IX ÉPOCA

3.9.06

Merda con control de calidade

De tódalas contaminacións que ultimamente asulagan esta nosa vida, non me parece a menor a que trata de facernos crer que son accidentes imprevisibles en instalacións que contan con "todalas garantías posibles". O incendio da planta da empresa Brenntag en Caldas acaba de soltar por terra, auga e aire unha chea de productos perigosos. Pois ben, vexan que fachendosos se presentan na citada empresa cando aseguran:

Con fecha 13 de Diciembre de 2004, la planta de Brenntag Química en Granollers (Barcelona) ha sido certificada por Bureau Veritas Quality International (BVQI) con la ISO 14001. En esta misma fecha, nuestra planta en Caldas de Reyes (Pontevedra) ha sido recalificada, obteniendo asimismo una nueva certificación ISO 14001.

Comprometidos activamente en la protección del medioambiente, nuestras instalaciones están certificadas con las Normas ISO 9001:2000 e ISO 14.001 por BVQI y estamos adheridos desde 1998 al Compromiso de Progreso Responsible Care.

Por enriba, din que están co desenvolvemento sostible!!!.
A propaganda convertida en fraude.
Como os das compañias certificadoras. Canto vale unha ISO? Supoño que miles de euros para a empresa e... para os cidadáns?

Para dar saida ó cabreo en Vigoblog enviamos un comunicado a Responsabile Care - un tinglado das empresas químicas que ule a lavado de cara- solicitando que os dean de baixa. É moi facil, basta con ir á paxina referenciada e premer en Contact us. A nosa mensaxe foi:

"Dean de baixa a Brenntag por agresión grave ó entorno.
Throw Brenntag out of your organizatión."


Podese enviar copia a belen.ruiz@brenntag.es que ven sendo a relacións públicas da empresa en España. E tamén ós amigos para que o reenvien.


Sobre as responsabilidades da Consellería de Industria e Medio Ambiente teremos que falar tamén.

13 comentarios:

Anónimo dixo...

Y yo me quejaba hace pocos días de que aquella zona del Umia estaba llena de plásticos,papeles...¡¡¡¡Virgencita, virgencita...Déjame como estoy....!!!
¿por qué empresas que almacenan tantísimos productos peligrosos están cerca de ríos?

Ana Bande dixo...

Una más Santo Tomás, pero mira chaval, yo te sé de uno, si, si,y te lo digo en perfecto castellano que es como yo lo oí, que con las piernas metidas en el petróleo del Prestige decia todo cabreado, ¿pero dónde dicen que hay contaminación? ¡son ganas de protestar por todo!, y ahora lo mismo, dirán, bueno, bueno, bueno, un poquito de clorofila en el agua y mira cómo se ponen estos modernos ecologistas.
Manda carallo, qué p...país atrasado de los c...¿ISO 14000? Iso, Iso, a derradeira trama mafiosa para que uns poucos ggañen moitísimos cartos, e todos ben enmerdados as públicas e as privadas...

Anónimo dixo...

No se entiende que teniendo tantas garantías la contaminación sea tan grandísima

Anónimo dixo...

Salimos de una y entramos en otra. Es la depresión continua

Pablo Eifonso dixo...

A ISO 14001 debe ser para empresas en países razonables. Non en Galicia, para unha empresa potencialmenete moi contaminante, que lle dan licenza para ubicarse na beira dun río que é recurso estratéxico para fornecer de auga a centos de miles de persoas.

Deberiamos saber os nomes dos responsables municipais e autonómicos que no seu día deron e autorizaron as licencias de construcción e de actividade desa planta química nese lugar. Seguro que daquela andaron coa leria dos postos de traballo e a riqueza que xeraba... total case nunca pasa nada e o progreso é o progreso.
Leo que agora, a touro pasado, os responsables da Consellería din que non autorizarán a reinstalación da fábrica nas ribeiras do río. ¿Cantas haberá nesa mesma situación no asilvestrado panorama galego?
Cándo se tramitarán sen a alegría e irresponsabilidade coa que se fai (por non dicir ilegalidade, que tamén- as licencias do RAMINP.

Poñamos por caso Vigo, onde, como repetidamente denunciamos neste Blog, se incumpre a legalidade ao non respectar as ordenanzas de Medio ambiente cando se permite a apertura e funcionamento dunha empresa con AMINP e o seu enganche á rede de saneamento sen a correspondente declaración e autorización de vertido (o último caso -que non o único, pero foi o detectado polos medios de comunicación-: o novo Recinto Feiral de Cotogrande -ver hemerotecas deste ano 2006).

Anónimo dixo...

Es una buena ocasión para aprender. Que revisen todas las licencias de empresas que presentan peligro para el medio ambiente y por lo tanto para los gallegos

Sancho dixo...

Ayer domingo, por la tarde dí un paseo por la arena de Samil, al llegar al Lagares el agua era mucho más caliente ¡con diferencia! que la del mar, y su color era de un amarillo muy curioso. ¿Hay algún control sobre lo que lleva el Lagares?

Anónimo dixo...

Por mucho que paguen el mal está hecho.¿Qué pasará con los fondos del río? ¿Y los seres vivos micro y macroscópicos?¿Y la vegetación de sus riberas? Que revisen bien otras instalaciones de características semejantes

Anónimo dixo...

Todas las catástofes que han ocurrido ultimamente se podrían haber evitado. Por eso aún duelen más.

Anónimo dixo...

Tenemos la más maravillosa naturaleza. Me pregunto si la merecemos. No sabemos cuidarla y tampoco apreciarla.
¿Cambiaremos algún día?

CHUSQUI dixo...

Lo que tiene este Pais es una ¿¡"PANDA de POLITIQUEIROS"?! con impunidad TOTAL y como tales GOZAN y DISFRUTAN de sus IRRESPONSABILIDADES para "FACER AS DESFEITAS MAIS BEN FEITAS".
APAÑEIROS todos tranquis haberá muito maisJAJAJAJA

Anónimo dixo...

Para ese que probó el agua del Lagares: que tenga cuidado pues se puede agarrar una buena...

Anónimo dixo...

Para ese que probó el agua del Lagares: que tenga cuidado pues se puede agarrar una buena...