IX ÉPOCA

3.10.08

Misión oficial

Que cacharan ao coche oficial do tenente Domínguez nestas lides, era só cuestión de tempo. Os conductores da alcaldía de Vigo nunca tiveron problemas: son dous funcionarios que levan moitos anos transportando esa dura carga e non se lles coñece un só percance nin tan sequera unha confidencia ou unha empresa de construcción. O que pasa que o chofer do tenente será deses contratados eventuais que aínda non saben que as administracións públicas se rexen polo principio de legalidade e que teñen a obriga de cumprir e facer cumprir as leis. A parasitación das institucións por persoas de escasa formación, que acaban créndose que están por riba do ben e do mal, é o que ten.
Bueno, se cadra, o noso conductor ía en "misión oficial", o que seguro que é un atenuante, pois como afirma o almirante Caballero, teñen un labor ás veces delicado (sic): tal vez é dos que pensan honestamente que se pode vulnerar a lei en acto de servizo. Pero vaia vostede a saber que facía este home, a esas velocidades, pola avenida do Aeroporto. Pero non, seguramente ía de paseo.
Moito me temo que a leva clara, aínda que Santi se apresurara a defendelo... non vaia ser.

43 comentarios:

Manuel dixo...

E van...

Goyo dixo...

Estimados lectores de Vigoblog; no es la primera vez que el coche oficial del teniente Santi,a altas horas de la noche, más bien madrugada, desarrolla velocidades de vertigo persiguiendo a los sindicalistas que denuncian las injusticias que ocurren en las piscinas de Vigo.
El coche es un Peugueot 407 matricula 1236 GMC, el conductor es su escolta personal y lo acompaña el hijo del concejal.
Sr. Teniente no se olvide de renunciar a su cargo y no agote más la paciencia de los vecinos.
Muchas gracial.

Anónimo dixo...

Pues para mí lo sorprendente es que el Faro diera la noticia. Cuando la vi, supuse que había truco. Y éste estaba en el hecho de que el escándalo tocaba al socio ¿débil? del bigobierno. Me pregunto si se hubieran atrevido a publicar algo así si el afectado hubiera sido el hermano Abel. Lo dudo. De ahí el cabreo de Santi. ¡Viva la democracia y la libertad de expresión! ...¡Y que suerte tenemos los vigueses con el Faro, que nos mantiene tan bien informados!

Pablo Eifonso dixo...

Pois coido que vas trabucado co truco: o Faro, na súa edición en papel, informaba que se trataba do coche oficial de... Abel Caballero! Logo rectificou na edición de internet e deu a nova correctamente: era o coche de Santi. Hoxe insiste na rectificación. Como ves, e contra todo pronóstico, a tua dúbida está despexada: si eran capaces de publicar que era o coche do alcalde.
Insisto en que é difícil que aos conductores da alcaldía os collan nun renuncio deste tipo: son profesionais con moitos anos de experiencia e non se meten neses líos de parvenús.

MERLO MERLIÑO, PONTE A SUBIAR dixo...

Tes moita razon Pablo, ten que ser un vo elemento dito conductor de confianza do tenente santi, pra ter as denuncias que ten.

O Faro de os, fai mención de duas denuncias contra o mesmo conductor no xulgado numero 7 que o leva Don Ventura Perez Mariño, miña sorpresa e cando vin a matricula 1236-GMC porque ese coche ten outra denuncia si cadra mais grave no xulgado numero 2 por actividades enxuriosas contra sindicalistas da UXT.

Anónimo dixo...

Machiños, perdón, os sindicalistos do vertical eran aprendices ólado de ésta xentuza.

Gonzalo dixo...

Son moitas denuncias para que alguna non sea certa, e non é posible deixar de sospeitar que quen contrata a un individuo así comparte con él os modos de actuación

Anónimo dixo...

Claro, ahora el responsable político con cesarlo ya lo arregla todo como hizo con Meana el de la Fereración Gallega de Futbol que destituyo por corrupción cuando salio en la prensa, despues de compartir mesa y mantel con el en numerosas ocasiones.

Señor Dominguez, tenga dignidad en nombre de la organización que representa y dimita.

L. Pardavila dixo...

Tamén chama a atención a "colaboración" do Concello coa Xustiza. Lonxe de axilizar os sobrecargados despachos dos xulgados, os ocupados responsables do Concello pasaron desde xullo (data do primeiro requerimento) ata setembro sin respostar. Todo un exemplo de administración pública!

Anónimo dixo...

Señor SANTI DOMINGUEZ, atrevase en publico y diga donde se encontraba su coche oficial 1236-GCM la noche del 14 para el 15 de Agosto a la una de la madrugada y la noche del 20 para el 21 a la 1,30 de la madrugada y si era su hijo el que acompañaba a ahora denunciado

GOYO dixo...

ARROZ CON BACALAO


¿Por qué no lo habríamos pensado antes?
Invitamos al taller de investigación y sospechas que tiene el equipo de redacción de Vigoblog para desarrollar la correlación que algunos establecen entre el teniente Santi y el grupo hostelero vigués “La Gran Manzana”; a partir de ahora LGM.
Es preciso desbrozar este terreno; mantenido baldío durante demasiado tiempo, para poder ver en él un poco más claro. A falta de documentos antiguos, tenemos referencias precisas, nos vemos obligados a examinar la conexión en su marco natural.
Pero también ahí encontramos trampas a evitar, como la correlación que algunos establecen entre los gerentes de LGM que son del OPUS (cuando se murió el Papa, cerraron todo el fin de semana sus negocios y pidieron a sus clientes que elaboraran el duelo correspondiente); y el cristianísimo concejal nacionalista Santi, a la sazón militante de UPG.
Y a quien no conoce bien la doctrina hostelera del grupo de LGM incluso le pueda resultar imposible encontrar en ella una comunidad de pensamiento; pues vamos a desarrollar un relato especial para ayudar en lo esencial a despejar las dudas que actualmente pueden ejercer en el interior de ciertos grupos intelectuales que no se atreven a proclamar su nombre.
Y a quien conoce bien la doctrina hostelera del LGM, yo diría que pensaran que somos estupidos e ingenuos pues es el comportamiento normal en la política local………
Esto plantea indiscutiblemente el problema de la asimilación.
Por otra parte, si se sigue la trama de los relatos sobre las diferentes actuaciones en la zona en cuestión , se observa una coherencia absoluta.

PRIMERA FASE: Nace el grupo hostelero LGM, esto representa todo el lateral izquierdo de la iglesia Santiago de Vigo y también 3 locales de copas en Rogelio Abalde.
1º reinado nacionalista con Sr. Castrillo como alcalde.
El grupo hostelero LGM reciben del Concello más de 8 millones de Pts en concepto de “humanización del entorno”
Destacar que seguidamente se impide a los vecinos, sin previo aviso; circular con sus vehículos todo el circuito de la iglesia S.V.
La concejala nacionalista implanta unos bolardos para evitar el paso de los coches, instala una enorme cadena con candado y arrancan 5 robles ya muy crecidos; evitando de esta forma hacer uso como tradicionalmente se hacia de esa zona.
Para nuestra sorpresa la zona acotada con cadena y bolardos pasó a manos exclusivas de los hosteleros LGM. (Con llave de candado).
Esto quiere decir que lo publico pasa a manos privadas.
Este aspecto marca el comienzo de la fiesta.
SEGUNDA FASE: Comienza el reinado de la Sr. Porro, en este caso el grupo empresarial LGM están bien representado por la iglesia, especialmente engrasada con la cuota mensual hostelera que intentaran imponer a todos los locales de la zona eclesial; alegando que era la manera de tranquilizar a personajes que dirigen los diversos misterios; pues estos se oponían a que la zona se transformara en locales de ocio y perdición para la juventud.
La juventud se decide por el botellón en las diferentes plazas de la ciudad, planteándole indiscutiblemente el problema a este grupo hostelero, pues comprueban como bajan sus ingresos de forma alarmante.
Con toda evidencia comienzan la lucha contra el botellón en la plaza de Portugal y anexos, apostando por el desvío para la plaza de la estrella.
Alegando hipócritamente defender el descanso de los vecinos y a la vez diseñando la reforma de dicha plaza para vendérsela a la Sra. Porro.
Un destacado hostelero (Enrique Domínguez) miembro de la sociedad LGM, desplaza, también con ayuda nacionalista la vergonzosa y patética “fiesta” de la Reconquista a la zona de Santiago de Vigo, para el asombro de vecinos y extraños; incluidos los hosteleros que no forman parte de la procesión.
La sociedad LGM cae en picado y necesitan una inyección económica entrando como gerente un conocido amigo del concejal Santi, también APEC se desplaza en su ayuda y socorro.
TERCERA FASE:
Una gran valla publicitaria con la cara del candidato Santi, ocupa toda la fachada de los negocios de la sociedad LGM.
Estamos por tanto en campaña electoral municipal.
En este caso el gerente de LGM comenta satisfecho que ellos tendrán a Santi como alcalde o alcaldesa pues aportan a la vez la doctrina y la estructura social indispensable.
Conseguir la nueva iluminación de la iglesia y mantenerse como usuarios exclusivos del espacio publico y “peatonal” está entre sus objetivos.

CUARTA FASE: Si retomamos estes diferentes elementos en forma de cuadro, se pueden sacar interesantes conclusiones.
La empresa que gestiona las piscinas municipales contrata a la empresa “INDITEC” el gerente de dicha empresa es Enrique Domínguez, el destacado hostelero socio de LGM, esta empresa inventa la trama para despedir al expresidentes del Comité de Empresa de las Piscinas.
El teniente Santi Domínguez, contrata de forma privada a la empresa “INDITEC” para perseguir y hacer campaña contra los sindicalistas rebeldes; estando el susodicho gerente (enrique Domínguez) inhabilitado por los juzgados para el desarrollo de su “TRABAJO”.
El escolta-conductor privado del teniente Santi, conocido estos días en los medios de comunicación por ser atrapado por un radar; también es dueño de varios negocios de hosteleria en Vigo,.
Sólo cabe constatar, en el tiempo y en el espacio, la presencia de estas personas y con las cuales ha establecido el teniente, relaciones de interdependencia………
Pues se trata de semillas. Y esas semillas pueden dar frutos distintos de los que conocemos actualmente.
Disculpen estimados lectores y redactores del VB.
Atentamente.
Goyo.

ALBORDE dixo...

Os asuntos de Santi Dominguez con ese grupo de hostaleiros están cheos de moita porcallada.

Neste mesmo blog folouse dos 116.000 euros que se empregaron para iluminar a igrexa de Santiago de Vigo. Unha actuación necesaria, imprescindible, para mellorar a cidade e enchela de turistas. E todo se fixo coa firma dun convenio cunha asociación de hostaleria que serviu de tapadeira. Quén fiscalizou ese gasto?. É imposible que catro bombillas e abrir un regato para os cables supoña un gasto de tantos cartos.

Se tiramos do fio atopas que nesa asociación que supostamente firmou un convenio, ten un peso importante os propietarios da hostalaria da zona da igrexa. E se sigues tirando atopas que un dos asesores de Santi, un tal P. "El cervezero" (este é un mote moi tipo Los Soprano), foi xerente das empresas de hostaleria que rodean a igrexa de Santiago de Vigo.

Pero tan asquerosos son estes tejemanejes no bando nacionalista do goberno, como no outro, no socialista, que permite tanto, por que seguramente tamén terá fiambres no armario.

E. IRMANDIÑOS dixo...

Xa basta de corrupción ¡¡SANTI DIMISIÓN!!

¡¡BEIRAS SI, SANTI NON!!

El viajero de una noche de invierno dixo...

¡Huy, huy, huyyyyyy! Ya sólo nos faltan el Bada Bing, Tony Soprano y Silvio Dante. Por cierto, Chris Moltisanti sería un chófer perfecto.

RUSIÑOL dixo...

Viajero, ya quieres dejar fuera del puesto de asesor del teniente SANTI al Otero Lamas, ex PP?

Por cierto, me dice una fuente fideligna, que este sigue cobrando como director del IMD (Un sueldazo) Aparte de como asesor de 60.000 eurazos.

¿Se puede confirmar esta supuesta estafa al pueblo de Vigo?

Ramón Barrientos dixo...

Por seguir furando: tamén, cando a candidatura de Domínguez á Universiada, as fachadas a Alfonso XIII da Gran Manzana, estaban completamente ateigadas co "We are ready".

Goyo, para ser exactos: o dos 5 carballos arrincados na zona de Santiago de Vigo, non é certo. Tampouco é certo que daquela lle deran 8 millóns de pesetas aos hosteleiros, pois a actuación no contorno da igrexa (por certo, daquela vergonzosamente abandoada e que servía só de aparcamento) executouna directamente o Concello, non como subvención. Ademais, cando se urbaniza esa zona, aínda non existían os locais do lateral esquerdo, que se instalan alí ao abeiro da mellora do contorno.

Do demais non poiso opinar, porque, aínda que o sospeito, o descoñezo.

Tereisa Souto dixo...

Somos unha sociedade enferma, os que se presentan para representarnos mostran o que somos, de feito os eleximos.

GOYO dixo...

Aclarar tambien es positivo.
Como dice el teniente Santi,"e enesesentido" podemos mostrar las fotos y puede usted comprobar in situ, Sr. Ramon Barrientos, el tema de los robles tienen todavia el hueco en la calle peatonalizada justo detras de la iglesia y en la esquina del Ensanche (PUB).
El tema de los 8 millones de pts, fué posterior a la peatonalización y quedaron justificados con las "grandes" jardineras delante de la iglesia y las que marcaron territorio hostelero, todavia puede usted comprobar que existen.
Le confirmo que yo asisti a la plantación de los robles y tambien a la reunión de los 8 millones en concepto de humanización.
El proyecto de peatonalización fué un buen proyecto del Concello pero no tiene nada que ver con el resultado final y si no pregunte usted a la arquitecta afectada.
Atentamente.
Goyo

Ramón Barrientos dixo...

Síntoo pero os tocóns existentes tras a igrexa son de árbores taladas pero do mesmo tempo e especie có resto dos que aínda hai: arces. A uns deixáronos medrar e aos outros non, vaia vostede a saber a quen molestaban. Pois tes razón no dos 8 millóns de pesetas (a urbanización -iso de "humanización" é unha tremenda palabra para xustificar calquera cousa- debeu costar bastante máis diñeiro): foi parte dun dos varios "Plans de excelencia turística" que contan cunha subvención anual da Xunta de Galicia, aínda que os xestiona o Concello, e que en Vigo se empregan sistematicamente en chorradas: na iluminación de coloríns de varios edificios, en sinalización (enésima, neste ano) e, sobre todo, en xardineiras (as últimas foron "colgantes" e costaron unha pasta, estando de "coordinadora" da cousa no Concello de Vigo a actual xefa de gabinete de Dolores Villarino no Parlamento) que veñen cubrir o horror vacui dos nosos gobernantes e hosteleiros, incapaces de ver un espacio libre de cachivaches ou de ocurrírselle un proxecto de promoción comercial mellor.
Tocante ao proxecto de urbanización -agás o que corresponde ás xardineiras e bolardos, efectivamente colocados despois- teño que dicir que, se a memoria non me falla, é o mesmo hoxe que daquela: a recuperacion do adoquinado, pavimentación en perpiaño perimetral e plantado de árbores adaptados á sombra como son os arces.

Anónimo dixo...

BEiras, sálvanos. Mos, dsfeita. Redondela, cobra 3.000 euros fai ó que manda Rey ainda que sexan recadiños os promotores, recheos na ria, firmar cobro de dietas porque él non pode facelo, etc. y en Vigo, Ttte. Domínguez, enmerdado, hasta ó pescozo i fala, Quintana, denon sei que. De vergoña. Que pena.

Anónimo dixo...

Tereisa, eu nunca votei, e menos a faria a un tipo que xa vin en unhas cantas ocasión a tardiña totalmente bébedo e impresentable

Penso que o BNG ten persoas coma Maria Mendez que podería ocupar o posto do Santi, sin ningun problema e daria unha imaxe mais decente.

E miña forma de pensar.

alborde dixo...

Y no habrá alguien de los muchos lectores que pasan por aquí, que sepa cuanto puede costar realmente lo último que se hizo en Santiago de Vigo de la mano del Teniente alcalde? Iluminar una iglesia puede costar 116.000 euros? Se puede gastar semejante pasta -de todos nosotros- sin control ninguno. No lo creo. Este tema debería estar en los juzgados. Si no hay delito hay una negligencia que debería acabar en una explicación pública y en una dimisión. No están los tiempos para gastar el dinero público en gilipolleces.

XERARDO dixo...

Pois eu estou dacordo c@ ultim@ anónim@ en canto ca organización debería ter en conta a posibilidade dun relevo o frente do grupo municipal do BNG no Concello, tendo en conta que a conducta e coma unha flor, que unha vez pisoteada, xa nunca se recupera.

María, pereceme unha persoa mai aseitada pra representar dito grupo.

FONTE DAS MOZAS dixo...

Está boa a navalha.
Claro que nos importam todo o que está acontecer na figura retratada do concelhal vergonhento.
Somos militantes do sindicato CIG. Tamen dende moi novo votante do Bloque; como moitos dos lectores do Vigoblog.
Podíamos alegar que non temos nada que ver co concelhal, mais non faria a diferencia.
Daquela experimentamos moito noxo e tamen a necesidade de pedir desculpas polo comportamento caciquil, vulgar e humillante desta xentuza disfrazada de nacionalista de esquerda.
E, como se sabe, nós apenas somos comedidos no que escrevemos por falta de información.
A verdade , caro leitor, é que gostámos do nacionalismo por razóns de ordem ética. Ë verdade que moita xente, se dá conta que o pior que nos pode pasar e ter xentuza como o concelhal, mais tamen as rosas tenhen espinhos.
Nenhun político prescinde da bancada, do palpite, doevento e, nalguns casos, de orientar o culto e a arruassa.
Rexeitamos o concelhal , mais seguiremos a votar no Bloque.
Gloria eterna o Moncho Reboiras.
Grazas.

Anónimo dixo...

Lo publicado el Sabado por Faro de Vigo, es motivo de dimisión de un ministro en cualquier pais verdaderamente europeo, pero se ve que aqui seguimos siendo de segunda.

El articulo firmado por ANXEL VENCE el mismo día y en el mismo periodico, pone los pelos de punta a un ciuddadano normal como yo que paga sus impuestos religiosamente.

Buenas tardes y gracias a VIGOBLOG por permitirme expresar lo que siento.

Anónimo dixo...

Hablará el teniente del tema en su blog??

Anabel dixo...

http://blog.santidominguez.com/opina/#comment-944

Podes ter por seguro que non vou desfalecer. Continuarei defendendo as miñas ideas, traballando por esta cidade e tomando as decisións que en conciencia considere. Desde logo que as ameazas non van facer variar o meu labor como responsable público que son. Ti dis que afortunadamente a maioría da cidadanía de Vigo estamos educados nos valores do respecto polos nosos semellantes, coincido plenamente contigo e é por toda esa xente pola que eu estou aquí desempeñando a miña responsabilidade. Ningunha campaña de descredito vaime facer variar os meus principos.

Anónimo dixo...

Ja,ja,ja,ja en nome do pobo?

¡Papa, papa en el cole me llaman cabezooon! Callate niño no te vallan llamar por lo que realmente eres... Chorizooon

FONTE DAS MOZAS dixo...

Confeso um pecadilho, um certo prazer mórbido: ouvir ignorantes citaren doutamente o traballo desenvolvido no Concelho en nome do povo; o concelhal Santi, é grotesto. É preciso recuperar o conceito de ralé, para sermos exactos em relacióm a certas realidades.
Sempre me pareceu de um pedantismo atroz.
Pois bem, meus senhores; agora o concelhal di que se sinte ameazado!!!!!!!!
Tenho que reconhecer que o que fas falta o concelhal é INTELIGÊNCIA EMOCIAL.
Muita xente xulga que non eres honesto e o melhor é irte pra casa.
Fas favor.

Goyo dixo...

Anónimo GOYO dijo...

¿O qué tal esta otra?
Parece que el asunto es tan escandaloso dentro del bloque-vigués, ya que, muchos militantes historicos, socios y sus más cercanos empresarios están buscando que uno de los suyos suceda en la tenencia-alcaldia a Santi-Dominguez.
Es un caso más en que los verdaderos nacionalistas limpien su casa de concejales y funcionarios, quienes se reparten como botín los bienes y servicios de la administración publica.
Para sacar adelante un proxecto politico serio.
En esto estamos de acuertdo.
Pues ir contra la conciencia no es justo ni seguro.
San Castelao nos ayude.
Atentamente.

Marcos Andion dixo...

Goyo, me he tomado la libertad de colocar adecuadamente tu comentario, que colocaste en el post equivocado. Es importante seguir los debates propuestos, so pena de convertir esto en un batiburillo indescifrable. Espero que lo comprendas.

XERARDO dixo...

Benquerida Anabel, moi mal teñen que estar as cousas internas da organización, cando o portavoz da mesma no grupo municipal do concello, ten a ben recibir o apoio e mostrando pola sua banda o agradecemento o mesmo, según se desprende do estracto no teu resume sacado do blog de Santi, onde un ex delincuente que estuvo na cadea non po-la loita política da clandestinidade contra a dictadura, si non que por roubar galiñas e birlar algunha que outra carteira, e dicese que precisamente nese lugar, onde aprendeu a facer os chanchullos e as trampas para manterse durante anos o frente de unha asociación na que soio participan os membros da sua familia e os achegados con tal de ter un lugar o sol das posibles subencios e poder ir nas listas ainda que sexa de ultimo de algun que foi pero xa non e ninguen. Unha autentica vergoña para o movemento vecinal e o propio Bloque. Mellor oubera quedado o portavoz, rexeitando dito apoio.

Coido que dentro da organización, non poden estar ver con vos ollos, o feito xa desmostrado que o tenente da alcaldía en nome do BNG, teña contratados dous asesores por 60.000 euros o ano cada un, cando son persoas vinculadas de toda vida o PP. ¿Seica non queda xente dentro da organización que poida levar a cabo dita lavoura? Feitos como estos e os saidos a luz publica ete fin de seman nos medios, deixan en moi mal lugar a figura do representante da esquerda nacionalista ante @s cidadans.
E po-lo que veño de propoñer un relevo o frente do grupo municipal do BNG, na persoa de Maria Mendez, coido que unha persoa capacitada e con moi boa imaxe, quizais a persoa mais axeitada, antes de que sexa demasiado tarde.

Boa tarde.

Marcos Andion dixo...

El problema del BNG, hoy en día, no son las personas, ya que éstas resultan de la confusión ideológica que anida en un "frente" en el que caben desde la derecha gallega, la socialdemocracia gallega, el marxismo-leninismo gallego y el maoismo también gallego.
En este "totum revolutum" no es difícil que emerjan personajes variopintos, imposibles de clasificar incluso en alguna de las categorías antes citadas.
Y todo ello como consecuencia de la incapacidad de sus dirigentes de impulsar otra vía que no se derive del análisis apresurado de los postulados maoistas, que tienen como referente para la revolución una organización de masas dirigida por un partido de cuadros (de élite) capaz de inspirarlas.
Lo verdaderamente problemático de esta simplificación es que una estructura marxista-leninista-maoísta no resulta adecuada para la confrontación ideológica y política dentro de un sistema de democracia representativa.
En el caso del BNG se da la paradoja de que se confunde la estrategia con la táctica, de tal manera que, finalmente, la propia táctica es la estrategia. O sea, no hay estrategia, sino simples maniobras de supervivencia para ir ajustándose a los movimientos que impulsan otros.
En otras palabras, se confunde el fin proclamado con los medios dispuestos para alcanzarlo. El fin sería la estrategia y los medios, la táctica.
En este panorama, la acusación contra Beiras fue la de que pretendía hacer del BNG el partido socialdemócrata de Galicia, dotándolo de los instrumentos adecuados para la confrontación electoral y teniendo como horizonte a medio plazo la lucha contra el sistema a base de ir convenciendo al electorado de sus maldades intrínsecas y poniendo en evidencia sus contradicciones. Pero ello hubiera puesto patas arriba los postulados arcaicos de quienes insisten en que sólo un cierto concepto de "revolución" nos librará de los males del sistema capitalista.
Así, se aferran a instrumentos como el funcionamiento asambleario (claro que formalmente irreconocible), la dirección rígida para disponer de una apariencia de centralismo democrático disfrazado de asamblearismo, y con el lastre de no ver en el horizonte un irredente ejército popular, que completaría la tríada "organización de masas", "partido de vanguardia" y "ejército popular".
Con esos mimbres no hay quien resuelva nada: ni se hace la revolución ni se humaniza el sistema, ni se mejora nada.
Es el inveterado "sostenella e non enmendalla" del viejo hidalgo castellano. ¿Será posible?

MORGANA dixo...

Por Toutatis, Marcos, iré hasta la hermosa fuente do Galo para que mi castidad esté fuera de duda.
Iré tres veces en el sentido contrario al del sol, alrededor de la fuente viva sin mentira.
Tengo muchas amigas y amigos en el BNG, con voluntad de regeneración.
La verdad obliga a decir que todavia dentro de esta familia quedan testimonio de fe; en todas las estaciones hay bancos para sentarse.
Todo estriba en desembarazarse de los prejuicios y de una inercia de lo obvio perfectamente estéril.
Marcos estás encendido por la jornada laboral de las 65 horas?
Hastalueguito.

alborde dixo...

Que Santi dimita. Pero primero que devuelve todo lo que malgastó en gilipolleces. Aunque mucho me temo que si se va del Concello, a este le derán un carguito en la Xunta para seguir jugando a Los Soprano.

FARRUCO dixo...

Comunicado do comite central da UPG os seus soldados:

A situacion esta a ser insostibel, o pasado fin de seman, as forzas do mal levaron un ataque sorpresa contra o tenente santi, onte donte, os merdeiros de QUÉ sacaron a relucir os gastiños estra do mesmo, e os o mismisimo PATIO DE CACHAMUIÑA, faixe eco de ditos despilfarros.

¡¡Corneta!! Toque retirada.

¡¡Ahi que cambiar o teniente por un comandante xa!!

Firmado: Farruco, comandante en xefe do exercito popular de povo galego na clandestinidade por si a caso...

NOGUEROLES dixo...

Paraule d´amor

La desfachatez del concejal Santi Domínguez, a despecho de las informaciones fragmentarias y con frecuencia contradictorias que nos permiten conocerla, se revela fuertemente estructurada.
Las negligencias, bajo cualquier nombre que aparezcan, pueden clasificarse relativamente por función, según el modelo ofrecido por nuestro TOPO. Pero el Topo no ha pretendido señalarlas todas.
Numerosos personajes político-económicos pueden ser integrados en su nomenclatura. (Dícese de las inversiones en Rumania).
No es que sean menos importantes, si no que son quizá de un origen o de una naturaleza muy diferente a la de los militantes de base del nacionalismo popular.
En todo caso, plantean un problema.
Así por ejemplo, el teniente Santi pretende presentar un conflicto sindical no resuelto en sus departamentos; bajo el pretexto de que se lleva a cabo una operación de conjura y amenazas hacia su persona.
Su cabeza está coronada de pajaritos.
Rodeado como está de asesores diversos, constantemente retocado y remozado en su expresión, no hunde sus raíces en un pasado de lucha por la justicia la igualdad y la democracia.
En fin, bajo diferentes metamorfosis se convirtió en el “portavoz” de la “revolución” sin tener estudios de marxismo y el camino trillado de la lucha obrera viguesa.
Por lo demás debería pedir asesoramiento a los sindicalistas; esto permitiría situar mejor el conflicto; recuperar la confianza.
Hay que decir que el fine amor o “amor cortés”, si bien es una exaltación de feminidad, es también y sobre todo el reconocimiento de la noción de soberanía.
Dicho de otro modo NO hay nada personal en todo esto.

OS PEIXES A ARDER.

FONTE DAS MOZAS dixo...

Desculpe senhor Nogueroles.
Desde o dia, hai mais de cinco anos, en que se negociou o convenio colectivo das piscinas municipais, nos despachos do concelhal Santi cocinhavase o despido e persecución do Presidente do Comite de empresa que levou a cabo o melhor convenio que tivemos.
Tratase dunha intervención con consecuencias sociais e polo tanto, dun acto político.
Claro que havia un complemento a esta atividade antisindical por parte do concelhal Santi.
Ten mais a ver con un problema persoal do concelhal.
Xa houve veces en que seguindo os mesmos critérios, non atende os razoamentos dos seus compañeiros de partido no Concelho.
E iso, xa se ve, é todo o que da de si a capacidade mental do Tenente de alcalde Santi Dominguez.
Nom a represióm sindical.
Por un convenio xusto.

LA PISCINA dixo...

Isto non e nada persoal… ¡¡E política!! Díjole el “duro” Toba mirándole a los ojos al timorato secretario del comité de empresa de las piscinas municipales en presencia del presidente de dicho comité y del entonces concejal de deportes y ahora ascendido a teniente, en una soleada mañana de primavera en la jabonería de la Plaza de la Princesa…

Después vendría la “bajada de la marea” es decir el vaciado de las piscinas que costaría en parte a Castrillo la alcaldía con ríos de tinta.

Pues eso, como diría Toba-el-duro, isto non e nada persoal… ¡¡E política!!

GOYO dixo...

¿POR QUÉ HA DE SER ASÍ?

No es éste el lugar de discutir las diferencias doctrinales entre nacionalismo marxista, maoísta o la quinta columna; ni soy yo competente para ello.
En nuestra experiencia diaria, nada nos da razón alguna para suponer que el agua está compuesta de hidrógeno y oxígeno; sin embargo, cuando sometemos el agua a cierto tratamiento harto duro, se pone de manifiesto el carácter de sus elementos constitutivos.
Como la sociología nos enseña que es deseable y aun necesario conocer la base de todas las cosas y descubrir el hecho por sí mismo; y como observador de actitudes en relación con la creciente desconfianza de los ciudadanos con la calidad del político nacionalista Santi Domínguez, caracterizadas por el argumento de “político incompetente” llegan ahora a niveles sin precedentes.
Una persona en plena calle me entregó un periódico gratuito llamado “GZnacion”nº4/outubro08; apelaba el articulo “A conta atrás” a una encuesta publica en la que constataba que era evidente el respaldo social al cambio en el “goberno galego”.
Pero sin duda esos venerables editores ignoran el conocimiento popular; pues, si contemplaran el acceso del mundo laboral y cotidiano y se alejaran de la consideración del mundo por arriba; no se atreverían a publicar semejante tontería.
Una explicación cada vez más popular en nuestro país y argumento bastante común es que no tenemos “políticos competentes”, con rigor en los comportamientos y con ejemplos de dedicación a la causa pública.
Para ser breve, con otras palabras, esta desconfianza debe ser contrastada por políticos competentes.
Naturalmente apelo a la confianza de un veterano militante nacionalista con más de 30 años de responsabilidades políticas, para que me explique su discurso en relación con el artículo en cuestión y la calidad política del concejal-teniente Santi Domínguez.
Me confirma su reflexión:” non quero con isto dizer que todos axentes políticos son idénticos en termos de calidade e honestidade………..infelizmente o concellal Santi Domínguez nunca foi un político!!!!!! Mais ben foi ,é un Comercial; son eses os seus valores.”
Es uno de esos hechos que hay que aceptar, gústenos o no, y por implausibles e improbables que parezcan.
Diciéndolo más sucintamente: “Bienaventurados los puros de corazón, porque verán a Dios”.
En Vigo el concepto para elegir al candidato envuelve principios entre dos situaciones, muy utilizado en la economía: la situación A es superior a la situación B si en la situación A nadie pierde en relación a la situación B, y por lo menos una persona queda ganando.
Ahora comprendo la relaciones comerciales del concejal y las inversiones en el trafico del ladrillo en Rumania, Carpin y el grupo hostelero “LGM”.
Esperar por los “políticos competentes”, cualificados y honestos puede resultar una muy larga espera.

Anónimo dixo...

Qué boa esa definición para Santi. Santi non é un político. É un comercial. Tanto podería vender bragas como revolucións.

Anabel dixo...

Estar no BNG que no Opus Dei

MERLO MERLIÑO PONTE A SUBIAR dixo...

Clariño Anabel a la "obra" tanto le va la carne como el pescado, igualiño co BNG.

¿Alguen ten duvida?