IX ÉPOCA

30.11.07

Botando de menos a Mauricio

Nestes días de insofribles intervencións barateiras e rastreiramente interesadas ao redor da planificación urbana de Vigo, paga a pena lér, para aqueles que coma min nono fixeran no seu momento, un par de artigos publicados (acabo de coñecelos vía o blog de Pablo González) por Mauricio Ruiz, ¡na prensa gratuíta! (como é sabido o equipo de Ventura Pérez Mariño negouse a pagar a peaxe habitual da prensa "seria"). Descoñezo en que momento foron escritos, aínda que supoño que serían naqueles tempos nos que aínda era concelleiro.

Vento fresco do norte, contemporáneo, rigoroso e valiente -foise como o virazón estival!- nesta cidade de trileros antigos, axentes sociais, proveedores de oportunidades, chuchadores de plusvalías e apañadores de restos de banquetes finos, perdonando.

Ai Mauricio Ruiz Ceniceros! que sós nos deixaches!

8 comentarios:

pablo gonzalez dixo...

no solo Mauricio nos dejó solos. Su jefe, aunque no valía ni para vender crecepelos (caballero) ni aspiradoras a amas de casa solitarias (olveira), sí valió para demostrar que se puede hacer política de otro modo distinto al actual

Anónimo dixo...

Claro que sí botamos de menos a Mauricio, aquel home que soñou cunha paisaxe mellor prós nosos fillos e netos.
Pero os amigos do pelotazo: na política, na federación veciñal e en APROIN pensan máis nos seus ingresos que no futuro dunha cidade harmoniosa e vivible que nós os viguese merecemos. Volve Mauricio

Desesperada dixo...

todos echamos de menos a Mauricio. con él y su jefe se fue la esperanza de un vigo mejor

Anónimo dixo...

Eso, que vuelva. Vigo lo necesita.

havi dixo...

eu alucino con que Ventura tivo que sair da alcaldia por non falar galego (para o BNG iso era unha demostración de incompetencia), e agora Abelito non fai uso nengún do noso idioma, pero como solta pasta aos "medios" (cousa que Ventura quiso eliminar) pois non hai nengunha crítica. é vengoñento escoitar e ler a publicidade de Alcaldia... qué xeito de tragar que temos en Vigo!!

Anónimo dixo...

Que Ventura salió de la alcaldía por no hablar gallego no se lo cree nadie. Más bien fue por asuntos de calado económico como el escándalo de la finca do Conde..
Los que vinieron detrás no tuvieron problema en permitir la construcción de las torres y el centro comercial. Ing supo pagárselo con un millón y medio de euros.
¡¡cada uno dice lo que le conviene!!

Marcos Andion dixo...

Lo del gallego y Ventura (que fue honesto al decir que lo hablaba mal) fue sólo la disculpa de mal pagador que usó el Bloque para ponerle difícil su intención de gobernar honestamente la ciudad. No es ninguna casualidad que, a día de hoy, no se haya montado escándalo alguno por el uso del castellano de Corina, o de Caballero, o de su segundo, o de quien sea.
La esperpéntica bronca montada por unos asilvestrados "ideológicos", con la mujer del ya ex alcalde Lois Pérez Castrillo al frente el día de la toma de posesión, tuvo su "explicación" cuando el Bloque, con Látigo-Toba al frente, prefirió entregarle el gobierno a Corina (PP) antes que el urbanismo diseñado por la empresa de su correligionario Daniel Pino (hoy Director Xeral de Vivenda en la Xunta)a Ventura (PSOE). Lo que vino después (Finca do Conde, iniciada por Manolo Pérez y completada por Castrillo; PXOM ilegalizable, etc.) es la demostración de que los intereses urbanísticos de PP y BNG coincidían.
Ahora están dispuestos a todo, incluso a desdecirse sobre la fecha límite de la aprobación del PXOM, con la esperanza de que mantenerse en el gobierno municipal les reportará beneficios electorales.
En fin, blanco y en botella.
Para muchos de los que en su día confiaron en el frente nacionalista y quisieran volver a hacerlo, urge una reconversión que les devuelva la confianza.
Durante los más de tres años de gobierno de C.Porro, toda la actividad dialéctica del BNG se centró en insultar a Ventura y a Mauricio (que mantuvo su discurso racional contra la pinza crematístico-urbanística PP-BNG), con los resultados de todos conocidos: parece ser que luchar contra la especulación está mal visto en algunas formas de ver la política, y es preciso deshacerse de quienes piensan en nosotros y en la ley antes que en ellos mismos.

xustizapratós dixo...

Ventura non ten mérito ningún nesta película. Quedou ben -é a súa especialidade- pero regaloulle o goberno a Corina por non ter aguante nin habilidade nin paciencia nin capacidade para a política. Mauricio que volva cando queira, pois el si actuou con responsabilidade. Ventura, que siga no xulgado. E dame igual que fale en galego ou en castelán.