IX ÉPOCA

12.4.09

Lecturas

Navego na rede para buscar explicación do resultado das pasadas eleccións.
Anxo Quintana recoñeceu que o maior erro foi “mantener la relación que el gobierno anterior tenía con los medios de comunicación privado”. Corrobora Paco Rodríguez: “Se jugó al pan para hoy y hambre para mañana. Que esas empresas consideran que eres un interlocutor inevitable no significa que te vayan a apoyar".
Para Xaquin Fernandez Leiceaga a derrota electoral deuse “porque no construimos un relato con el mínimo épico necesario para motivar a los votantes progresistas que acudieron a las urnas en 2005 y esta vez no lo hicieron”.

A ver se entendo ben. A cousa foi que non nolo contaron ben, sexa porque os medios distorsionaron a mensaxe ou porque non contiña o suficiente grao de épica para que 120.000 votantes pensaran que co seu voto estaban a facer historia.
Consecuencia: preocupémonos só do perfil dos próximos candidatos; deberán ser mellores narradores. O resto, as políticas (“elementos adicionales” según Fernández Leiceaga) son asuntos menores.

Aviso: as próximas eleccións serán substituidas por un concurso de relatos.

Nota: En Vigo temos un alcalde novelista. Anticipados no tempo.

8 comentarios:

Marcos Andion dixo...

Pero ¡qué dice Quin! ¿Mantener qué? Supongo que no se referirá a esa aventura enloquecida de tirar de Jacinto Rey (que andaba en la órbita del pesebre socialista hasta que lo de las eólicas le cayó por sorteo al Bloque) para que le hiciera un periódico "pret a porter" que no compra nadie, que ni es capaz de generar publicidad porque esperaba todo del fondo de reptiles nacionalista y que tiene tanto futuro como un chocolate a la puerta de un colegio, aparte de que es malo de solemnidad (o por eso).
En fin, que hay que oír cada cosa. Es como si el ejercicio de la política les hubiera reblandecido el cerebro para permitirles creer que somos imbéciles.
Paco Rodríguez, que seguramente se opuso al contubernio Bloque-San José, pone el dedo en la llaga: J. Rey sólo quería hacer como que apoyaba, con un proyecto periodístico (por citarlo de alguna manera), hasta que le dieran los generadores eólicos; luego, el PSOE le devolvió la jugada y ahora, con todo el asunto en el aire, los molinos que parecían gigantes se van a quedar en enanos.
El Leiceaga parece que también anda con la berza: los votantes progresistas sí acudieron a las urnas, pero parece que no son imbéciles; unos parece que votaron al "enemigo" para devolverles la bofetada y otros se refugiaron en el voto en blanco y en otras opciones menos "light". Sólo hay que saber contar.
Y el novelista parece que de ésta no tiene quien le escriba...
Lo único que parece claro es que, del mismo modo que no han sabido administrarnos adecuadamente lo nuestro, tampoco han sabido hacerlo con lo suyo.
Lo demás, milongas son (que diría Látigo-Toba).
"Quid pro quo".

Anónimo dixo...

El cantautor José Córdoba (antes conocido como Chivi) ofrecerá un concierto en Vigo, este Viernes 17 de Abril, en la sala Xancara Jazz a las 22.30h. presentando los temas de su nuevo disco "Estado Natural", un disco totalmente diferente a los grabados bajo el nombre de Chivi y con una producción de lujo. Una perfecta ocasión para disfrutar de buena música de autor en directo y tomando una buena copa.
Más información y canciones en:
www.josecordoba.com
www.myspace.com/josecordobachivi

Abilio dixo...

a ver peñita...
como sodes en VIGOBLOG!!! O Xornal é un xornal de baixísima calidade feito para gañar favores políticos, iso é o que vides a dicir. E que pasa con Faro e La Voz? Son xornais de excelsa calidade editados e mantidos para servir á verdade e facer de contrapeso ao resto dos poderes, voces de denuncia en la región gallega.
Semella tedes un problema coa calibración das distintas realidades sobre as que pousades a mirada.
Sobre as narratividades pois será unha desgraza pero é moi certo: na política contemporánea o que importa é contar un conto que sexa crible, e neste caso o que calou foi que psoe bng eran ladróns -con infames camapañas de La Voz nos días previos á consulta, especialmente na xornada de reflexión- e que feijoneta ían comprar un citroen. E aí acabou o conto.
Son moi crítico co bipartito pero non me veñades aquí con que o demo viste de quin.

Marcos Andion dixo...

A ver, Abilio...
Os de Vigoblog somos coma somos; o Xornal é, sen a máis mínima dúbida, un xornal de baixísima calidade, feito a toda presa (coñezo o proceso dende dentro) cos cartos de Jacinto Rey, e que xa se intentara cando as pasadas eleccións e o propio promotor botárase atrás, logo de rifar có que ía ser o seu director (que catro anos máis tarde, segue a ser o mesmo).
Fíxose, inequívocamente, para que o Bloque, que tiña nas súas mans a adxudicación das eólicas, puidera contar con un medio más achegado que contaba con verse favorecido coa adxudicación dos muíños de vento.
Se o Faro, ou A Voz tampouco son ideais, iso non fai bó ao Xornal, que non é máis que a edición impresa de Xornal.com, algo más chea de "columnistas" (case 160 "opinadores").
A ver se imos perdendo o costume de ter que comparar contínuamente. Se te das unha volta polo que aquí se escribiu decataraste de que os outros xornais xa teñen levado abondo desde VIGOBLOG.
Como poderás comprobar non temos ese problema de calibración que dis, pero non estaría de máis que te fixeras unha revisión na vista, por ver de afinares algo na túa "calibración".
En todo caso, e con independencia de convenencias ideolóxicas, os outros dous medios que citas sonche moitísimo mellores, tanto se están "vendidos" ao PSOE coma ao PP, que eu non falaba de iso.
E, claro, os galegos, coma somos parvos, facemos todo o que nos digan Faro ou A Voz, porque 15 días de campaña sonche moito máis decisivos ca catro anos do bipartito.
Pois nada, home, a seguirmos aparvando.

oeuf de Canard dixo...

A ver, que os tengo que pedir ayuda otra vez. Sí, ya sé que es un cantamañás pero cuando sueltan una no hay más remedio que ir a por la pelota que tiró el niño al agua, y de paso convertirse en un rompepelotas (que buenas ganas tenemos).
Como sabréis Abel vuelve a hacer las de Caín. Sin contar ni con la propia concejala de educación (eso sí, se lo comentó a a la asociación de peñas El Olivo y les pareció fantástico), vuelve a mear por fuera y en vez de buscar una buena solución definitiva para el emplazamiento de la tan deseada biblioteca municipal, nos la mete en Artes y Oficios pretendiendo desmantelar los talleres y mandarlos pa... "no sé ya lo veré".
Ayuda otra vez, amigos de VigoBlog. Os dejo el Blog que se ha abierto a todo correr:
http://salvemosartesyoficios.blogspot.com/
Los de Barbotina, aquellos del BOI CHARADE. En esa línea de protesta la escuela de ha vestido de guerra (literalmente).
Un abrazo.

Anónimo dixo...

Pero el "chupapisas" ese del Olivo, no se havia jubilado?

Los hay que quieren morir chupando.

Abilio dixo...

Hai tempo que me toca revisión e nova calibraxe. De tódolos xeitos penso que a vosa linguaxe -VB, Marcos, Amiga veterana- peca de maximalista. E pasou que visitei o blog e a impresión que me levo é sobre as cousas que leo. E se identificades malignidade política galeica con jaconto máis anxo quin, tou e máis leiceaga, se iso da narratividade na política o vedes como unha maniobra perversa de leiceaga et al, pois eu vou e solto vinagriño. Namais.
O bipartito fixo mal as cousas, o seu continuísmo foi exasperante, e o papo que sacaron un insulto.
Vale! A movida Voz e Faro penso que inflúe máis do que vós poidades pensar; o desencanto desmobilizador na esquerda se cadra si que non ven de aí pero a pouco que se pense un dase conta de que o PP non existiu nos últimos catro anos ma terra donde dios se echó a descansar e sen embargo aí está amigo feijoneta.
E non sei que máis dicir: que penso que na política do futuro van ter a cada paso menos peso os grandes media e este poder que teñen ten xa data de caducidade en parte debido a este tipo de espazos.

Manel, el gran traidor de la causa socialista. dixo...

¡¡LA PREGUNTA DEL MILLON!!

¿Que empresa surte de HORMIGON, las obras de la DES-HUMANIZACIÓN del tío Abel en VIGO?

¿Cuales son los intereses?

¿Quien esta detras de la empresa?

¿Hay algun politiquillo detras de la empresa?

Mañana la respuesta que ahora es ya tarde de carallo y un hombre puede ser un BURRO, pero nunca un CABALLO.