IX ÉPOCA

18.2.07

S.O.S.

Auxiilioooo!!

9 comentarios:

Pablo Eifonso dixo...

Polo que se ve, Abel Caballero respecta e segue a "fea" práctica de Corina Porro de filtrar exclusivas ao Faro de Vigo, ¿a cambio de algo? ¿canto nos costará aos vigueses a pelexa ata as municipais entre os candidatos -tanto Corina, Abel e Santi manexan cuantiosos e incontrolados presupostos PÚBLICOS para gastos de publicidade- para sairen guapos nas noticias do "subvencionado" periódico local? ¿quen dá máis?.

Teño que saír urxentemente a respirar aire limpo (con rico CO2) ante a explosión de creatividade arquitectónica provocada por Arcaballero e o seu concursiño.

Marcos Andion dixo...

Siguen con la estupidez de creer que los estúpidos somos nosotros (los electores), y no se apean de la burra esa de ofrecernos más megaproyectos, todos ellos basados en megaconstrucciones. No se apean de la línea "burro grande, ande o no ande" y, a pesar de todo lo que está cayendo, mantienen la creencia de que los vigueses valoramos más que nada que nos construyan y nos construyan, como si eso fuese la panacea para cualquier mal.
Habrá que hacerles saber que están equivocados, o tendremos que seguir soportando "ocurrencias" de este tipo. Realmente son unos aldeanos, en el peor de los sentidos de la palabra.
PD: En todo caso, si quieren que nos lo creamos, que nos hagan la "Colina Encantada" prometida por Manuel Pérez y remitida al "baúl de los recuerdos". A no ser que les hayamos entendido mal y lo que nos prometían era una "Corina Encantada", que eso sí nos lo dieron.

chapela dixo...

Pues yo estoy por creer no que nos crean idiotas, sino que somos idiotas. ¿Como se explica entonces que en cada nuevo consistorio siempre se cuelan los mismos "listos" que lo ùnico que "arreglan" es su futuro econòmico?. Prueba al canto. Maravillosas soluciones para la fachada marìtima, ¿y lo que queda detràs, que?. Me refiero a una cosa que se llama o se llamaba Casco Viejo. Sì, comprendo, muy complicado.

Marcos Andion dixo...

Pos vasereso...

Anónimo dixo...

E a quen se pode votar enton?
Se non e mellor solucion escachar dirctamente a urna

Anónimo dixo...

eu non escacharía a urna. eu escacharía o centro comercial "a Laxe" para comezar

Anónimo dixo...

Que partido informou sobor da Finca do Conde e,oque vira despois na Praza de Espanha no 1997 e 1998?¿Porque non se fan publicas?.¿Cantas bocas se tapan,e como,pra unificar asociacions vecinais e a quen vainse queixar despois da desfeita que ven a caron de Vigo?

Anónimo dixo...

Tes razon,despois vira onegocio dos parkins,e o metro,e o AVE,e mais saneamento,e a levantar todo outra vez.¿Sera certo que os pobos tenhen os gobernos axeitados a seu nivel?Sera certo que tudo resolvese en despachos ben conhecidos e cidades non galegas?

chapela dixo...

Iso de escachar gustoume.