IX ÉPOCA

15.12.08

Unha de romanos

Faro de Vigo, co seu rigor habitual, confunde ponte románica con ponte romana... total mil trescentos anos enriba ou abaixo.
O noso Faro, toda unha ferramenta cultural que non sabemos valorar...
Por certo, por que non empregar uns duriños do Fondo de Investimento Local en Restaurar e rehabilitar estas pontes, por exemplo.

3 comentarios:

Pradolongo o filme dixo...

Óla compañeiros de VigoBlog:

Gostaríame comentarvos a estrea do primeiro filme rodado integramente en galego, Pradolongo. Bueno refírome a estrea en DVD e BluRai.
Así nos gañamos a vida, difundido a nosa terra e nosa cultura por todos partes.

Un saúdo, e felicidades pola vosa labor de periodismo ciudadano. Bó natal

Galopin dixo...

Bueno, aparte de confundir el culo con las témporas, el redactor debió escribirlo después de comer, porqué el estilo es "bebodable". Tengo dudas de si se refiere a dos o tres puentes, puesto que además del de Sárdoma y Castrelos, habla tambien del "viaducto de Balaidos". Y los romanos (o románicos, a saber) sin saber que inventaron los viaductos. ¡Que pena que ya no estén entre nosotros para echarnos una manita con lo de Rande!
Otro gran descubrimiento del redactor, al que estaremos eternamente agradecidos, es que nos descubre que la maleza no es del reino vegetal, puesto que "carcome" el puente ¿será un bicho comepiedras?
Señor, señor... ¡que tropa!!

Anónimo dixo...

Pero en este pueblo todavía hay quien no puede vivir sin el Faro. Yo, con artículos como este, la verdad es que me voy a apuntar, porreirme un rato.