IX ÉPOCA

3.5.06

Son os metais pesados, parvo!

A contaminación mental que C. Porro está provocando no concello está afectando gravemente ós máximos responsables. Empeñada en convertir a Vigo no centro mundial de ocio e turismo (dixo que o Auditorio era para iso) parece que contaxiou o Director do laboratorio municipal que se descolga cunhas declaracións patéticas. Mire, Sr. Torrón, estamos falando de vertidos industriais, metais pesados e hidrocarburos, non das cagadas, con perdón, dos vigueses e das viguesas e dos cruceristas que as veces aparecen por Samil ( as cagadas, os cruceristas están na Pedra e na Catedral de Santiago).
Falamos, Sr. Torrón de cousas como o cinc con concentracións de varias partes por millón que nengún bañista vai percibir pero que se van acumulando e , de pronto, zas!, chega a Unión Europea e di que as augas non valen para o cultivo do mexilón. Claro que os mexilóns non ocupan hoteis nen compran apartamentos.
Si, home, si, a ría rexenera pero só os orgánicos e , cada vez, menos. Polo menos neso, estamos de acordo: a ría é a autentica depuradora. Da outra, nen vostede nen a conesionaria nen as auditorias xenerosamente pagadas son quen de explicar porque non funciona. ¿E queren facer unha nova?
Mire Sr. Torrón, o que ten que facer é explicar como controla o seu laboratorio os vertidos industriais. E non se escaqueé coa teima de que iso non é da súa competencia como fai a súa xefa e o Sr. Toba. Vostedes son os responsable.Diganos quen verte e que verte e como o controla o seu laboratorio e deixese de parvadas.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Este Torrón, ademais, carece de competencia técnica para opinar como opina. Realmente é un veterinario que inexplicablemente compatibiliza o seu traballo como funcionario do Concello co da clínica da súa propiedade en Vigo (Clínica veterinaria Torrón), na que traballa, supoñemos, nas horas que lle deixan libre as súas agudas reflexións de hoxe.
Pero en qué manos esá a nosa saúde!!!!!
En que mans está o noso medio ambiente!!!
Comentan no Concello que o tal Torrón é un protexido de Chema Figueroa e do que foi concelleiro de Medio ambiente do BNG, Amador Fernández e que é ademais o xefe de medio ambiente e de sanidade.
Así nos vai!!! Que o cesen xa e que dimita Chema Figueroa, por impresentables e irrespnsables.
Salvemos a ría!!!!

Anónimo dijo...

Sí, sí. Que alguien con competencia, explique cómo vierten sus residuos al mar tantas empresas radicadas en este ayuntamiento (vean los datos que ofrece el 'Faro de Vigo' el martes pasado).
Éste es un tema de primerísima urgencia; hablamos de SALUD PÚBLICA, y los políticos que presiden nuestro concello son los que tienen el poder de establecer las prioridades.
Sra. Porro y sr. Toba ¿qué pasa con el plan de reclicage de residuos industriales?

Anónimo dijo...

Por histórica falta de planeamiento, justo es decirlo, toda la city es un un inmenso polígono industrial con islas de edificios de viviendas.
Los que pueden se largan a vivir al 'rural', otos (muchos) se largan los fines de semana al 'rural' y otra buena parte (¿cuántos serán?) se quedan en casa a ver por la tele 'el rural'.
Tantos años de desidia han hechos que los vigueses abandonen los espacios públicos en masa.
Lo que le ocurra a la ría no le importa a casi nadie.
Se trataría de 'sentir' lo común. Ellos, los políticos, lo saben... Pagaremos (la cosa pública) la multa europea por los vertidos.
Una puta mierda (sólida o líquida).
¡Lo tenemos crudo!

Anónimo dijo...

Contaminación, residuos industriais, recheos, areas industriais no medio da ría, areas comerciais e auditorios en terreos gañados ó mar...Pura voracidade pasada de data.
Dende Alcabre a Guía a ría esta morta e en aras de contas de resultados farase morrer o que faga falta. Autoridade Portuaria, Zona Franca, Pescanova, Aucosa.... culpables, e que recorden que as leis estan ahí

Anónimo dijo...

Cómo se atreve a dicir sen ruburizarse (ao mellor ruburizouse) que o problema é menor porque pasa maiormente cando chove moito e neses momentos a xente non vai á praia?. Este tio é tonto ou nos toma a todos por tal. Debería explicar por qué sae il a dar explicacións impresentables, á vez que expertos recoñecidos na materia manifestan exactamente o contrario. Como funcionario debería dicir o que pasa, non xustificar a merda na que se move. Estará pringado.

Anónimo dijo...

Y ahora cantan porque no tienen más remedio. Nos han estado engañando durante años y años. El PP de Fraga ha sido lo peor que le ha pasado a Galicia, la han dejado destrozada.
Ahora lo que les preocupa a Figueroa-Coba es la especulación y la sobre-edidficación de Vigo ¿qué les importa el saneamiento de la ciudad y demás cosas que no dan para "la foto" de turno? Son unos irresponsables y se deberían de ir a su casa( ¿en qué concello?).Además de todo tenemos que pagarle el sueldo...Increible

Anónimo dijo...

Son unos incompetentes de primera

Anónimo dijo...

La Xunta no puede dar el visto bueno a un plan que pretende construir ¡200.000 viviendas! y que no prevee el saneamiento ni para las que hay actualmente. Es de locos pretender que cuele una cosa así.
Supongo que si ocurriese los tribunales serán los que lo pararán

Anónimo dijo...

Es un plan ilegal hecho en gran parte para tapar las ilegalidades " aprobadas" por los distintos concellos. Por su incompetencia nos tenemos que tragar ahora todos el marrón ¿por qué no se les pide responsabilidades? Ayer daba vergúenza ver a Soto en Televigo, da bandazos según le interesa ¿qué hace ese señor aún en la política de la ciudad con lo que hizo en su tiempo? es un incoherente. No sabemos si va o si viene. La ciestión es el sillon...

Anónimo dijo...

Muchas ilegalidades se las debemos a Manolo Pérez...Soto...Príncipe...y al tripartito. Luego están... todos pringaos...y ahora nos tenemos que tragar esa bazofia de plan por su culpa.....Qué los detengan.... que son unos mentirosos....