IX ÉPOCA

12.8.06

Terrorismo ou simplificación?

Escoito a Suso de Toro pola radio. Desde a indignación arríscase asegurando a existencia dunha trama con organización, con loxística. Os datos que manexa: o número, a cercanía ás cidades, ás carreteras, ós aeroportos. Mesmo critica destemplado á ministra Narbona.
Leo os periódicos. Os investigadores policiais despois de 20 detencións din que é o de sempre e un pouco máis. Os ecoloxistas insisten nas causas estructurais. Na Sociedade Galega de Historia Natural recordan que houbo outros anos con picos de 200 incendios diarios.

Xogan forte os defensores da teoría da conspiración. Usan unha linguaxe que sona mal coma Bush. Un inimigo terrible, sen identificar, que nos ataca porque somos distintos, porque están co pasado. Algúns forofos denuncian abertamente ó PP. Seguen o exemplo de Acebes que non dubida cando identifica a Zapatero con ETA.

Levamos anos de incendios. Sempre se falou de terrorismo e de conspiración. Algúns chegaron a acusar ó BNG. Nunca se demostrou. Polo seu ben, e polo noso, ogallá leven razón gobernantes e intelectuais e o poidan demostrar. Pero é demasiado fácil para ser certo.

10 comentarios:

Anónimo dixo...

Lorenzo siempre tan lúcido. ¿cómo no estar de acuerdo contigo?
Lo del Prestige fue un accidente y no resulta fácil la previsión. Lo de los incendios es un acontecimiento anual previsible, para ésto hay que estar preparado logística como presupuestariamente; cuestión de previsión.

Anónimo dixo...

terrorismo

Marcos Andion dixo...

Ojo, lo del Prestige fue tan accidente y tan poco previsible como lo de estos incendios. Lo que quiero decir es que también parece que había acuerdo con que la costa gallega soporta cada año el paso de numerosísimos barcos con crudo para los países desarrollados del norte de Europa, y había precedentes de sobra para estar más prevenidos.
En todo caso, tanto el Prestige como los desaforados incendios, algo más de previsión (o mucho más) sería exigible. Pero aún quedan demasiados para qienes lo que justifica una imprevisión es que tampoco los otros previeron. ¿Aprenderemos de una vez? ¿Por qué estas cosas nos pasan siempre a los de aquí? ¿Todo se explica con agravios comparativos localizados en la vesania de Madrid? ¿Nosotros no tenemos arte ni parte en lo que nos sucede? ¿Qué cantidad de autonoxo es necesaria para que haya que ocultarla culpando de todos los males a los otros?
Aunque la proximidad en la autoría de estos textos pudiera rebajar lo que digo, deseo expresar también mi satisfacción por la ya conocida lucidez reflexiva del colega Lorenzo. Me sumo gustosamente.

Erasmo dixo...

Mentres en Galiza procedemos á ‘marbellización’
encantados da vida segundo parece polo SILENCIO TOTAL sobre o tema.

¿SOMOS TODOS COLABORACIONISTAS…?

Despois de apagar os lumes... QUEREMOS ÓS INCENDIARIOS...!

Depois dos incendiarios... QUEREMOS ÓS QUE LLES CONTRATARON...!

Despois dos 'contratistas do lume'... QUEREMOS OS SEUS CAPITAIS..!

Coa súas riquezas socializadas podemos...

FACER UN PAIS LIBRE DE LUME I ESPECULADORES DUNHA PUTA VEZ…!!!


¡¡¡ HIPOTECAS NUNCA MÁIS...!!!


Ver como continuar a loita contra AS MAFIAS DO LUME…!!!

OKUPACIÓN CONSTITUCIONAL - ARTIGO 47 -

IMOS 'POR ELES' DUNHA PUTA VEZ... OU AGARDAMOS Á PRÓXIMA CATÁSTROFE..??

http://vigo.cidadans.net/Erasmo/2531

Anónimo dixo...

Pois eu non entendo que é o que pasa, por máis co intento

chapela dixo...

Isto do lume xa fede.
Todos amolamos como se fai pra tocar a gaita. O problema e de cartos, diñeiro, money,pesetas, EUROS joder. A ver si vos enterades
e deixades de falar gramìnea.

Anónimo dixo...

Enterado, chapela: ¿Qué es falar graminea?

chapela dixo...

Falar graminea,Falar palla,hablar paja,Talk busit.

Anónimo dixo...

Cuando se instalaron las papeleras también ardió Galicia por los cuatro costados. Entoces se pretendía la invasión del eucalipto ¿Con qué fin se hicieron los incendios ahora? No sé si lo sabremos algún día ,lo que pienso es que asunto se le fue de las manos y además se le añadieron pirómanos "no profesionales"... Los incendios se hicieron con intención de eso no hay duda

Anónimo dixo...

ARDE GALICIA! excelente video de la situacion que paso Galicia.
http://www.youtube.com/watch?v=aJkS9_gaS-A