigoblog, vale en su formulación y contenido un millón de veces más que toda la celulosa, la tinta y la “masa cefal” de los medios de comunicación de esta abrallada cidade. Gracias a todos los que lo hacen posible. Cualquiera de los comentarios que se hacen aquí serían el titular a cinco columnas de cualquier medio que se preciase, pero no lo verán nuestros ojos...Chove dentro! Perly Porro se perfila como virtual ganadora y todo su séquito huele a Vernel, siguen cortando cintas, dando mitines y ejemplares conferencias, siguen todos ahí y aquí non pasa nada. O de sempre. Seguiremos siendo educados y democráticos miembros de nuestro particular estado de opinión en esto que merecería ser, en virtud de sus actos, un estado policial.

Anónimo dixo...

hay que tener un estómago especial para hacer lo que hacen. A mí se me revolvería

Chapela dixo...

Ese edificio ya no aguanta màs telones.
Habrà que fumigarlo o derribarlo.

Anónimo dixo...

aunque gane no perderá nuestra devoción. Le seremos fieles...

Anónimo dixo...

VISITA ESTE BONITO BLOG GALEGO:
www.ARYENTAINSENGALICIA:BLOGSPOT:COM

Anónimo dixo...

Como siga saliendo tanta mierda a flote acabará por ahogarlos...
Aún nos queda la esperanza de que la verdad los incapacite...

javier sieiro dixo...

Creo que la democracia en Vigo va para largo y sobre todo por el pastel de políticos a los que tenemos que voptar "bien orientados" por los medios de comunicación. La sociedad tragando y parece que nada pasa. Estoy de acuerdo con los críticos que dicen que solo nos salvan los blogs como este en que se habla claro y sin tapujos, pero Corina,Soto, etc... pasan de nosotros. Puede que encontremos alguna fórmula para BOTARLOS y quizas los fiscales puedan ayudar, si quieren claro. Saludos. Javier Sieiro.

Galopin dixo...

Me temo que si no hay pasta por medio, O Compañeiro Manoel decline amablemente la presidencia de tan Fausta Institución. Al fin y al cabo ya sabemos porqué está Soto en política, ¡Todo por la Pasta! (y no italiana, precisamente)