IX ÉPOCA

22.12.07

museo do mar : hoxe gratis

Un bo dia para visitalo. Hoxe é de balde ¿ Será a inauguración definitiva ? Miraremos e criticaremos dispois.

4 comentarios:

Marcos Andion dixo...

Dicen que el museo es "interactivo" y que se puede "oler" el mar. Se supone que allí dentro se puede "oler" un mar diferente al que se puede "oler" justo a dos metros. Lo que no se podrá hacer es botar un barco en su muelle, como dijo el alcalde que se hacía hoy con el museo, porque no hay calado ni para una gamela.
Ya tenemos museo con muelle virtual, para ir con los tiempos. Aunque unas horas antes de la inauguración hubiera goteras en el interior. Deben ser cosas de la mar salada...

Anónimo dixo...

Caballero con tal de que haya cámaras y foto, hace lo imposible. Pobre hombre, ya tenia bastante con el complejo de pequeño.

cultura-espectáculo dixo...

Presentación de espectáculo televisivo, penosos discursos hipócritas, a boca chea de "mar" e o mar e a súa cultura morrendo diante de nós. Touriño nin se lembra de o que é un sorriso, evidentemente non ten de qué sorrir. Museo do mar = sarcófago selado para esquecer a tradición.Millóns enterrados en ladrillo e formigón e as gamelas morrendo nas praias. Cultura de porto deportivo e pantalán e vellos que se van sen transmitir a súa sabiduría, almacenados en xeriatricos-tragaperras de Caixanova. Estamos ceg@s?

fuco benegas dixo...

descubrin o blog hoxe. virei de vez en cando. algunhas preguntas sobre o museu do mar que ilusamente me gostaría que as respostase a conselleira dona caprichitos I, raíña do gaiás:

¿con qué persoal abriu este museu ao publico?
¿por qué non conta con persoal de sala propio (vixiantes e/ou auxiliares de museos) a diferencia da maioría do resto dos museus?
¿por qué os cometidos do persoal que citei disque foron encomendados a "seguretas" dalgunha empresa (¿será empresa amiga?) de seguridade privada?

enfín meus ... do que se trata é de sacarlle todo o máximo rendemento e beneficio posible aos cartos publicos que para iso están e para iso agora ... "mandamos nós".

lamentables incoherencias entre a teoría e a praxe do bnga xunteiro.