IX ÉPOCA

12.9.07

25 años sin Guillermo Monroy























Guillermo A. Monroy, Vigo 1954 - 1982, pintor.
Han pasado 25 años.
Una ocasión para que la ciudad, su ciudad, lo recuerde.
Tal vez el MARCO podría dedicarle una de sus salas, tal vez.

10 comentarios:

Remo dixo...

Como pasa o tempo!!!... semella que aínda foi onte!

Anónimo dixo...

En su parroquia natal algunos vecinos y familiares hace años querian promover una casa-museo con sus obras, muchas guardadas en su residencia familiar, y buscaron apoyo y ayuda en la avv de san pelayo de navia, su barrio. pero la avv no movió un dedo porque dice que no comprendía ni encontraba valor a su obra. parece mentira.

Anónimo dixo...

el BNG se opuso en su día a concederle a una calle de su barrio natal su nombre: http://www.bng-vigo.org/accesible/aodia/noticia.asp?59CAD421CBBC957FF1791CBBC94F0468C1CBBC95B9690B1CBBC956335B01CBBC901CBBC94F0468C1CBBC959CAD421CBBC95F2E09D1CBBC95B9690B1CBBC9|3A3784|1D7BBB

Pablo Eifonso dixo...

Anónimo, lendo a nova que enlazas, o teu comentario non é correcto. O BNG opúxose non a dar unha rúa en Navia a Guillermo A. Monroy, senon a que non se respectase o acordo plenario no que se decidíu poñer ás rúas da nova urbanización de Navia os nomes da toponimia tradicional da zona. Criterio co que se pode ou non estar dacordo, pero nada ten que ver cun "veto" á fugura deste gran artista vigués.
Estou convencido que Monroy será un dos pintores do grupo Atlántica que transcenderán finalmente. Pero iso só o tempo o dirá. A min particularmente paréceme, xunta con Lamazares, o mellor deste "movemento". Mágoa que se truncase tan axiña a súa carreira con aquel desgraciado accidente aquel marzo de 1982. Quédanos unha marabillosa e aínda pouco coñecida obra.

raro dixo...

Sumándome a esta iniciativa de que o Marco lembre a Monroy, e aproveitando, fago unha petición de lembranza para Lodeiro: Un pintor luminoso, orixinal de pintura optimista, e esquecido desde a gran exposición do 92 na casa das artes en Vigo.

O pintor de teis merece outra exposición e algunha que outra charla para achegalo aos vigueses.

R. dixo...

Curiosamente, estiven presente a primeira vez que Monroy expuxo, foi nunha colectiva co grupo "Calabozo" no Castro, e na derradeira, xa póstuma en Madrid, no Conde Duque. Lástima, aínda tiña moito que dicir!

Saúdos!

Raquel Lopez dixo...

Claro que sí, Lodeiro es ya un patrimonio vigués pendiente de situar. No vendría mal un catálogo razonado de toda su producción y una muestra representativa de su obra.
El MARCO tiene mucho trabajo por delante si se centra en su ámbito geográfico ¡mucho!

Anónimo dixo...

Anónimo 1, en su parroquia natal la AVV quiso organizar una exposición, pero su familia consideró que el lugar más apropiado para exponer su obra era un espacio acondicionado para ese tipo de actividades y con un buen sistema de seguridad, es decir, un museo o sala de exposiciones, dado el valor económico y afectivo que para ellos tienen sus cuadros. En cualquier caso, miembros de su familia, en concreto los que deciden donde se exponen los cuadros, forman parte de la directiva de la AVV, por lo que están en condiciones de organizar muestras en el local asociativo, así como de decidir sobre el contenido de las actividades que allí se realizan.

Puede que tu comentario hacia la supuesta falta de interés de la AVV por la obra de Monroy sea un poco precipitado.

Anónimo dixo...

son compatibles y necesarias las dos cosas, algo nuestro y algo de fuera.
Me gusta la programacion del arco....Nos trae aire fresco

Anónimo dixo...

quise decir Marco