IX ÉPOCA

29.9.05

De volta coa moción de censura

Avisamos , e todo apunta a que tiñamos razón: a moción de censura está próxima en Vigo. Aos movementos de Miguel Barros no Pleno e na asemblea local do PSOE, únese agora a sempre sorprendente voz do profesor Toba. Parece que o PXOM ten tantas deficiencias técnicas que non se atreven a aprobalo á forza, sen nova exposición pública, como pretendían Corina, Chema e Toba. Facelo así, coa inseguridade xurídica que se deriva das súas deficiencias , miles de alegacións e informes técnicos municipais e autonómicos en contra, suporía someter ó Concello (e se cadra ós actores que o aproben así) a un proceso contínuo de pleitos, coas consecuencias (Colina de Castrelos, Torres Ifer, Samil, ¿¿Finca do Conde??) que coñecemos.
Se a aprobación do PXOM se retrasa ata máis alá das próximas eleccións municipais, xa non existirán motivos reais para o distanciamento PSOE-BNG (a historia dos motivos persoais, a estas alturas, xa ninguén con dous dedos de fronte, pode créla). Deberán agora repasar os seus escritos e palabras todos aqueles que puxeron na picota e colaboraron no incivilizado acoso a Ventura Pérez Mariño, por exemplo.

4 comentarios:

Anónimo dixo...

Pero ¿alguien se creyó alguna vez lo de los motivos personales? Bloque y Pepé, anduvieron de la mano sin pudor alguno en defensa del ladrillismo nacional-popular, para lo que necesitaban controlar la gerencia de urbanismo, que les permitiría lo que fuese. Cuando se anda a pillar, todo el que te lo ponga difícil se convierte en enemigo, como ocurrió cuando Ventura cortó el grifo de los 1.500 millones de pesetas que se gastaron en publicidad (léase pringue para los medios de comunicación locales y un par de agencias de publicidad), ¡en un año!, entre Castrillo y Príncipe. Se pusieron de uñas con el entonces alcalde porque no les servía para sus enjuagues. Y se aliaron nada menos que con ¡Eiroa! Si necesita alguna aclaración es que está usted con la berza, hombre.
En cuanto a la moción de censura, ya bastante la cagó el Barros en el último pleno, ofreciéndole al Figueroa un montón de munición que ya hubieran querido para sí los últimos de Filipinas.
No se me amontonen y dejen a Corina que la cague sola, que para eso es muy capaz. Sólo hay que aguantar un par de añitos, que pueden servir para que BNG y PSOE se entrenen un poco en lo de la colaboración, por si hiciera falta, mientras le van poniendo el freno a las trapacerías de Figueroa, Corina & Co. Si es que quieren, porque...

Anónimo dixo...

Estou de acordo con Nogueira, pero ¿non sería mellor que se entrenarán en facer oposición de calidade? A min gustaríame saber cales son os argumentos para votar´cando no dia a dia non se percibe unha contraposición de modelos de cidade. No caso do BNG porque na cuestión esencial parecen estar de acordo e no caso do PSOE porque ainda non son capaces de despexar a incognita ¿quén é o PSOE de Vigo: Príncipe, Porteiro, Barros, Gallego, Caballero ou Mauricio?

Anónimo dixo...

Lo que marca la posibilidad o no de la moción de censura es el PXOM.
La ocasión de salir del atolladero la representó Ventura Pérez Mariño.
Nunca llegaremos a saber las 'coincidencias' precisas que hubo/hay, en estos temas entre el Partido Popular y el Bloque Nacionalista Galego, o, cuando menos, entre los integrantes de estas dos formaciones políticas de derechas que tienen acta de concejal.
Debería haber moción de censura ya, pero...

Anónimo dixo...

Del individualisamo rampante ¡estos modos de hascer política en esta ciudad!
Más que moción de censura, si fuese posible, habría que convocar ya nuevas elecciones municipales.
Y, en el fondo, muy allá en el fondo, Vigo no deja de ser extrañamente una ciudad postmoderna digna de admiración ¡...!