8.3.07

¿Por que racha o pacto dos chourizos?

Sinxelamente aporto esa pregunta para a reflexión. O contexto é claro, todos os governos municipais desta cidade sisaron cartos dende a xestión da publicidade institucional para financiar as sucesivas campañas electorais dos seus partidos e sempre respetaron entre eles non facer diso batalla nin guerras "fraticidas". Iso rematou co caso ING e co caso Porto de Vigo. Queridas blogueiras ou bloqueiras neste caso, necesito axuda pois algo non me cadra ¿Quen lle vendeu ó BNG o actual local? ¿Quen era alcalde da cidade nese momento? Ah e xa postas ¿Quén son ANONIMO PUBLICIDADE? ¿Canto facturaron co concello no período do LISTILLO-CASTRILLO?...obrigada...

13 comentarios:

  1. Anónimo9/3/07 01:45

    O presuposto do BNG para a campaña electoral das vindeiras municipais en Vigo ascende a máis de 360.000 euros.

    ResponderEliminar
  2. desexado TOAREG : creo que te confundes de blogueira,e que a unica lingua-española neste caso- que añoras é a de raquel.

    ResponderEliminar
  3. Mentides mais que falades:

    Ingresos Campaña BNG Vigo 2007
    ---------------------------------
    Aportación simpatizantes 322.600
    Aportación militantes 32.280
    Aportación grupo municipal 11.112
    Total ingresos= 365.992

    ResponderEliminar
  4. estimada anonima ¿euros? ¿pesetas? ¿escudos?,e debechete esquecer da ultima columna :
    Aportación Plan Xeral :...........
    Grazas por lernos.Sabemos que é todo un esforzo para tí.

    ResponderEliminar
  5. joder que simpatizantes mas generosos tiene el BNG

    ResponderEliminar
  6. e que militantes mais cutres...ou están sobrados?

    ResponderEliminar
  7. Grazas polo orzamento de ingresos (simpatizantes incluídos)... agora, podías informarnos do orzamento de gastos?... para saber canto aporta a organización dos seus orzamentos xerais...

    ResponderEliminar
  8. Es muy facil pillar a los que mienten. Que den la relación de militantes y simpatiantes y así todos veremos hasta que punto llega la doble cara del BNG cuando tiene poder o compromiso con el PXOM de Toba.Saludos. Javier Sieiro.

    ResponderEliminar
  9. "Aportación simpatizantes 322.600"
    Es-que-me-troncho.
    (¿ING simpatiza con BNG?)

    ResponderEliminar
  10. Sobre Anónimo Publicidad esta es la agencia "amiga" de Santi Dominguez y encargada de la publicidad de su campaña electoral para las municipales 2007, su director general, Julio César, asiste a las reuniones de la comisión electoral del BNG local. Anónimo Publcidad también fue la principal agencia publicitaria con la que trabajó la Dirección Xeral do Deporte con Santi Dominguez al frente desarrollando las marcas de Siareiros, Selección Gallega, etc.

    ResponderEliminar
  11. pues el concello de Vigo también le da unas ayuditas curiosas....

    ResponderEliminar
  12. Esto del concello de Vigo siempre tuvo un tufo pornogràfico, pero que ademàs le pongan foto...ya es como demasiè.

    ResponderEliminar

Por favor asina cun nome de usuario (se estás rexistrado en google ou blogger) ou cun "nombre" (que xa sabes que pode ser un alcume.
Evita no posible usar anónimo.
Así debatiremos mellor.
Grazas.