Os decía no hace muchos días aquí que si los partidos qe se definen de izquierda tienen la mayoría amplia de concejales no se entendía el por qué gobernaba este ayuntamiento un partido con un número de concejales ligeramente superior a un tercio del total.
Bien. En octubre hay moción de censura; y saldrá adelante.
El PSOE sufrirá tensiones entre sus concejales.
El BNG retirará a parte de sus figuras incorporando otras nuevas.
El Sr. Barros será nuestro próximo alcalde.
El Sr. Toba Girón seguirá al timón de Urbanismo.
El PXOM, de momento, no se aprueba.
El cuerpo de abogados de Vigo trendrá muchísimo trabajo en función de la gestión urbanística.
Vigo, por todo ello, vivirá días intensos. Vivimos en tiempos dónde las mediaciones y el diálogo, a fin de destaponar líneas de actuación obsoletas —por ejemplo la actuación en el entorno de la plaza de Compostela en la que falta por definir las intervenciones en los jardines de Alameda (actualemte utilizados con total descaro como almacén de obra tercermundista)—, son el único modo de construir Vigo; y no al 05 (Vigo05 suerna como a mmitad de precio!), al ritmo más acorde con las tecnologías actuales: al 80 ó 95 ¿por qué no? Nuestras actividad industrial y comercial así lo requiere.
En noviembre, entonces, habrá nueva corporación.
Besteiro reclama a "dixitalización" de todos os documentos que custodia o
Arquivo Militar de Ferrol
-
O Ministerio de Defensa confirmou recentemente que permanecerán na cidade
naval e non se marchará a Madrid
11 comentarios:
¿Será todo así de fácil? El Sr. Barros ha propuesto la moción de censura a su partido y según declaro el Sr. Gallego, "ahora no toca". Claro que se puede interpretar como que "no le toca a el". La Sra. Porteiro, que dejo ver su apoyo en el pleno, viaja mucho a Madrid y tiene mejor acceso a Pepe Blanco, jefe de la movida. ¿No sería ella la candidata?
Soto, Príncipe ¿Porteiro? ¡Demasiada continuidad! Esperémos que Pepe Blanco se dé cuenta y permita abrir otro modelo; Barros... no estaría mal, no. ¡Ojalá aciertes!
Barros=Principe. Nos tocará el modelo el modelo que dejemos que nos toque, es decir, el que Blanco decida.
Hai que pensar nos danos colaterais da moción de censura (se é que vai en serio). Por exemplo, a ruptura definitiva do grupo municipal socialista ¿Que van facer Graña, Mauricio e Arias? ¿Haberá postos na Xunta para eles?
O que non parece viable é un acordo sobre o PXOM -indispensable para a moción- coa presencia de Toba e Mauricio.
Así debería de ser. Non é lóxico que na Xunta xuntos e aquí... Porro por eiquí, Porro por acolá. Seña por Blanco ou seña por Gris no axuntamento non se pode fumar.
Como Raquel imaxinou un escenario... xoguemos. Efectivamente hai indicios que apuntan cara a unha moción. Toba no pleno parece que escenificou un acto preparado de antemán coa Porteiro (é moi burdo, pero o rapaz é así): eu digo isto e ti isto, para preparar a cousa. Caballero insiste no Faro que é un home do partido (como para enfatizar a súa distancia dos independentes) e pon de manifesto que no grupo municipal os independentes xa son minoría (independente de seu, só é Arias, pois penso que tanto Mauricio como Graña teñen carné recente). A nova aparecida no mesmo día da orde de derrubo dos apartahoteis de Samil é outro dato; pon de manifesto de novo as consecuencias da inseguridade xurídica dun planeamento mal feito, e disto xa advertíu (con rápido e inmediato desmentido) APROIN, asociación de promotores entusiasta defensora deste PXOM. Poñámonos no caso de que alguén teña chegado á conclusión de que non é posible aprobar definitivamente o Plan sen unha nova exposición pública. De ser isto así, poñémonos, como mínimo nun ano máis e, entre pitos e frautas, estamos nas próximas municipais. Con este retraso do PXOM salvaríase o obstáculo de poñerse de acordo PSOE e BNG no espiñoso tema do Plan e poderían atopar unha escusa para falar e arranxar os seus medos de que se asente a Porro (¡¡¡en fin!!!) e volver a tocar o poder, aíonda que sexa coa inquietante fórmula de dous gobernos xa ensaiada con Príncipe.
Os do BNG saben que todo o actual grupo municipal (incluído un mediocre, comilón e encantado de Secretario Santiago Domínguez) non repetirá (Toba a este paso afundirá electoralmente ó BNG en Vigo) e teñen que preparar o desembarco dun independente (¿Docampo?), para experimentar coa exitosa eleitoralmente e cruelmente dinamitada experiencia de Ventura P. Mariño.
O aparato sotista-principista do PSOE de Vigo necesita como comer tocar poder e se os independentes amagan para impedilo, presionarános o suficiente para que se vaian.
Á oportunista Porteiro, pode sairlle ben a xogada e disfrutar por uns meses de algo tan desexado para unha arribista como ela como é ser alcaldesa, con posibilidades de pelexar, logo, por outro goberniño de coalición co BNG co que repartirse as prebendas do poder local.
E os cidadáns, novamente, esperando a Godot.
¡¡¡¡Muy bueno lo de "Toba seguirá en Urbanismo"!!!!.... le dará un puesto también a su colega Figueroa?
Elecciones anticipadas en Vigo, YA
(con la prohibición expresa de repetir candidatos en los casos de evidente incapacidad -criterio sé que especialmente gravoso para las listas del PP y BNG, pero ellos se lo curraron-).
Ole mis güevos.
Y un gran números de ciudadanos tan pronto acaban aquí su jornada laboral se largan, se sumergen en el rural y en nada les importa lo común ciudadano. Es así que los inversores de lo urbano desmontan el paisaje y acarrean las piedras para la city; luego nos ofrecen esa rancia arquitectura neohistoricista. ¡Y luego el Sr. Curty da lecciones de urbanisno! Oliñas veñen, olilas van... lalalalaalalaá ouououo.
por Deus sacai a isa señora do concello, e non vos dades de conta das risas que se bota as dereitas a conta nosa
por Deus sacai a isa señora do concello, e non vos dades de conta das risas que se bota as dereitas a conta nosa
Publicar un comentario