IX ÉPOCA

13.1.10

Plan E 2010: Abel Caballero pretende enganar ao Goberno Español

A maior parte dos proxectos presentados polo Alcalde de Vigo ao Plan E 2010 poden ser rexeitados polo Ministerio e perderse as millonarias axudas estatais
O Real Decreto-lei 13/2009, de 26 de outubro, polo que se crea o Fondo Estatal para o Emprego e la Sostibilidade Local recolle no seu artigo 9, Tipos de obras, equipamento e ou tras inversións financiables, unha serie de ámbitos de actuación -que recollemos ao remate desta entrada- que exclúen a urbanización de rúas e espazos urbanos. Por se as cousas non quedaban claras con esa relación de ámbitos, o Decreto, prohibe expresamente "os contratos que teñan por obxecto obras de mellora das redes viarias e de adecuación, rehabilitación ou rexeneración de contornos e espazos públicos urbanos", ao permitir estas obras soamente en municipios cunha poboación menor a 2.000 habitantes.
Sen embargo, Abel Caballero e o bi-goberno PSOE da cidade de Vigo, decide presentar novamente para seren financiadas con este plan, obras de reurbanización (eufemísticamente chamadas "de humanización") de diversas rúas da cidade, tal e como recollen na súa edición de hoxe tanto La Voz de Galicia como Faro de Vigo.
Parece que Abel Caballero non escarmentou daquela -coa súa xa habitual prepotencia- cando a presentación dun proxecto inaxeitado para o Plan Urban 2009 conlevou a perda desta importante subvención Europea ao non considerar a Administración Central elixible o pseudoproxecto redactado por unha empresa afín á UGT por encargo do bi-alcalde de Vigo. Novamente, de xeito completamente irresponsable e irrespetuoso coas institucións do Estado, Caballero tírase á piscina facendo unha absurda e infantil lectura do decreto de convocatoria do Plan E 2010 e inclue obras claramente, por máis voltas que lle dea, inelixibles á luz do Real Decreto de convocatoria.
De consumarse o despropósito de presentar a esta millonaria convocatoria de axudas estatais os proxectos anunciados hoxe, consistentes en refacer beirarrúas, é máis que probable que o Ministerio de Política Territorial rexeite os proxectos municipais e Vigo perda este transcendental fondo estatal. Agás que os responsables ministeriais sexan tan imbéciles e irresputuosos coa legalidade como Abel Caballero cré.
Resulta ademais incríble que novamente se pretenda utilizar estes fondos para investimentos improductivos, de puro maquillaxe e taxidermismo, mentres, por exemplo, non se acometen as imprescindibles obras de  saneamento que impidan os vertidos directos ao mar nos aliviadeiros ilegais da rede municipal de sumidoiros no Areal, Náutico, Beiramar, Bouzas e Alcabre que están na base da grave contaminación que sofre a nosa ría e do expediente sancionador da Unión Europea. Caballero continúa así a vella e deleznable práctica do goberno de Castrilllo e Corina Porro de non facer actuacións "que non se vexan".

Se cadra, o alcalde, rodeado de incompetentes bailándolle a auga, cré que o mundo da administración do Estado está formado pola mesma calaña de inútiles loubadores que lle asesoran. Se cadra o alcalde pensa que estamos nun Esado no que o principio de legalidade está por debaixo de supostas influenzas políticas na Corte dun que seica foi ministro.

Actuacións elixibles para seren financiadas polo Estado dentro do Plan-E segundo o Real Decreto-Lei 13/2009:

a) Las destinadas a la promoción de la actividad económica, la iniciativa emprendedora y la innovación, como parques empresariales, parques científicos y tecnológicos, centros de conocimiento y viveros de empresa, así como su dotación de infraestructuras para el despliegue y acceso a las redes de telecomunicación de nueva generación.
b) Las de creación, equipamiento y desarrollo de infraestructuras tecnológicas y de innovación.
c) Las destinadas a mejorar el acceso a las redes e infraestructuras de las tecnologías de la información y de las telecomunicaciones fijas y móviles, y a su utilización.
d) Las destinadas a impulsar el ahorro y la eficiencia energética, así como la accesibilidad y utilización de energías renovables.
e) Las dirigidas a promover la movilidad sostenible urbana y reforzar los modos de transporte menos contaminante, incluyendo sistemas de información de gestión automática y control, y las encaminadas a mejorar la seguridad vial.
f) Las destinadas a impulsar el ahorro y la eficiencia en la gestión de los recursos hídricos. Construcción, adecuación o mejora de la red de abastecimiento de agua potable a domicilio, de saneamiento y de infraestructuras de depuración de aguas residuales.
g) Las relacionadas con la gestión y tratamiento de los residuos urbanos con criterios de sostenibilidad.
h) Las destinadas a la recuperación y conservación de áreas naturales y masas forestales.
i) Las de prevención y detección de incendios y la limpieza y conservación de las masas forestales, zonas de especial relevancia natural y bosques de ribera.
j) La construcción, adecuación, rehabilitación o mejora de centros educativos.
k) La adecuación, rehabilitación o mejora de edificios de propiedad municipal para la atención a personas en situación de dependencia, así como la supresión de barreras arquitectónicas y mejora de la accesibilidad.
l) La construcción, adecuación, rehabilitación o mejora de centros de servicios sociales, sanitarios, culturales y deportivos.
m) Las de protección y conservación del patrimonio histórico y paisajístico municipal.
n) Las destinadas a la modernización de la Administración municipal mediante el establecimiento de procesos de gestión documental, digitalización y acceso a redes de comunicación de alta velocidad, fijas y móviles, con especial consideración para aquellos procesos de modernización tecnológica que tengan como objetivo dar cumplimiento al mandato de la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos.

20 comentarios:

Corina dixo...

Hola, soy Perly. No os preocupeis que todo lo que no haga este inutil lo haré yo el año que viene cuando sea alcaldesa otra vez. No habrá problema si no hay dinero en el concello ya que tendré a la diputación y a la Xunta para ayudarme. No os podeis imaginar que contenta estoy: ya no os meteis conmigo. En los últimos dias ni un solo articulo sobre la paralización del muelle del Arenal (que se dice Arenal, no Areal), nada sobre mi cabezoneria de hacer la chupi mega guay fuente cibernetica. Que da igual que el puerto vaya a mal o que haya parado el plan Nouvel, yo voy a hacer mi fuentecita para que mi nombre se quede en una placa. Que suerte con vuestra ayuda y con la de La Voz voy a ser alcaldesa otra vez. No os preocuopeis que os lo sabre agradecer, que ya sabeis que en el PP somos gente de bien y sabemos agradecer las cosas.

Marcos Andion dixo...

Hola, Perly, soy Marcos: Qué, ¿andamos otra vez con lo de que criticar a uno esconde la intención de favorecer al otro?
Pero mira que eres antigua, Perly querida. ¿No te has enterado de que eso ya no se lleva?, ¿que cada uno tiene que apandar con lo suyo, venga de donde venga?
Mira, querida, ya sé que andas muy ocupada con lo tuyo, pero el caso es que también de tí nos hemos ocupado recientemente. Perdona que no lo hiciéramos muy a tu gusto, ni muchas veces (como hacíamos cuando ibas de alcaldesa guay), pero es que tenemos que ocuparnos de tantas cosas...
De todas formas, no te preocupes, que sabemos de muy buena tinta que no te van a presentar para las próximas municipales.
Insisto en que no te preocupes porque me han dicho que en el PSOE sigues teniendo acomodo, en agradecimiento por tus preocupaciones de actualidad.
Por cierto, me ha dado por pensar que, en realidad, tú no eres la C.Porro que dices ser, sino algún infiltrado en las cloacas de los que dicen ser tus adversarios políticos pero que no hacen cosa distinta a la que tú hacías.
En todo caso, ¿qué tal si te dejas de decir chorradas y se te ocurre algo ingenioso?

ABEL-FANTASIAS dixo...

Hola, soy Abel, más conocido por el fantasias, queria deciros que estoy muy contento con la decisión de la Guriaran y la hija juez del que fuera jefazo de la poli gallega, que como son de la "empresa" me viene muy bien que paralicen cualquier obra de la Perly en el puerto.
Eso sí, estoy muy preocupado con eso de la fusión de las cajas, ya que si se lleva a cabo, igual tengo que devolver el prestamo de la campaña electoral.

Pablo Eifonso dixo...

Ola Corina, vexo que segues coa túa inveterada costume de non lér. Vouche facilitar as cousas cuns enlaces recentes de Vigoblog nos que poderás comprobar que nonos esquecemos de ti:

- Comunicado de Bouzas Móvete contra os recheos do Areal

- Sobre o concurso amañado para a fonte cibernética

- 2,6 millóns de euros para unha fonte cibernética a carón do mar

- Perly, porfa, báñate en casa tía

-Caso Gürtel, outra (in)Significantia (caso Vigo)

- E se te aburres e queres consultar no arquivo de VB aqueles posts especialmente adicados a tí, podes pinchar aquí.

Temos que recoñecer que aínda que o número de posts coa etiqueta Corina Porro segue sendo superior aos que teñen a etiqueta Abel Caballero, este último está a facer un considerable esforzo por superarte no ranking de despropósitos. É difícil, pero o home persevera.

Anónimo dixo...

Supongo que Abel, y el psoe ya tienen más que tratado el tema del plan E para Vigo, y harán una excepción con esta ciudad porque faltan 11 meses para la cita electoral, asi que creo que el plan E seguirá adelante, demostrando una vez más que la politica puede ser un autentico cachondeo, eo, eo, eo.

Pepiño,un de Mos dixo...

Je,je,je,je hombre no os pongáis asi. Todos necesitamos algo de humor, que no nos viene mal.
Ahora en serio. Es innegable que la Voz ha dado un giro muy sustancial a su linea editorial y ciertamente parece que el PP no va a presentar a Corina a las próximas elecciones. Extrañas maniobras de los partidos que en algunas ocasiones pueden volverse en su contra, aunque ultimente el PP parece ser especialista en crear o alimentar monstruos que luego se vuelven en su contra.Por si alguien no lo sabe, al parecer Chema ni quiere oir hablar de encabezar la lista y se habla de Lopez Chaves.

Gamela dixo...

Pepiño, como se lles ocorra presentar a Lopez Chaves... mellor lles sería que cos cartos da campaña electoral invitaran aos cidadáns de Vigo a pasar unha noite gratis no Hotel-Auditorio de César Portela con dereito a espectáculo!

"Dereito ao Retorno"

Como Pablo Eifonso acerte no seu vaticinio sería o momento de solicitar a "defenestración do alcalde" dunha vez por todas!!

Eses espacios públicos para os que se solicitan cartos: os xardíns do Castro...?

Servirán para seguir coa tala indiscriminada de CEDROS (como fixeron no poboado castrexo)ou é un xeito encuberto de seguir adiante co DERRIBO do Restaurante El Castillo que tanto lle estorba a Santi-Dosio S.L. ?

Noraboa polo post.

Desculpade unha cuestión técnica.
¿Podedes facer comentarios no blog Arquitectura y Urbanismo de Vigo? Se vos ocorre algún "truco" para solucionarlle o problema a este Blog? Graciñas.

Arquitectura y Urbanismo

Pablo Eifonso dixo...

Gamela, acabo de colgar un comentario no blog de Arquitectura e urbanismo de Vigo, e non tiven problemas.... cousas de bolgger!

Do simpático de López-Chaves temos tamén falado algo en VB: López-Chaves

Penso que a tala de -creo-dous cedros de gran porte no xacemento arqueolóxico do Castro, non foi "indiscriminada". Pode ser discutible como sempre que se plantea o dilema entre salvagardar o patrimonio natural ou o cultural cando son incompatibles. A min a actuación que se está a facer no xacemento do Castro paréceme, nunha primeira apreciación, modélica. Xa era hora!

Verbo do Restaurante El Castillo, son partidario de tirar abaixo ese edificio, que ten moi escaso interese arquitectónico nin histórico. Así o expresei nalgún post en VB.
Grazas polos teus ánimos e pola túa participación en VB. Saúdos.

Pablo Eifonso dixo...

Sobre López-Chaves, algo más extenso en VB, aquí.

Gamela dixo...

Graciñas Pablo, misterios do Blogger...?

En canto O Castro deberamos falar longo e tendido... pois non se trata de dous Cedros, senon dunha morea de árbores talados por enfermidade e que xamais foron sustituidos por outros novos...? Trátase da vergoñenta situación da Cafetería El Castro... trátase tamén de talleres de grafiti que converteron as "pintadas" en algo apetecible para moitos, nunha palabra trátase de facer do Castro "coto privado" da sección nacionalista do Concello...

Se o xestionaran ben eu non tería nada que dicir... pero este espazo foise degradando ata un punto que xa non é siquera un Parque do Centro de Vigo, é simplemente un "aparcamento gratuíto" e pouco máis...?

Un Dous Tres Catro

Penso que basta con estes exemplos para preocuparse polo Castro e os 100.000 €uros que gastaron nun Estudio no que aconsellan derrubar unha das poucas Cafeterías dignas do Castro -pola súa orientación cara ó interior da Ría-

Pero seica este non é o mellor lugar para falar de todo isto...

Saúde.

EL ABRAZO DEL OSO dixo...

Segun fuentes bien informadas, Abel Caballero pretende romper con su socio de gobiernos al menos seis meses antes de las elecciones municipales, para difenrenciarse del BNG al saber que estos no pasaran de dos concejales.

Anónimo dixo...

Estas no certo ABRAZO DEL OSO. Os resultados da enquisa que fixo o PSOE dalle o BNG tres concelleiro (Non dous). Isto esta a causar certa intranquilidade no BNG de Vigo, e tamen nalgúns membros da dirección nacional. Espase plantexando facer unha enquisa para definir a estratexia para as municipais.
Non é facil cambiar ao SANTI, el se encargou nestes anos de desfacer o BNG en Vigo ou adulteralo que máis ou menos é o mesmo.

Anónimo dixo...

Pois eu penso co señorito Abel anda agardando a súa oportunidade para defenestrar a Pachi Vázquez (cousa nada difícil) e colocarse como xefe de filas do PSdG e futuro candidato ás eleccións da Xunta...

A alcaldía de Vigo vaille quedando cativa a un ser tan "megalómano" coma il...

Pablo Eifonso dixo...

Gamela, estou completamente de acordo en que o estado xeral do Castro é intolerable. E que, ademais, é un espacio moi importante para a cidade, tanto dende o punto de vista histórico como paisaxístico e ambiental. Co meu comentario referíame á actuación parcial sobre o xacemento arqueolóxico, que a min paréceme máis que correcta. Ademais, foi financiada cos fondos do Plan E, en lugar de enterralos en beirarrúas e repavimentacións absurdas.
A síntese da miña posición sobre a situación do espacio público do Castro, penso que está ben recollida en este post publicado o 3.02.2008 en Vigoblog:

http://vigoblog.blogspot.com/2008/02/o-castro-intereses-pblicos-ou-privados.html

A discusión pode ser pertinente neste post, pois, se os que nos gobernan tiveses algo de responsabilidade, unha das actuacións do Plan E debería ser para unha intervención integrada e integral no conxunto do Castro e do seu contorno.

Pepiño,un de Mos dixo...

Hola anónimo. Por favor no escribamos lo primero que se nos ocurre, documentemonos antes. Abel Caballero ya fue candidato del PSOE a la Xunta y fue un sonoro fracaso. Esto es, en algunas ocasiones los partidos,teniendo en cuenta los candidatos que presentan, tienen actidudes suicidas. Ahora repetir el mismo error dos veces, pues va a ser que no. Puede asegurarte que en el PSdeG nadie cuenta con Caballero como posible candidato a la Xunta.
Gamela, es evidente que la lógica dice que sea Corina la candidata del PP, pero Perly no las tiene todas consigo. Ya no solo por las encuestas internas, que cuando favorecen se filtran cuando no se guardan en el cajón, sino también por la realidad electoral. En Vigo es muy dificil conseguir mayoria absoluta, la maniobra de nombrarla presidenta del puerto puede salir bien o no. Sumemos a mayores el desgaste del gobierno de Feijoo por el tema de Caixanova y una politica basada, parece, en deshacer todo lo hecho y no invertir en Vigo hasta que haya un gobierno "amigo". El elector tonto es, pero no tanto.

Marcos Andion dixo...

Pepiño: ¡Nikelao!

Pepiño,un de Mos dixo...

Se agradece Andion

Abel Don Fantasias dixo...

A la gente de Vigo, le importa un bledo si las empresas cierran o si sus politicos especulan, sino entrar el foro de skyscraper en humanizaciones de Vigo, y vereis como les da igual el despilafarro en aceras, lo unico que les importa es que queda bonito...

Pepiño, un de Mos dixo...

No sé, Abel no sé. No estoy completamente de acuerdo contigo. Creo que uno de los problemas de esta ciudad es que sus ciudadanos no la quieren y a veces, es cierto es dificil quererla. Si la nuevas humanizaciones sirven para esto bienvenidas seas. Conozco a la perfección la zona de Povisa y el antes y el despues de la calle Barcelona o Zamora es incomparable. Prefiero mil veces el presente que el pasado. Puestos a despilfarrar prefiero que se despilfarre en una acera que una Volvo Ocean Race o en una Powerboat. Por menos la acera se queda, del resto ni se sabe...

Abel SuperFantasias dixo...

pepiño, se supone que el plan e era para generar empleo, y mientras en el norte va a abrir un ikea con 400 puestos de trabajo directos y con coste cero para el contribuyente, ahora aquí tenemos aceras más anchas por las que caminaran quines las han hecho, pues vuelven a estar en el paro. Este alcaldete en vez de atraer empresas y riqueza lo único que hace son infografías y aceras, con un coste elevadísimo.