IX ÉPOCA

28.1.12

Fraccionando contratos para favorecer a empresas "amigas"?

Publica hoxe A Voz de Galicia, que a Policía vén de rexistrar o Concello do Ferrol na investigación dunha suposta trama que se beneficiaba da contratación de obras nesa administración local. Afirma La Voz que "la policía sospecha que los funcionarios fraccionaban los contratos para que no alcanzasen los 50.000 euros y pudiesen ser adjudicados directamente a esa empresa sin necesidad de pasar por un concurso público".
¿Por que lle tocou a Ferrol? esa práctica vén sendo habitual en moitos Concellos de Galicia e a forma "normal" de contratación no que respecta aos gastos de publicidade -entre outros-, de tódolos gobernos municipais, sexan da color que sexan, en Vigo. Vigoblog leva anos denunciando esta práctica que ten permitido favorecer con millóns de euros a empresas de publicidade "amigas" e mesmo a algún medio de comunicación local.
Por exemplo, tal e como recollía VB na súa entrada de 6/6/2010, "as áreas do BNG no Concello de Vigo contrataron entre 2007 e 2009 coa axencia Anónimo Publicidad, 1.719.470 euros. Esta empresa foi a que realizou a campaña eleitoral de Santiago Domínguez nas municipais de 2007", a maior parte destes contratos, realizados sen someterse a ningún procedemento de concurrencia e adxudicados directamente mediante o recurso ao contrato menor.

O mesmo, corrixido e aumentado, pode dicirse dos gobernos de Corina Porro, que atopou nos gastos de publicidade contratados a base de fraccionamentos sucesivos, a forma de botar unha man a empresas moi amigas, como CanalUno do ex-concelleiro popular Herrera ou, dun xeito se cadra máis descarado, coas empresas relacionadas coa que era a súa xefa de gabinete, Pilar Egea, Abano e Insignificantia, coas que protagonizou un nunca esclarecido affaire nun convenio coa inmobiliaria ING Real Estate no que se mesturaba a Volvo Ocean Race e o pelotazo de "Finca do Conde" (esa actuación urbanística reiteradamente declarada ilegal e sobre a que hoxe pesa unha licencia de derribo).

Pois nada, as investigacións en Lugo e Ferrol sobre presuntas prácticas ilegais na tramitación de multas, no primeiro caso, e na contratación de obras mediante fraccionamentos sucesivos, no segundo, sitúan, polo menos xeograficamente, máis preto á Praza do Rei viguesa.

9 comentarios:

Toni Arnau dixo...

Por lo que veo, en todas partes de España se producen los mismos caso de corrupción: vigo, el Ferrol, Cataluña, Valencia....

Está claro que somos un peublo victima de la peor clase política del planeta.

Fran Toareg dixo...

Ya estoy de vuelta ¡¡¡

Noto en falta en vuestro articulo, mención alguna al genio y figura de esas "obras maestras" en la realización de concursos diversos sin someterse a ningún procedemento de concurrencia e adjudicados directamente mediante o recurso ao contrato menor, que no es otro que nuestro bienquerido y Alcalde, el Sr. Abel Caballero, grandilocuente donde los haya.

Ya hizo de las suyas antaño en el Puerto, donde financió toda su carrera a la alcadía con el mismo método y hoy dia sigue, sigue y sigue, como las pilas duracell, de igual modo y a su antojo.

Por aquello, como siempre, de dar una nota de discordancia, y recordaros, los pequeños "lapsus" que a veces, tenéis.

Pero como siempre tambien, lo digo sin acritud

Unha perta ¡¡

Fran Toareg dixo...

Noticia de hoy en la Voz de Galicia

Caballero paga 274.000 euros del Concello a un abogado socialista
Le dio un centenar de pleitos, pese a haber cuatro letrados municipales

Ataturk dixo...

En las noticias y como se reproducen está la respuesta a todo lo que nos pasa.
Los medios de Vigo, Faro, Atlántico y sección de La Voz, difunden y jalean solo lo que favorece a sus protegidos.
De vez en cuando El Pais saca algo, todo cuasi negativo por supuesto.
¿ Y todo esto porqué ? Muy fácil, por sus intereses económicos y de relación `político-ideológica.
La solución es algún grupo o partido que se organice desde y para esta ciudad. Claro que a la hora de la verdad no se cristaliza en otra cosa que cada uno buscar su situación de futuro y sin molestar a los intereses económicos locales. Bueno ahora al menos ya no cuenta Gayoso.
Menos bla, bla, bla, y más acción.
Yo estoy dispuesto, ¿ y tú ?
Saludos.
Ataturk.

Fran Toareg dixo...

De acuerdo por lo menos en que ahora no está Gayoso (ya es algo ¡¡)

La voz de galicia de hoy

Caballero cesa al interventor municipal contrario a sus contratos
El último informe desfavorable del funcionario, con seis años de experiencia, hablaba de la prórroga con la concesión de Aqualia

(las pilas duracell, siguen y siguen)

Pantoja dixo...

Vexo que aquí se fala do BNG con Anónimo Publicidad e do PP con Canal Uno, pero alguén se esqueceu de mencionar que sucede exactamente o mesmo no PSOE con Ecovigo.
Son todos iguais.

Fran Toareg dixo...

Pues, es lo que yo estaba diciendo ¡¡¡

Ataturk dixo...

Son todos iguales, pero en la corrupción, y eso es lo que tenemos que combatir para no ser nosotros idem.
Por cierto que noto la falta de Aifonso y Andion. ¿ Qué fué de ellos?
Saludos.
Ataturk.

Pablo Eifonso dixo...

Non podemos en cada artigo falar de todos e cada un. Na columna da dereita está o noso arquivo completo etiquetado. Da práctica "histórica" de contratación do PSOE con ECOVIGO xa falamos unha chea de veces. Para facilitar a búsqueda: http://goo.gl/9RpRU.
O silencio sobre as prácticas corruptas en publicidade municipal é un "pacto" tácito entre PSOE-PP-BNG, pois os tres, cos matices que se queiran, actúan igoal: uso de empresas "amigas", financiamento do Faro de Vigo e fraccionamento sistemático de contratos.
Seguimos informando, Ataturk