Gaspar ha vuelto por donde solía. Ya lo tenemos de vuelta en nuestras aguas con sus espectáculos y sus "travesuras". Pero hay una "cara oculta" de estos mamíferos marinos, una propia de su naturaleza y otra como resultado de su entrenamiento por la Armada de los EE.UU., como parece confirmado en el caso de Gaspar.
Por si acaso, y aprovechando este fin de semana, pueden ampliar su información sobre estos predadores incansables contemplando este video de la National Geographic que hemos tomado de la página webb del Grupo de Estudio y Rescate de Mamíferos Marinos (Gremmar):
Critican á Xunta por non multar aos Franco por inpedir entrar na Casa
Cornide
-
Comisión da Memoria Histórica denuncia "pasividade" ante os Franco.
1 comentario:
A historia do entrenamento militar semella una especulación moi arriscada de GREMMAR. A min merécenme moita máis confianza os estudios e opinións da CEMMA (teñen un bolg específico para Gaspar), que o califican como Golfiño embaixador: un comportamento ben descrito e que está documentado dende hai tempo en diversos portos do mundo e que nada ten que ver con avenuras bélicas.
Tocante aos perigos dos golfiños... pois o que hai que ter é prudencia e seguir os consellos para un contacto normal co noso amigo. Para videos con animaladas depredadoras, os de Abu Graib, protagonizadas por algúns individuos desa especie tan de fiar: a humana.
Publicar un comentario