IX ÉPOCA

18.11.09

Avance imparable do socialismo

Como era de esperar en épocas de crise o socialismo aparece como a única solución.. Facémonos cargo solidariamente do antes chamado "exercito de parados", mesmo axudamos colectivamente as empresas facéndonos cargo temporalmente dos seus empregados e anticipadamente dos seus xubilados e aínda somos capaces de financiar as súas vendas. Pagamos colectivamente os custosos billetes das liñas aereas para que poidan poñer na súa propaganda que son de baixo custo ou "low price" (que tira máis do turismo). Subvencionamos o leite que producen as nosas vacas e facemos beirarruas innecesarias para manter a actividad constructora. Somos capaces ata de darlle cartos as entidades bancarias para que logo nolo presten a maior interese. Non temos problema en asumir os destrozos provocados pola natureza en vivendas construidas donde nunca se deberon levantar.
Agora e entre grandes aplausos imos pagar fragatas, policias, avións e armas para que uns armadores poidan encher os seus barcos con tonelados de peixe sabendo que os riscos están socializados.
Todo vai según o manual: o avance do socialismo é inexorable.
Tódalas perdas están socializadas. Xa só nos falta socializar os beneficios. Ánimo.

1 comentario:

Anónimo dixo...

Enhorabuana Pardavila, es un muy buen análisis, la realidad nos indica que hay que cambiar de sistema. Con estos mimbres el cesto siempre saldrá torcido. Parece ilógico hacer aceras que no necesitamos, para que se enriquezcan algunos. Poner farolas que no necesitamos. Colocar plantas que afean la ciudad. Proponer museos que no son necesarios. Cada vez más voces se alzan en Europa en contra de este despilfarro de medios.
He visto en este periódico unas fotos del Vigo de los 60. Pero cuantas veces nuestros políticos cambian el centro de Vigo. Ahora una jardinera, ahora una farola, ahora iluminamos no se qué. Ahora… colocamos aquí un MUSEO y se lo colocamos a los vigueses por tres veces lo que cuesta.
Esta política de “piñata” tiene que tener fin. No pueden seguir haciendo esto con nuestros impuesto. ¿Con que ganas se levanta uno a trabajar después de leer las intenciones del SANTI ese, que un día y otro también, amenaza con no se qué iniciativa? Se impone un cambio de modelo. Deberían exigir un mínimo de cultura y preparación a los políticos. No podemos consentir que tiren el dinero que ponemos entre todos. En definitiva nuestros ahorros, los ahorros de todos.