Ao fio dun comentario anónimo ao noso post Estupideces de Abel, denunciamos un novo proxecto de recheo na Ria, para "muelle pantalán e infraestructura" en Cabanas-Rande, en zona protexida da rede Natura 2000 e Convenio Ramsar, ademais de estar dentro do xacemento arqueolóxico submariño catalogado correspondente aos pecios da Batalla de Rande. Este proxecto de nova industria frigorífica e almacéns en pleno litoral protexido, está promovido por Tranvías Eléctricos de Vigo, SA, e conta cos visto e prace da Autoridade Portuaria de Vigo disposta a permitir que se "acometa" esta nova concesión contra a integridade da nosa Ría, se ninguén o impide coas súas alegacións ou recursos. Entre outros, por exemplo, as Consellerías de Medio Ambiente e de Cultura da Xunta de Galicia, obrigadas legalmente á protección destes enclaves ambientais e históricos.
O texto do anuncio do Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra de 28 de xuño de 2006 é o seguinte:
Don José Antonio Valcarce Valcarce, en calidad de Consejero Delegado de la entidad Tranvías Eléctricos de Vigo, S.A., solicita concesión administrativa para ocupar una superficie para la instalación de un muelle pantalán e infraestructura en el lugar de Cabanas-Rande, parroquia de Trasmañó, término municipal de Redondela, dentro de la zona de servicio del Puerto de Vigo, con destino a instalación frigorífica con elaborados de pescado, industria alimentaria, actividades de pesca, almacenaje y distribución e industrias auxiliares. El Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria de Vigo, en sesión de fecha 31/03/06, ha resuelto dar por completado el trámite de competencia de la solicitud, y que se continúe con la tramitación del expediente de solicitud de concesión administrativa. Lo que se hace público por medio del presente anuncio, a fin de que quién se considere afectado, efectúe sus alegaciones en el plazo improrrogable de veinte (20) días hábiles, a contar desde el día siguiente al de su publicación en este Boletín. Las alegaciones se presentarán en el Registro de la Autoridad Portuaria de Vigo, sita en la Plaza de la Estrella nº 1, en Vigo, en horas hábiles de oficina, encontrándose a disposición del público el proyecto y la documentación del expediente, en el Negociado de Gestión de Dominio Público, para que pueda ser examinado. Vigo, 14 de junio de 2006.—El Director de la Autoridad Portuaria de Vigo, Luis Lara Rubido.
Sumar Galicia completa este sábado o seu proceso constituínte, liderada por
Paulo Carlos López e Verónica Martínez Barbero
-
Á clausura da asemblea, na Facultade de Psicoloxía da USC, está previsto
que asista a vicepresidenta Yolanda Díaz.
20 comentarios:
No puede ser que medio ambiente lo permita. Desde luego que si lo hace dejaremos de pensar que hay nuevos aires en el Gobierno central y en la xunta. Solo las palabras no sirven, lo fundamental son los hechos.
Además del aparcamiento de Urzaiz, tranvías también tiene el de la Plaza de la Independencia. Dos importantes concesiones que suponen una gran negocio....
¿por qué no entierran los recipientes de la basura? Son calles recien arregladas, no costaba tanto hacerlo y nos evitaríamos escenas tan feas
¿Quién autorizó, si es que lo hizo alguien, ese despropósito escandaloso que representa el "puerto deportivo" de A Guía?
La obra, absoluta y manifiestamente ilegal, es responsabilidad de Manuel Fernández, el de Pescanova, que parece ir campando por sus repetos allá donde le peta. Se puso como un basilisco porque no le dejaron hacer negocio con nuestro patrimonio en la Costa da Morte, pero aquí hace lo que le da la gana. ¿Estos son los nuevos próceres vigueses?, ¿los que nos van a defender?, o los que se van a seguir aprovechando de nosotros y del dominio que parecen ejercer sobre quienes nos representan.
O se obliga a la demolición de esa parcela de "lámina de agua" pública que ha sido privatizada "por órganos", o que nadie se escandalice cuando se afirme que nuestros "representantes" sólo se representan a ellos, y nos utilizan para que los pongamos en situación de hacer de su capa un sayo, o que lo hagan sus amigos o mentores.
¡REALMENTE ESCANDALOSO!.
Al final, y con todas las deficiencias que tengan, va a resultar que nuestra única defensa está en los tribunales de justicia, porque los responsables políticos se achantan ante los poderosos "de corredoira" que pululan por aquí.
Se está conformando un caciquismo de nuevo cuño, del que son representativos el propio Manuel Fernández (Pescanova), Julio Fernandez Gayoso (Caixanova), Méndez (Caixagalicia), y algún que otro aspirante surgido de un empresariado emergente que asoma la cabeza por detrás de sus "relaciones" con la Administración Pública. Así, pierden los empresarios emprendedores (no especuladores) y perdemos todos nosotros. ¿Quién nos defenderá? Porque si no lo hacen los que cobran de lo nuestro para administrárnoslo bien, acabaremos por tener que pasar a la autodefensa. Y ya hay mucho impaciente por ahí que sólo espera el pistoletazo de salida.
O porto da Guía ten una sentencia en contra do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que ninguén é capaz de facer cumprir.
Pero esta xente esta xogando con una omnipotencia que xa se mirou en muitos casos que se pode tornar en contra deles, "torres mais altas xa cairon".
La Justicia es para todos y todos debemos cumplir las sentencias. Claro que como Pescanova hace lo que le da la gana, ahora vienen los de Tranvías y también pretenden hacer lo que les da la gana un poco más allá, en la zona de Rande.
La Xunta, el Puerto , el Gobierno Central si quieren que creamos en ellos que actúen con contundencia de una vez. No son cuestiones personales de apetencia, es LA LEY la que tenemos que cumplir unos y otros, sin exclusiones
Os tempos do dereito de pernada foron outros. Ahora todos temos que cumplir as normas da mesma maneira
Pescanova y Caixa galicia juegan con nuestros cuartos. Qué no se le suban demasiado los humos a la cabeza y que cumplan las leyes como los demás
Pues si el Puerto ese de la Guía tiene una sentencia en contra del Tribunal Superior de Galicia, que la cumpla.
No sé para qué sirve el dichoso Tribunal, no hace más que largar sentencias y sentencias que NADIE cumple. Mejor sería que se esos jueces se dedicaran a otra cosa, me parece una pérdida de tiempo y de dinero público mantenerlos. Es un paripé
Las fábricas que se vayan a los polígonos. No más en la ría
Segundo informa La Voz de Galicia, diversos colectivos presentan hoxe luns 17, alegacións ao proxecto de Tranvías. ¡¡Que non se nos escape unha!!. Cada vez máis a administración e os especuladores actúan na ilegalidade, amparándose en que ninguén recorre nin acode aos tribunais.
A recente actuación da Unión Europea nos problemas de saneamento da ría de Vigo demostran que as denuncias dos colectivos no seu día perante aquela Administración, deron bo resultado.
Es bien triste que tengamos que desconfiar de las personas a las que mantenemos por gestionar nuestras ciudades.
Se supone que pagamos los impuestos para estar tranquilos.
Pues tendremos que estar al acecho de los plazos, etc..Qué remedio
La perversidad intrínseca de los anuncios en el Boletín Oficial, sea del Estado, de Galicia o de la provincia, es que cualquiera sabe que no nos vamos a leer cada día ese documento.
Hay formas menos tramposas de advertir a la población de que se pretende llevar a cabo una actuación que, previsiblemente, producirá afecciones a los ciudadanos. Por ejemplo, en Portugal (menos más que aún nos queda...) cuando alguien solicita una licencia de construcción, en la parcela tiene que colocar un cartel con la leyenda, más o menos :"Esta parcela tiene solicitada licencia para...". De esta forma no hace falta irse todos los días a ver el Boletín Oficial por si te quieren rodear, o lo que sea. Aquí, el "cartel de obra" se coloca cuando ya la licencia se ha concedido. ¿Seguro que los legisladores no estaban pensado en hacer el chollo lo menos público posible?
Realmente me pregunto qué es lo que impide que la información sobre las pretensiones de actuación de alguien se ofrezca "in situ", en lugar de ocultarla en el Boletín a la espera de que nadie se entere, o que lo haga demasiado tarde.
Tengo el absoluto convencimiento de que, por lo menos a Portugal, habrán viajado los legisladores y los responsables municipales. O sea, que ya sabrán que hay otra forma más respetuosa con los ciudadanos de llevar a cabo actuaciones públicas.
En definitiva, el màs elemental raciocinio -salvo información mejor fundada- nos permite suponer que hay mala fé y voluntad manifiesta de ocultación de información obligada, o simplemente se trata de proteger los intereses de quienes se van quedando, poco a poco, con lo nuestro.
Luego vendrán los fallos judiciales, que serán corregidos por nuevas actuaciones políticas encaminadas a que las ilegalidades, la rapiña del territorio de todos en beneficio de unos pocos, y el pelotazo y tentetieso sigan campando por sus respetos.
Si te dicen lo contrario, puedes estar seguro de que te mienten.
Tendremos que utilizar nuestro tiempo de descanso para leer todos los boletines con lupa ¡qué barbaridad!
Os boletíns em para os locais, aconséllase a lectura das actas dos órganos municipais como Xunta de Goberno, Xerencia Municipal de Urbanismo e Pleno. De alucine!!.. e, ás veces, especialmente os debates nos Plenos, a mar de ilustrativo.
Mágoa que o Concello de Vigo só coloque en internet as actas pasado moito tempo dende a celebración das sesións (por algo sera), aínda que hoxe veño de comprobar agora mesmo (será casualidade??) que xa non son accesibles. Ollo!
Coche oficial, chofer, nin unha mirada aos representantes de colectivos pola defensa da ría que veñen a exercer o dereito cidadán de alegar contra un atentado mais contra a saúde da nosa ría. Abel Caballero chega a APV as 12:30 horas
Aínda mais, tras efectuar os representantes dos colectivos unhas declaracións para a TVG, e coas cámaras ainda presentes, péchasenos a porta na cara sen explicacións do gorila de turno e temos que chamar a policía para que se persóe a tomar acta. Posiblemente tras algunha chamada teléfonica, o secretario do presidente da APV, Carlos Fon, baixa a abrirnos, entréganse as alegacións e se solicita unha entrevista para pedir explicacións. Recíbenos Carlos Fon, as explicacións son sobre as medidas de seguridade ante a peligrosa concentración diante da APV (quince persoas), e o caracter legal de todas as decisións da APV, non declaradas ilegais nunca (????), polo poder xudicial.
http://www.cangasnonsevende.org/apviii.html
ALEGACIÓN PRESENTADA PERANTE A AUTORIDADE PORTUARIA DE VIGO, POLO FORO SOCIAL DE CANGAS: (via: http://www.cangasnonsevende.org/apviii.html)
Que, coñecido polo BOP de Pontevedra das intencións da empresa TRANVIAS ELECTRICOS DE VIGO, S.A., que solicitou concesión administrativa para ocupar unha superficie para a instalación dun peirao pantalán e infraestrutura en Cabanas – Rande, parroquia de Transmaño, Concello de Redondela, dentro da zona de servizo do porto de Vigo, para instalación frigorífica con elaborados de pescado, industria alimentaria, actividades de pesca, almacenaxe e distribución e industrias auxiliares e, dentro do prazo estipulado, presenta as seguintes
A L E G A C I O N S
1.- A solicitude que fai esta empresa, supón unha alteración grave do litoral e fondo mariño do estreito de Rande, zona denominada LIC (Lugar de Importancia Comunitaria) que está protexida pola Directiva 92/43 de 21 de maio de 1992, relativa a conservación dos hábitats naturais e da fauna e flora silvestres da U.E., baixo a denominación REDE NATURA 2000 ENSEADA DE SAN SIMON.
2.- Consultado o proxecto en copias procedentes da APV, observamos a construción de 225 metros lineais de pantalán pilotado de 25 metros de ancho, que supón 6750 metros cadrados, adentrándose no mar mais de cen metros dende a liña de deslinde marítimo-terrestre, e previamente a formación dunha escollera con recheo puro e duro, que aínda que se quixera chamar afloramento, gánalle o mar 50 m, dentro da zona protexida pola REDE NATURA 2000 ENSEADA DE SAN SIMON, o que fai esta obra totalmente ilegal.
3.- A Lei de Costas 22/1988, de obrigado cumprimento en todo o Estado, no seu artigo 32 di: Unicamente se podrá permitir la ocupación del dominio público marítimo-terrestre para aquellas actividades o instalaciones que, por su naturaleza, no puedan tener otra ubicación. Todas as actividades solicitadas pola empresa solicitante, por certo, de nome non moi vencellado ao mar, pódense realizar fora do dominio público e estáse a amparar unha usurpación de este para fins particulares, aparte do feito especulativo que supón, posto que un terreo antes público adquire subitamente grande valor de mercado. Non resulta posible ademais ampararse no interese público da actividade posto que non se demostra nin se pode supoñer gratuitamente: trátase dunha actividade particular. É intolerable que se siga permitindo a instalación de industrias particulares no litoral da Ría, aumentando así o impacto ambiental por alteracións ambientais, xeodinámicas e estéticas dun paraxe natural incomparable en grave risco , como é a Ría de Vigo.
4.- A actuación atopase dentro do xacemento submariño catalogado correspondente aos pecios da Batalla de Rande. Non se mostra estudio da afección ao xacemento.
5.- Non existe estudio de impacto ambiental.
Polo anteriormente exposto,
S O L I C I T A
A negativa a realización das obras solicitadas pola empresa TRANVIAS ELECTRICOS DE VIGO, S.A. no lugar indicado, pois non está xustificada a ubicación desta industria no bordo do litoral, sendo o lugar axeitado para ela un polígono industrial. Para a descarga e carga de mercadorías ten a 2 millas o formidable porto de Vigo, non estando xustificado a construción dun porto particular para tal fin.
Pois iso, tolerancia cero aos recheos!!
Apuesto cien a uno a que lo logran.
Màs les valiera regresarnos nuestro añorado tranvìa.
Snifffff.
Es ilegal, que se vayan a un polígono de los que se están haciendo en esta zona.
Y los de tranvías que no sean pesados ¿no quedamos que las empresas se irían a los parques industriales? Pues eso, como el resto. No se deben hacer excepciones
¿Sabeis como va la denuncia?
Publicar un comentario