IX ÉPOCA

16.2.07

En Vigo, partidos?; nin de fútbol

Teño que recoñecer que, no medio da que está caíndo, facer unha especie de crónica deportiva neste blog, dá un morbo de carallo.
Supoño que, hoxe por hoxe, a xente entra en Vigoblog para ter unha idea máis cercana á realidade (non nos debemos a ninguén, mal que lle pese a algúns) do que pasa en Vigo, fóra da autopropaganda parabobos, ao uso dos poderes fácticos locais (únome á solicitude de pago “en efectivo” realizada por Pablo no post anterior).
E claro, ¿qué relación ten iso con que o Celta só xogue ben fóra de Vigo, e empezo a pensar que mellor, canto máis lonxe de Galicia?. En Palermo, ben. En Moscova, tamén. Se temos partido en Siberia, gañamos, seguro.
Outro dato: ultimamente a canteira en Vigo só dá, con certa sona, laterais dereitos (é dicir, do lado dereito) e medios destructivos (sen comentarios).

2 comentarios:

Marcos Andion dixo...

Menudo mosqueo tengo encima: el año en que se bajó a Segunda, el equipo era diferente jugando la "championslí". Igual que ahora, que el Celta parece una cosa cuando juega en Europa, y da pena verlo en Balaídos en la liga.
Por cierto, ¿cuándo se hará un homenaje a Gustavo López? ¿Cuántos goles se deben a sus medidos centros, tras desbordar por la banda?, ¿cuántos a su maestría en el saque de las faltas? Y lo mismo juega por la derecha que por la izquierda. Y él sigue ahí, jugando los minutos que le digan, sin un mal gesto, sin una salida de tono, en una admirable demostración de lo que ha de ser un profesional. Gracias, "Gustazo" López, chaval.

chapela dixo...

Xa o dixen unha vez, hay que levar o equipo prafora e cando lles toque en Balaidos jañan seguro.
Rivadavia pode ser.