O espírito da Asemblea Nacionalista de 1918, vivo en 170 localidades galegas
-
Houbo un izado da bandeira galega en conmemoración da I Asemblea
Nacionalista.
IX ÉPOCA
6.2.10
Dende logo en Vigo el que no se consuegra, es porque no quiere
En canto pualla, unha xa está farta de patinar, sen caír de momento, e partirse calqueira cousa nese pavimento de pizarra que deseñou o arquitecto este en Montero Ríos, supoño que pensando na desertización, no cambeo climático, ou na ... de Palmira.
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
4 comentarios:
Moito me temo que o problema non son os materiais, senon a absoluta falta de mantemento desta zona.
El proyecto de no está mal, lo que considero un error es que se ejecuten obras que necesitan mantenimiento. En cada lugar se tienen que utilizar unos determinados materiales. A lo largo de los siglos se han realizado obras que no necesitan mantenimiento y que envejecen con dignidad.
Hay que tener mucho cuidado y respeto con lo que se hace, sobre todo con las obras que tienen difícil devolver el lugar a como se encontraba antes. Al final es una huida hacia delante empeorando el espacio público ¿Cuántas veces se ha remodelado, humanizado, la puerta del sol?. En Vigo tenemos dos ejemplos recientes de lo que no se tiene que hacer. El primero es la actuación en el casco viejo, se ha perdido una magnífica oportunidad, no hay que ir muy lejos, solo ir a ver lo que han hecho en otras ciudades europeas. Lo nuestro es un pestiche de mal gusto. El segundo ejemplo es la citania del Castro. Para entendernos, una especie de parque de atracciones de pueblo, con influencia romana. Que costó un pastón, casi tres millones de euros. ¿Cuánto cuesta cada casita?, ni el mejor chalé. Respeto el trabajo de los arqueólogos que me parece mágnifico.
¿Cuál es la diferencia de estás dos actuaciones sin sentido? La primera es difícil de corregir, habría que levantar todo el pavimento e volver a colocar un enlosado adecuado a las características de la arquitectura gallega y viguesa. Esto es casi imposible. En cuanto a lo del Castro es más fácil, en una mañana, una pala, nos libera de semejante barbaridad.
Nunca comprendín as críticas a este proxecto que se non lembro mal é o único que respectou o lema Abrir Vigo ao Mar, e permitiu recuperar para a Cidadanía un espacio que antes apenas sí se podía chamar civilizado (lembrades o tráfico de Montero Ríos ?)
O de esvarar non ten nada que ver co arquitecto senon co servizos de limpeza (por culpa do botellón nocturno) que empregan xabóns líquidos que podes matarte se pisas cando está mollado. Seino ben porque falei cos traballadores da limpeza un día que case me parto a crisma indo en bicicleta.
Máis que seguir falando de Consuegra deberamos apuntar contra os "señoritos" do Náutico que seguiron metendo os seus coches por riba dun pavimento que estaba pensado para zona peatonal e non para soportar toneladas de peso... amáis das férias náuticas e demáis trapalladas que fixeron enriba das mesmas lousas de pedra ata que romperon case todas.
Algo escoitei tamén sobre tráficos portuarios polas noites.
Nunha palabra, o arquitecto que devolveu este espazo para o disfrute da Cidadanía de Vigo non ten culpa dos bárbaros ca xestionaron despois: Edif.Xunta Galicia, Edif. Centro Comercial A Laxe, etc...
Nota: a recuperación do poboamento castrexo costou 1.080.499 €.
Barato barato
Saúde
Sale a uns 50 millóns de pelas cada casiña. Chegalle ben. Vivendas de luxo.
Publicar un comentario