IX ÉPOCA

16.6.08

Espello da cidade

Non hai máis remedio que admitir que esta cidade é singular, integralmente singular.
O seu equipo senlleiro (o Celta) deambula pola súa competición facendo o ridículo (o deste domingo foi como sacado dun guión de malrrollismo intenso, coa putada engadida aos ferroláns), a base de ocurrencias e fichaxes patéticos. Como a súa institución senlleira (o Concello).
Os paralelismos son bastante grimosos. Pódense facilmente equiparar os equipos de traballo que ambas institucións poñen ao fronte. Dous tandems como Caballero-Mouriño e Font-Martinez son capaces non só de manter a un equipo de futbol e a unha cidade en segundas divisións, senón mesmo de acabar con elas; é só cuestión de tempo.
Cando os intereses particulares están tan por riba dos intereses xerais ou colectivos e esa fenda se tenta tapar con soflamas e publicidade, as bases están sentadas para que o resultado da acción de exercer as súas competencias non satisfaga en absoluto aos lexítimos destinatarios.
E se non que lle pregunten aos afeccionados do Celta ou aos cidadáns de Vigo.
Despois desta temporada tan calamitosa, penso en renunciar (agora de xeito completo, síntoo Ana) como “cronista” do Celta nesta prestixiosa bitácora, pois non quero encher de palabras malsonantes as súas páxinas, e neste momento é o que me pide o corpo.
Hala Celta (R)

6 comentarios:

Marcos Andion dixo...

Pos vale. Haremos como si no hubiese fútbol (casi como hasta ahora) y nos limitaremos a aceptar R.C. Celta de Vigo como animal de compañía.
Habrá que comprarse un escatérgoris para cada uno, porque con el de Mouriño no hemos hecho más que tragar sapos, culebras y hasta kalandrakas.
Si nos hacen un 10 o un 15% podríamos aprovechar para comprarnos también el Monopoly ese que hicieron de Vigo y, así, burla burlando, podremos tener nuestro PXOM a semimedida...
Lo único bueno de estar tan abajo es que, p'a lo poco que queda hasta el suelo, ¡ya nosotros saltamos!
Señor, qué cruz (y raya). ¿Qué habremos hecho para merecer esto?

Anónimo dixo...

Pois claro que é singular esta cidade. Non coñezo outro lugar nestas latitudes onde o pesimismo e o emponzoñamento se espallen coma un regueiro de pólvora. Dacordo con que a crítica cara os mandamases do Celta ten que ser severa e debemos esixir responsabilidades pero,pola contra, o que se leva sementado nos últimos anos, por parte dos afeccionados é un sentimento de desafección gravísimo. Sen parangón. Animemos ó Celtiña. Quen o fará se non? Ánimo, Tiago, non desacougues.

P.D: Xa está ben de enxamear con todo o que fai o Concello. Iste blogue de denuncia e intercambio informativo tennos dado moitas arelas ós que soñamos cun coherente proxecto de futuro pra Vigo. Mais non son de recibo as actitudes catastrofistas e ás veces sesgadas.
Unha aperta.

Ana Pintens dixo...

Tiago teño que confesarche que o unico futbol que vexo con placer dende hai dous anos é a liga inglesa.Celta...Celta...me suena ...era un equipo de una ciudad -Vigo-
ocupada por gente de otra pueblo...Orense o era Ourense...o era Superpiñeiro cantando "miña terra galega" para Quin e 50.0000 vellos no Carballiño...caos...casos...cacos...

Voltaire-Vigo dixo...

FÚTBOL, ESTAFA Y PROPAGANDA
Voltaire-Vigo

Jodeeeeer ¡¡Que pesimistas!! Se ve, se nota, se siente, que no conectáis con el ambiente… Político propagandístico.

Que lo del celta es de coña, de acuerdo, que el “TIBURON” MARIACHI-MEJICANO se creyó que esto era coma aya, es decir llegar y “Hencher o saco” de balones se entiende, natural, lo que pasa que aquí la ESCOPETA esta no solo prohibida, sino que mal vista. Allá, es una “herramienta” muy practica sobre todo cuando los “espaldas mojadas” pretenden escapar.

Luego que lo de Nigran, salio tan mal y las recalificaciones fueron abortadas por esos canallas, la “chusma” que se alzaron en armas y llegaron con palos, sachos y guadañas al consistorio impidiendo poder hacer “NEGOCIO Y CAJA” a cuenta de las recalificaciones y la especulación, para la compra de nuevos fichajes.

Eso sí, en el tema de los fichajes el MARIACHI, no le habia cogido todavía el tranganillo sobre como HACER MUY RENTABLE la ficha de un TOCAPELOTAS del Cancún, a con uno de la cantera y que viva en la ciudad y es que el de Cancún con 25 kilos va como unas castañuelas aunque luego firme que cobro 100 Por el contrario el canterano del barrio, si le intentan hacer esa operación, ya se encarga el padre o el tío de ir a los medios de comunicación a contarlo que le quieren estafar al sobrino. Por eso en ese “NEGOCIO” hay tanto fichaje extranjero.

Pero no seáis pesimistas a pesar de la situación, de momento ya acabo la liga y ya no hay riesgo de pasar a segunda B, pero es que además, ¡¡EL CELTA ESTA SALVADO!! Es que acaso no habéis visto al hermano de Caín el pasado día 6 de este mes en el periódico oficial del cortello, en su pagina 47 con su ya clásica CINICA SONRISA dándole la mano al MARIACHI en compañía de su inseparable y queridísima (De querer) Carmela que con una sonrisa mas cínica y forzada que la de su “amigo” y portando en las manos una camiseta que rezaba: TODOS JUGAMOS UNA PARTE…

¿Qué pintaba esta señora allí si ya no es concejal y que quería decir con ese mensaje?

¿Quizás que el concello de Vigo, va aportar los DINEROS DE LOS CONTRIBUYENTES, para sufragar los intereses económicos de una empresa privada, mal gestionada y que cuando daba beneficios, en nada reportaron al concello y a los ciudadanos?

Cuando se presentaron a las elecciones este CABALLERO y su querida acompañante, ¿Le dijeron a los votantes que iban a derrochas los fondos públicos pagados con el esfuerzo y el sudor de la frente de los ciudadanos en REFLOTAR la empresa privada (Sociedad Anónima) de un señor que la compro con animo de lucro?

O será un acto más PROPAGANDISTICO del hermano de Caín que lleva dos años (Uno en el concello y otro en el puerto) Vendiendo humo para hacerse popular en base a estar constantemente engañando al pueblo.

También puede ocurrir y sin ser mal pensados que lo mismo la “pareja” PASABA POR ALLÍ, (Como cantaba hace años Aute) y lo mismo venían de ver como va la “pintura” del piso de ella, que se ve al fondo de la fotografía.

No ser mal pensados, DEJAR DE LLORAR y pagar, pagar puntualmente los impuestos y las multas que hay que enriquecer al TIBURON MEJICANO…

.

Elvis Tury dixo...

Si Villar, Mauro y Quinocho levantaran la cabeza......

Anónimo dixo...

a este lle venderon unha maza podrida, e entrelas, unha recalificación que nunca chejou a realizarse, amais de outros grandes paquetes, .... que ogalla saian a luz, e Mouriño soñou co poder que presenta ou representaba o cargo do presidente, recordemos que Horacio tivo a opcion da candidatura a ser o alcalde de Vigo polo pp pola súa excelente xestión????, o sr. Alfredo alcalde de Nigrán, asi mesmo renegociou co sr. garcia costas, xa que como directivo e representante da asamblea xeral e do consello de administración de Caixanova, poderia darlle unhas condicions aínda máis ventaxosas das que lles concedeu o seu amigo e compañeiro o presidente do celta, moi ventaxosas, e coa debeda que tiñan, todos calados e contentos, e a ir tirando, pero non saiu asi, e o único que espero e que se investigue o desfase contable brutal de 50 millons de euros, e que se exixan as responsabilidades en caso de telas.