IX ÉPOCA

25.2.09

Esto é abstencionante

Xa non caben máis milongas. Que os outros sexan piores non o fai a ún bo.

Evidentemente, pois xa pasaron polo poder tódalas opcións “dispoñibles no mercado” para ocupalo (vamos sabendo o que realmente fan, non só o que dín que farían), achegarse nos tempos actuais á política profesional non parece sinónimo de servizo público e dedicación á mellora das condicións de vida dos cidadáns-contribuíntes-electores (de eficacia e eficiencia en administrar o noso, como diría o amigo Andión).

Parece sinónimo, para todos ou cáseque todos, de procurar manterse no poder por TODOLOS medios dispoñibles (e por dispoñer) e, por ende, nas respectivas situacións persoais de privilexio multirremunerado. Nese momento, os intereses xerais e o ben común pasaron a mellor vida.

O “tingladillo” está montado para permitir que tal situación se dea, hoxendía de xeito escandalosamente evidente, coas conexións xeralizables de tramas corruptas entre a política e o poder económico. O incríble é que se segue a dar co noso coñecemento e consentimento periódico.

Que se voten eles mesmos, e os seus beneficiados, pero que conmigo non conten.

(Primeira medida terapéutica: Listas abertas para unha eficaz fiscalización dos nosos políticos e, se o sistema non lles gusta, que se dediquen a outra cousa, os que podan).

19 comentarios:

El novato en todo dixo...

Estoy de acuerdo en todo lo que dices, pero si no astenmos quizás beneficia a los de siempre.. Y a los pequeños...Creo, según nuestra leyes electorales.
Pero me gustaría saber que es lo de Listas Abiertas para una mejor Fiscalidad.. Si lo sabes puede comentarmelo, sino ya lo buscare..

El novato en todo dixo...

No se si va bien lo de comentarios así pruebo de nuevo

Tiago Louro dixo...

Listas abertas ven sendo como que elixes e votas a persoas concretas dentro da candidatura dun partido político, co que poderías esixir e "fiscalizar" (controlar, comprobar) o traballo do que poderías denominar entón como o teu representante.
Agora ti votas unhas siglas e eles fan o que lles peta, porque ao final só tes tres opcións, e eles saben que non tes moitos máis sitios onde ir.
Así estamos de "jodidos"

Galopin dixo...

La cosa tiene bemoles ¿nonsí? Creo que, teóricamente, lo efectivo sería una abstenciòn del 100%. ¿Que pasaría entonces? ¿Se reuniría el Congreso al día siguiente para dimitir? ¿Se crearía inmediatamente un gobierno de "salvaciòn nacional"? ¿O se pondría en práctica la teoría del "escritor" Juan Manuel de Prada, que en un programa de Cope TV, justificaba y abogaba por el golpe de estado como solución?
Que pase el siguiente

El novato en todo dixo...

Galopin, seguro que eres joven y por encima de buena familia, por no se puede querer nunca un Golpe de Estado, ni un estado no democratico. No creo en los extremos....
Son los que hacen que rompan las cosas

Marcos Andion dixo...

Es como las meigas, no importa que no se crea en ellas: ¡habelas, hainas!
El caso es que la "política" ha devenido en clase social y, claro, debe tener adversarios. Y los adversarios, en política, han acabado por ser los demás; no los otros partidos, sino todos los que no son de esa clase.
Finalmente, han conseguido que no sean demasiados los comensales para el reparto de la tarta, de modo que sólo es cuestión de tiempo lo del repartirse el poder.
Y el principal instrumento para conseguir ese distanciamiento "de clase" es provocar el aburrimiento, la repetición de actos y modos y que el foso entre quienes habitan la "clase dirigente" y los demás sea lo suficientemente disuasorio para saltárselo.
Son los integrantes de esa nueva clase social quienes promueven, objetivamente, la abstención; con su machacona insistencia de que ellos, y sólo ellos, son los autores, los actores y los críticos de la obra a la que los demás asistimos como espectadores.
"Política es esto", "la política se hace así", "el lenguaje político", etc., resultan expresiones por demás clarificadoras: nos quieren lo más alejados de la política posible; han patrimonializado la política, como si derivase de un derecho divino y sus recovecos fuesen sólo transitables por los iniciados.
Y han ido constriñendo hasta tal punto el ámbito en el que podemos movernos, que cualquier intento regenerador acaba pateado por los sacerdotes de "la política", como no hace demasiado tiempo pudimos ver aquí mismo.
Y, en el colmo de la perversión, nos han inoculado el miedo a que, si les damos de lado, los otros, a los que ya siempre habíamos dado de lado, vendrán para comernos los higadillos.
Decía el venerable Punset, cuando andaba con lo de hacer de su "Foro" un partido político, que en medio siglo habíamos asistido a una inmensa innovación, que afectó a todo menos a la política, que sigue igual que hace dos siglos.
Lo de las listas abiertas es otra manifestación de la lucha de clases: la clase ciudadana contra la clase política. Porque, del mismo modo que a nadie le amarga un dulce, creo que cualquiera preferiría tener algo que decir acerca de las personas que dicen representarle. Pero ese es un disparo a la línea de flotación del sistema, en medio de una larguísima transición derivada de que todavía hay quien cree que no estamos preparados y no se nos puede dejar decidir tanto. O sea, que "la política" se siente mejor pertrechada reduciendo al máximo la voluntad popular. No del todo, claro, pero que no le haga mucho daño...

El novato en todo dixo...

La política debía de ser de todos, no de clases sociales,no creo que las políticas deban ser de Izquierdas o de derechas, Falangistas o Comunistas, deben se políticas para las Libertades y para todas las Clases sociales, Ricos,trabajadores, o desamparados.,

Galopin dixo...

Gracias Novato por tu comentario. No se de donde sacas que soy joven y de buena familia... jejejejeje. Estás invitado a una caña, pero te diré que ya no cumplo los 59, y por lo que respecta a la buena familia, efectivamente así es. La mía es la mejor, pero si a lo que te refieres es a tener "pasta", de nuevo has errado.
No se como has interpretado que yo quiera un golpe de estado. Simplemente me he referido a ese "escritor" que es la cara visible de cierto tipo de gente que está ahí agazapada esperando una oportunidad, y que usa determinados medios de comunicación para hacer públicas sus ideas.
Como puedes ver, aún quedan por ahí muchos "tejeros" sin bigote y sin tricornio disfrazados de salvadores.
¿Queda claro ahora?
Por lo que respecta al comentario de Marcos Andión, que suscribo en su totalidad, viene a confirmar un comentario que dejé hace unas semanas sobre el libro de Sheldon Wolin "Democracia S.A. - La democracia dirigida y el fantasma del totalitarismo invertido" que tiene como punto de partida un comentario de Ronald Reagan: "librar al pueblo de la carga del gobierno" etc, etc.
Tendré que pasarme por la Casa del Libro hoy mismo.

Anónimo dixo...

Estoy totalmente de acuerdo, pero yo voy a por la abstención activa, un voto en blanco, un no quiero lo menos malo de todo lo que nos están ofreciendo, y un quiero la inclusión de un regeneración de la clase política, unas listas abiertas, en la que el político represente a su ciudad con pensamiento local y miras universales, y que se obliguen a hacer política a medio plazo en cuestiones básicas, como la educación, la sanidad, la ley de la dependencia,....porque no se puede permitir que a partir del primer día persigan el poder para derrotar al ganador con esa política destructiva del todo vale, haciendonos creer que hay que elegir entre dos bandos o tres, es un negocio entre dos bandos o tres y su círculos de poder, y los que salimos malparados somos los 1000, 1000000 ó un billón de ciudadanos, porque, creo que los políticos validos y honestos, ya se encarga el partido de que no lleguen, o ellos se dan cuenta que mucho huele. Y esto se da en la política que se mezcla con el fútbol y las recalificaciones y los grises empresarios y los concursos eólicos y la banca, y los fondos europeos, y la prensa ……y ya no sabes quién es quién, sabes que es un gran grupo de poder.

Remo dixo...

Oes, se queres listas abertas, por qué non votas iso: "LISTAS ABERTAS"???....É que o voto en branco xa se sabe a quen beneficia.

Saúdos!!

Galopin dixo...

Hablando del "lenguaje político" y del "todo vale", estoy oyendo en la radio cuando son casi las once de la noche, las declaraciones de Baltar, presidente del PP en Ourense, en un mitin en Melón, llamando maricón a Anxo Quintana y hablando veladamente de posibles malos tratos en su separación matrimonial.
Por supuesto, Núñez Feijóo no ha salido a desmentir esas barbaridades de Baltar.
Este es el estilo del "nuevo" PP, el todo vale llegando al insulto personal.
Exactamente igual que las amenazas de tipo personal de Chema Figueroa a María Mendez y Santi Dominguez en la gerencia de urbanismo de esta misma mañana. Amenazas que no han sido desmentidas ni desautorizadas aún por su teórica jefa y candidata Sra. de Palmírez.
Por todo ello y muchas cosas más, TODOS a votar el domingo.
¡¡Qué tropa!!

Pablo Eifonso dixo...

Eu farei, esta vez o que chamarei "Voto inútil programático". Votarei a esquerda Unida. Enténdase que se esta formación política tivese a máis mínima posibilide de ter un só parlamentario, eu xa nona votaría. Sigo mantendo o que teño escrito neste blog sobre o carácter dos partidos políticos realmente existentes e sobre os seus aparatos e integrantes: unhas estructuras oportunistas que parasitan o aparato de estado, utilizando para os seus intereses particulares a sistema de votacións. Que reescriben e perverten o termo política para axeitalo á súa estratexia parasitaria e que medraron ao abeiro do estado de benestar, na permisión que da poboación das súas prácticas corruptas ao non sentirse presionados por unha situación económica adversa. Caracterízanse tamén por ser homologables entre eles, pertenzan ao partido que pertenzan, especialmente se exercen algún tipo de poder nalgún dos distintos niveis do aparato de Estado.
Manteño que este tipo de políticos están chamados a desaparecer como consecuencia da agudización ata extremos moi graves da actual crise económica, uqe esixirá unha nova caste de políticos cun maior peso social e cultural, cunha maior lexitimación e cunha mensaxe rexeneradora. Esta recuperación parcial da Política terá como principal obxecto a xestión "honesta" da crise e como principal cometido acalmar ás "masas" extremadas polas consecuencias da situación económica e social que nos vén.
O meu voto inútil tentará axudar a que tal cambio rexenerador parcial ocurra. Calquera cousa mellor que a tremenda mediocridade corrupta que xa é norma e que se manifesta en toda a súa crudeza nestas eleccións.

Anónimo dixo...

Yo pasaba por aqui y no tengo vela en éste entierro y nada que se le parezca, pero quiero dejar constancia porque según mi modesto entender y ante lo malo y nefasto que hay en todos los sentidos, pero por un lado y otro, pero en general, el PP, saca 41 diputados y -ojo al dato- el lunes hablaremos del dato, si quereis lo dejais ahí, sino lo borrais.

Anónimo dixo...

O PP non xogou limpo nesta campaña

Un tema que intentaron meter na campaña foi o da filla do concelleiro Sr. Rivas, culpando á titular da Conselleria da COTOP por ser a responsable de Portos e ser o concelleiro membro do consello da Autoridade Portuaria de Vigo, cando en realidade fose proposto por D. Abel Caballero na súa etapa de presidente da Autoridade. Sen entrar na legalidade do nomeamento da filla do concelleiro, cabe dicir que non é ético a forma en que entrou a rapaza, da mesma forma que non é ético sacar este tema da forma que fíxoo o PP. Aínda que creo que o Sr. Rivas, unha vez pasadas as eleccións debe demitir, non só polo da súa filla, senón por que ademais é directivo dunha empresa de formigóns, que seguramente estará traballando para as obras que se desenvolven en todo Vigo. Outra “pasada” do PP son os comentarios do Sr. Baltar sobre o Sr. Quintana. De todas formas tanto o PSOE como o BNG deben coidar mailo da igualdade, tema que fixeron bandeira en campaña, por exemplo en Vigo no PSOE hai 6 concelleiras homes: Abel Caballero, Carlos López Font, Angel Rivas, Santos Rodríguez, Xulio Calviño e José Mariño (Concelleiro delegado) e só 4 mulleres: Isaura Abeleiras, María Jesús Lago, Raquel Díaz e Laura López. O BNG arranxouno nomeando unha concelleira delegada. Homes 3: Santiago Domínguez, Xabier Alonso e Xesús López; e mulleres 3: María Méndez, Iolanda Veloso e Elena Maure (concelleira delegada)

Lalo dixo...

[b]"De todas formas tanto o PSOE como o BNG deben coidar mailo da igualdade, tema que fixeron bandeira en campaña"[/b]
...E qué queres cicir con iso, Anónimo?...se cadra non debería haber ningunha muller, ou ningún home. Tería que estar quen sirva prao cargo. Xa me dirás que pinta ahí a dona Abelairas, por exemplo, poderíamos dicir o mesmo dalgún que outro home.

Roi dixo...

Paréceme que en moita xente da esquerda, queda moi "guai" dicir que é todo unha merda, e que pensan absterse. Fantástico, porque a xente de Pedro J e Losantos non quedarán na casa. Creo que para os que vos absteredes é máis doado ter á dereita no poder, que ter que asumir que os nosos, si os nosos, tamén cometen pifias. Porque teremos que asumir esas pifias, ou pedir contas por elas, pero non sei quen esperades que chegue a facelo fantástico, de maneira que non vos veredes na tesitura de defender a gobernos que fan mal cousas, aínda que outras cousas si que as fagan ben.
Estupendo, vós mesmos, un bigoberno que fixo algunha reserva mariña, protexeu penedos, tentou parar a construcción na costa, crea unha mínima rede de servicios sociais, tenta crear un gran grupo público enerxético con participacións nas empresas do país,que é todo o que podía aspirar, defende vagamente, moi vagamente o galego, que iso si que é binlingüismo, (recomendo ler un artigo de público de hoxe mesmo), crea un banco de terras, e tenta cambiar a política forestal, e finalmente non insulta aos que se manifestan.
Pero non, vós estades máis cómodos coa abstención. Así chegará a dereita, e todo será criticar, sen que doa no corazón, como para co malo que fai o bigoberno, que si que é moito, xa o sei.
¿como vos sentistes nestes 3 anos e medio? ¿decepcionados? Probablemente, eu medio decepcionado, e libre, moito máis libre.
Se vos abstedes (como dixo De Toro, creo), pensando que é mellor que marchen, estupendo, pero que ninguén se absteña e estea esperando que non volva o PP, só por dicir, que queda guai, que son todos iguais

Anónimo dixo...

Pois non non nos astuvimos. A ezquerda tamen votou PP, se ve que si nos van dar polo cu, preferimos profesionais.

Marcos Andion dixo...

El electorado ha dicho que ya estaba bien de pagar a dos, por mucho que cuando pagaban a uno ya pagaban de más. El electorado ha dicho algo así como ¡bipartitos nunca máis! No hay más que echar un vistazo a los votos emitidos: en todas las ciudades con bipartito ganó el PP y perdieron miles de votos los PSOE y BNG. Lo demás creo que son simples latiguillos de una forma vetusta de hacer política, con la óptica desfasada de siempre.
En total, el PP ganó algo más de 2.000 votos en toda Galicia, mientras que entre PSOE y BNG perdieron unos 130.000. ¿A dónde han ido esos votos, más los que supone un 5% más de votantes que en las últimas autonómicas?
A Feijóo tendremos que verlo ahora gestionando la crisis que tanto ha criticado, por mucho que diga que la heredó, y esforzándose por cambiar los comportamientos (el gasto y cómo se hace) políticos, porque el electorado gallego ha demostrado que, como Dios, sabe castigar a los malos y premiar a los otros, aunque no sean tan buenos.
Espero que tomen nota.

Cristina R. dixo...

Ha habido que gritar muy alto que no, que en las anteriores elecciones no votábamos bipartito, votámos PSOE o BNG, pero no esta bicefalia que aquí seguiremos sufriendo dos años más.