IX ÉPOCA

28.1.07

Verbum: solución final

Levamos máis de un ano falando da necesidade de reorientar o Verbum. É coñecida a opinión que temos sobre as medidas que ten tomado o goberno municipal destacando entre elas un convenio improductivo coa universidade, o nomeamento do director ou a oferta as editoriais para patrocinar novos módulos interactivos.
A lista de actividades do último mes é reveladora da incapacidade do seu xestor para elaborar un proxecto coherente e dá unha idea da súa desesperación por conseguir unhas cifras de visitas que xustifique o seu nomeamento e soldo. Vexan:
- Unha exposición de xoguetes, tema muy relacionado co obxecto do museo
- Unha de comics, menos mal, parece que endereitamos a cousa
- Un concerto de Gospel, palabra cantada ou palabra de dios?
- Obradoiro de papiroflexía ou que facer cos libros cando non se len?

E xa no colmo da creatividade, o Sr. Cea matina que sería interesante facer unha campaña de animación á lectura. Sen pensalo duas veces -ménudo derroche- invita a uns amigos a que constitúan unha empresa -hai que ver o rápido que se aprenden os hábitos da externalización- e firma un contrato. O Sr. Director e o concelleiro encargado, Lopez Chaves, deberían saber que a cidade conta con lugares máis axeitados para este tipo de actividades. Deberían achegarse ó edificio Ferro, e comprobar que contan con un espacio na biblioteca especialmente pensado para os nenos e nenas que queiran achegarse á lectura. Hai que recoñecer que Samil tamén ten vantaxes, pois por un euro podes deixar unha nena ou neno mentras vas tomar o vermú como cando eras xoven.
En todo caso, a irresponsabilidade na xestión cultural da cidade ten un novo exemplo na ausencia de ideas para darlle contido a unha institución que, como noutros casos, queda reducida a un edificio de deseño "Por tela" e a un dispendio de cartos públicos.
Ante a desidia do Sr. Conselleiro que debe gastar tódalas súas enerxías en quedar ben no Parlamento de Galicia e a inoperancia do director do múseo, Vigoblog acepta, con pena pero con determinación, que o Verbum deixe de ser museo. Tras longas deliberacións, acordamos que o edificio, agás a zona do cafe-restaurante, debe transformarse na Alcaldía de verán de C. Porro. Cun pequeno presuposto podería dotarse de piscina, solariúm, un paso elevado ata a praia e un ximnasio para manter en forma ós 10 policias locais que prestarían alí o seu servizo. Somos conscientes que os cento e pico dias que lle quedan na alcaldía van ser moi acalorados e, polo ben da cidade, debería pasalos relaxadamente ó sol. O Sr. Cea, entrementras, podería ser trasladado a vias e obras, que o rapaz vale para todo.

8 comentarios:

Anónimo dixo...

Por qué non falamos do Bernardo Alfageme.

Senén dixo...

Y no te olvides también de otro de los grandes éxitos de la "nueva etapa" del Verbum: el "apadrinamiento" de un de los "cubos" por el Archivo Pacheco, en una de las operaciones de endogamia más singulares de los últimos tiempos.
Tampoco te debes olvidar, amigo Lorenzo, de la magna exposición de la colección particular de objetos africanos de Ibrahima Niang, presidente de la asociación AIDA http://www.riadevigo.com/a2n45/comarcas/vigo/index.htm

Se ve que los cerebros del fichaje de la Universidad, de López-Chaves y de Luis Cea, no dan para más.

marcos ende dixo...

Chaves é, triste é decilo, un incompetente en materia cultural. Será un brilante concellal: seguro. O único que fixo foi bramar por un mísero ungüentario. Valente política. O convenio coa Universidade partiu da Universidade, non del. El simplesmente aceptou. Porque non tiña nin idea. E segue sen tela.

Anónimo dixo...

Lorenzo, eres injusto con la capacidad del director. Lee la noticia de hoy sobre la presentación de unas cuantas vaquiñas de la Cowparade en el Verbum y te darás cuenta de que es incluso capaz de ponerle nombre a una vaca (e incluso a tres!)

"Catuxa, Cordera y Blanquita son las vacas que pastan en la sala de lectura de cómic del Verbum. Ya tienen nombre porque el roce hace la confianza y así han sido cariñosamente bautizadas por el director del museo, Lois Cea."

Anónimo dixo...

Realmente dado el nivel cultural general de la ciudad es sorprendente el tema de este museo...¿de quién fue la idea?
Ya que por lo visto no puede cambiar de contenido...sería bueno encontrar un uso que lo hiciese rentable.
Se me ocurre que los institutos, colegios y la Universidad pueden ser los "consumidores" más indicados...
Concursos serios de poesía, de cuentos para los colegiales de los centros del Concello, talleres de escritura para adultos durante las mañanas.. Es cuestión de darle vida al lugar y animar de esa forma a que la gente lea y escriba...
Nos viene bien a los de esta ciudad mejorar un poco nuestro nivel cultural. Cosa un poco incompatible con esa mentalidad consumidora de centro comercial que promueven algunos...
Todo esfuerzo en ese sentido es poco

un anónimo cualquiera dixo...

Tiene un político -por el simple hecho de ser elegido democraticamente- derecho ha plasmar sus caprichos personales a costa del erario público ?
Algun dia cuando el sistema democrático evolucione "malversacion de fondos públicos" no será sinónimo solo de robar, sino de malgastar.
Carlos Príncipe nunca dará la cara por semejante absurdo, y en vez de inhabilitarlo para cargo público ( por lo menos) lo tenemos de senador( es curioso). El único razonamiento positivo es que por lo menos nos queda un edificio público más, para en el futuro las nuevas generaciones sepan que hacer con él.

Anónimo dixo...

Creí que sabía como ponerme en contacto con vosotros pero no es así ¿podeis localizarme?

Pablo Eifonso dixo...

vigoblog@gmail.com